Muayboran
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 77
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GetXXL naturel? yeah right dan zijn al die wedstrijd jongens naturel, no doubt bro!
Ik vraag me echt af waarom niemand opmerking maakt van zijn stats, hij weegt 67 kg? botjesbuilding is dit.

Ultrasust:
100mg testosteron isocaproaat
150 mg testosteron decanoaat
40 mg testosteron propionaat
60mg tesosteron phenylpropionaat
--------
350mg/ml

slechte meter gebruikt mss ikke vroeger 
wat gaat dat geven als ik nu met mijn fatsoenlijk voeding schema begin
gr ....
dus het enige wat ik nog kan doen is je succes wensen met je kuur.
(No offence maar de schijn beweert wat anders.
) En ik wil wel eens foto's zien van je 25kg in 2 jaar.
@ GetXXL, je bent wel naturel maar je bent wel het meest actief in dit forumdeel lijkt me.(No offence maar de schijn beweert wat anders.
) En ik wil wel eens foto's zien van je 25kg in 2 jaar.

Is hem al voldoende verteld (volgens mij ook in een andere thread? weet ik niet zeker meer), maar meneer is er nu al mee bezig, beters maakte ie maar het beste van de kuur op zich, maar goed, goed eten etc. hoort daar ook (uiteraard) bij. Ik vind kuren met zijn stats ook idioterie.Naar mijn mening mankeert er heel veel aan je training en voeding als je maar 5 kg gegaint hebt in 1 jaar en nu al een "plateau" hebt bereikt.. Maar dat geeft ook niet. Je moet ervaring opbouwen. Ervaring in trainen en voeding. En daar gaat jaren overheen. Dat blijft de basis van sport.
Als dit niet in orde is, zul je weinig tot niets overhouden na de kuur. En dat is zonde. Je kloot wel met je hormonen en is een serieuze stap die je moet zetten. Misbruik (en dat gebeurd vaak met weinig kennis/ervaring), kan leiden tot serieuze schade in je lichaam.
En de opmerkingen zijn alleen maar goed bedoeld. Iedereen wil je behoeden waar je later misschien spijt van krijgt![]()

beetje beleefd blijven he. t is niet omdat iemand beslist om te gaan kuren dat hij geen kinderen mag hebben. of is kuren jouw alleenrecht?
je wijst mensen erop dat ze goed moeten eten en nog veel naturel kunnen gainen en als ze dan toch willen kuren , geef ze dan advies. punt.
Daar gaat het toch niet om?Ik vind gewoon dat ts onverantwoord bezig is.
En met advies -is gebleken- doet ts niet veel, hoewel er in dit topic veel deugdelijk advies is gegeven.
Ik snap dat mensen niet willen reageren op dit soort mensen. Overaal staat aangegeven dat men eerst moet kijken wat ze naturel moeten kunnen halen maja meneer is 29. Als je 29 bent mag ik wel hopen dat je weet wat je doet.
Dan hoeft iemand anders het nog niet eens te zijn hiermee..
.