Fitness Seller

Kuurtje 1 ad - Bijwerkingen en hoe is het te voorkomen?

Persistence

Cool Novice
Waardering
1
Ik train een 5-tal jaartjes en zou eens een prohormoontje willen proberen, nl. 1 ad. Voor ik me er aan waag, had ik graag geweten wat de bijwerkingen zijn.
Waar ik me het meeste zorgen om maak is;
- minder libido
- mood swings
- haaruitval

Indien het een/meerdere v bovenstaande als bijwerking heeft, wat kan ik nemen om het te vermijden? En wat is het best geschikt als nakuur voor 1 ad?

Greets,
Persistence.

Rechtstreeks uit de sticky:
sticky zei:
1AD

1AD is by far
the most popular prohormone. It is considered to be the most effective taken
orally, and has resounding user feedback. It is best stacked with 4AD to reduce
side effects, the most common of which include lethargy and reduced libido. 1AD
should not be used transdermally, and could be used sublingually, although there
are few products with this delivery system used. 1AD is commonly stacked with
4AD and shouldn’t be stacked with nordiol, or the DHT precursors.

4-6
week cycles are best taken at anywhere from 300-900mg daily. Take in divided
doses throughout the day to keep blood levels
elevated.

Faq You!
[Link niet meer beschikbaar]

libido-vermindering had ik zekers wel en vermoeidheid de hele dag (behalve bij t trainen dan:D)

maar hoop voor je dat je t al in huis hebt want om er nog ergens aan te komen...
nakuren met 6-oxo

ik heb geen bijwerkingen gehad aan 1-ad,is in mijn ogen het beste pro-hormoon dat er te vinden is....

Maar waar is het te vinden :(

hehe ik had zelf ook 3 personen waar ik het bij kon krijgen en die kunnen nu ook nietmeer krijgen...als je veel geluk hebt zal er hier en daar nog wel erges een "verloren" potje zijn,maar je moet ze weten te vinden :)
zoeken naar een speld in een hooiberg...

Acne!
Als nakuur kan je 6-oxo (enkel bij 1-ad only) of nolvadex gebruiken.
Stacken met 4-AD tegen vermoeidheid en libidoverlies.

Heb nog 3 potjes 1-AD en 1 potje 4-AD liggen. Goed voor een mooie cycle, of die er komt is echter nog maar de vraag...

heb ook 1ad gebruikt nooit nagekuurd (wist nog niet dat dat moest) maar nooit ergens last van gehad slikte ze wel samen met visolie caps maare echt geen sides gehad

nickel zei:

Weet jij de dosis voor het nakuren. Ik wil over een tijdje 1-ad gebruiken en heb 1 potje 6oxo staan (kreeg ik erbij) dit lijkt mij te weinig (gok ik zo) en ik sta juist op het punt in amerika een bestelling te plaatsen. Het zou dus mooi zijn als ik dan ook gelijk de hoeveelheid benodigde 6oxo kon meebestellen voor de prijs die ze daar hanteren (ik bestel dan http://www.bulknutrition.com/?currency=EUR&products_id=2067&error_message=&info_message= ) Zelfde als 6oxo maar dan van BN zelf en dus weer goedkoper :)

bedankt alvast!

heb zelf maar 1 potje gehad jammer genoeg.. nakuren met 6-oxo 400 mg. kan je afbouwen naar 300 en 200 mg per week bijv.

okwee dus 1 week 4 capsules per dag en dan steeds met 1 capsule (a 100mg) per week afbouwen. dat zijn in totaal 70 caps. damn net te weinig om uit 1 potje te halen (dat zijn er 60). Bestel er wel eentje bij dan. Bedankt Nickel!

Misschien Rebound xt of novedex xt overwegen? Schijnt sterker spul te zijn dan 6 oxo.

Nee is niet nodig, 6-oxo is sterk genoeg voor een kuurtje 1-ad.
idd, je begin bij 400 mg per dag, savonds bij je laatste maaltijd innemen, en iedere week 100 mg minder ( 1e week, 400, 2e week 300, 3e week 200, en dan is je potje op.

p.s. 1 potje is genoeg, alleen heb je de laatste week voor 4 dagen 6-oxo, dit is afdoende

He alles goed. Snel een vraag aanjou ik heb last vantepel vorming is novodex hier voor geschikt

Delange23 zei:
He alles goed. Snel een vraag aanjou ik heb last vantepel vorming is novodex hier voor geschikt

Zover ik weet is nolvadex een oestrogeen blokker, dit is het vrouwelijke hormoon waardoor je die puffie nipples kan krijgen. Het zou dus zeker geschikt zijn. Maar nog maals ik ben hier niet 100% zeker van. Maar onze grote vriend google verteld je vast wel of het iid een oestrogeen blokker is of niet. Het roept ook je test weer op te gaan produceren mocht je net uit een kuurtje komen.

Verder moet ik misschien genootzaakt mijn 1-AD kuur verplaatsen tot na de zomer, momenteel vind ik namelijk veel last van striae op mijn biceps en bij mijn rug onder mijn oksel. Als deze optijd weggetrokken zijn begin ik alsnog, als ze nog rood gekleurd zijn tegen de tijd dat ik met 1-AD wil beginnen stel ik het uit tot na de zomer :(

Delange23 zei:

Bij het gebruik van 1-ad is het vrijwel uitgesloten dat er b*ch tits optreden. 1-ad is één van de weinig ph's welke deze eigenschap heeft.

landrac zei:
Bij het gebruik van 1-ad is het vrijwel uitgesloten dat er b*ch tits optreden. 1-ad is één van de weinig ph's welke deze eigenschap heeft.

Volgens mij gebruikt hij ook geen 1-ad maar heeft er gewoon last van op het moment (als ik het zo lees) maar dan zat hij officieel wel in het verkeerde topic ja ;)

Terug
Naar boven