Fitness Seller

Kuurtje 1 ad - Bijwerkingen en hoe is het te voorkomen?

Persistence

Cool Novice
Waardering
1
Ik train een 5-tal jaartjes en zou eens een prohormoontje willen proberen, nl. 1 ad. Voor ik me er aan waag, had ik graag geweten wat de bijwerkingen zijn.
Waar ik me het meeste zorgen om maak is;
- minder libido
- mood swings
- haaruitval

Indien het een/meerdere v bovenstaande als bijwerking heeft, wat kan ik nemen om het te vermijden? En wat is het best geschikt als nakuur voor 1 ad?

Greets,
Persistence.

Rechtstreeks uit de sticky:
sticky zei:
1AD

1AD is by far
the most popular prohormone. It is considered to be the most effective taken
orally, and has resounding user feedback. It is best stacked with 4AD to reduce
side effects, the most common of which include lethargy and reduced libido. 1AD
should not be used transdermally, and could be used sublingually, although there
are few products with this delivery system used. 1AD is commonly stacked with
4AD and shouldn’t be stacked with nordiol, or the DHT precursors.

4-6
week cycles are best taken at anywhere from 300-900mg daily. Take in divided
doses throughout the day to keep blood levels
elevated.

Faq You!
[Link niet meer beschikbaar]

libido-vermindering had ik zekers wel en vermoeidheid de hele dag (behalve bij t trainen dan:D)

maar hoop voor je dat je t al in huis hebt want om er nog ergens aan te komen...
nakuren met 6-oxo

ik heb geen bijwerkingen gehad aan 1-ad,is in mijn ogen het beste pro-hormoon dat er te vinden is....

Maar waar is het te vinden :(

hehe ik had zelf ook 3 personen waar ik het bij kon krijgen en die kunnen nu ook nietmeer krijgen...als je veel geluk hebt zal er hier en daar nog wel erges een "verloren" potje zijn,maar je moet ze weten te vinden :)
zoeken naar een speld in een hooiberg...

Acne!
Als nakuur kan je 6-oxo (enkel bij 1-ad only) of nolvadex gebruiken.
Stacken met 4-AD tegen vermoeidheid en libidoverlies.