XXL Nutrition

kuurtje deca, sustanon, novadex

GetXXL naturel? yeah right dan zijn al die wedstrijd jongens naturel, no doubt bro!

Ik vraag me echt af waarom niemand opmerking maakt van zijn stats, hij weegt 67 kg? botjesbuilding is dit.

GetXXL naturel? yeah right dan zijn al die wedstrijd jongens naturel, no doubt bro!

Ik vraag me echt af waarom niemand opmerking maakt van zijn stats, hij weegt 67 kg? botjesbuilding is dit.

Waarom ben ik geen naturel? Je kent me geeneens.
Er is volgens mij al het een en ander gezegd over z'n stats. ;)
Ben het ook 100% eens dat het op deze manier botjesbuilding is.

Laatst bewerkt:
Ultrasust:
100mg testosteron isocaproaat
150 mg testosteron decanoaat
40 mg testosteron propionaat
60mg tesosteron phenylpropionaat
--------
350mg/ml

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ultrasust:
100mg testosteron isocaproaat
150 mg testosteron decanoaat
40 mg testosteron propionaat
60mg tesosteron phenylpropionaat
--------
350mg/ml

ok thanks dude

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

heb het weg gewerkt sorry .
had er niet meer aangedacht .:headbang:
als we nu eens stoppen met over mijn gewicht te zeveren:grumble:
en kijken hoe ik er over een paar maanden eruit zie ..
zal dan wel eens een fotootje posten
en ondertussen is alle hulp welkom .
ga me in ieder geval kapot vreten goede dingen natuurlijk
en veel en goed trainen .
ben er zeker van dat ik er niet slechter ga uit zien dan nu .
gr.....

even vergeten ............
deze morgen mij laten wegen .
weeg nu 69
7.8 procent vet .
en ben 1m 71 :hamer: slechte meter gebruikt mss ikke vroeger
bleef normaal altijd op 67 steken omdat ik slecht at .
nu een weekje of twee gewoon bezeig met meer te eten en gezonder met mass gain .
en al twee killo erbij .
wat gaat dat geven als ik nu met mijn fatsoenlijk voeding schema begin:rocknana:
nee effe serieus .
gr ....

Laatst bewerkt:
wat gaat dat geven als ik nu met mijn fatsoenlijk voeding schema begin:rocknana:

gr ....

ongeveer een vierde van wat het zou kunnen doen als je basis goed was geweest, maar goed je bent eigenwijs tot op het bot, (ik zelf ook hoor :) dus het enige wat ik nog kan doen is je succes wensen met je kuur.

Sust 2 x in de week zetten maandag vrijdag bijv wel dezelfde dagen aanhouden ivm bloedwaardes. Ben benieuwd wat je 6 weken na je kuur weegt dus keep us posted.

hey,
ben nu bezig aan mijn 3de week .
500 mg deca
250 mg enanthaat testo
zet iedere vrijdag en maandag.
zou het niet beter zijn om ook 500 mg testo te zetten ieder week ?
i.v.m. mijn libido .
gr

Ik zou 500mg test e zetten EW ja.

Ik snap dat mensen niet willen reageren op dit soort mensen. Overaal staat aangegeven dat men eerst moet kijken wat ze naturel moeten kunnen halen maja meneer is 29. Als je 29 bent mag ik wel hopen dat je weet wat je doet.

Dan hoeft iemand anders het nog niet eens te zijn hiermee..

In een geval als dit is het beter om hem proberen de ogen te openen maar wel de vraag te beantwoorden. Het gevaar wat optreed als je de vraag niet beantwoord is dat er maar wat gekloot wordt met alle gevolgen van dien. Dan zou ik zelf liever een goed advies geven maar wel erbij aangeven dat ik het er niet mee eens ben en hij eens goed moet nadenken en terug moet komen op zijn keus.

Just my two cents imo.

@ GetXXL, je bent wel naturel maar je bent wel het meest actief in dit forumdeel lijkt me. ;) (No offence maar de schijn beweert wat anders. ;)) En ik wil wel eens foto's zien van je 25kg in 2 jaar.

Naar mijn mening mankeert er heel veel aan je training en voeding als je maar 5 kg gegaint hebt in 1 jaar en nu al een "plateau" hebt bereikt.. Maar dat geeft ook niet. Je moet ervaring opbouwen. Ervaring in trainen en voeding. En daar gaat jaren overheen. Dat blijft de basis van sport.
Als dit niet in orde is, zul je weinig tot niets overhouden na de kuur. En dat is zonde. Je kloot wel met je hormonen en is een serieuze stap die je moet zetten. Misbruik (en dat gebeurd vaak met weinig kennis/ervaring), kan leiden tot serieuze schade in je lichaam.

En de opmerkingen zijn alleen maar goed bedoeld. Iedereen wil je behoeden waar je later misschien spijt van krijgt ;)

@ GetXXL, je bent wel naturel maar je bent wel het meest actief in dit forumdeel lijkt me. ;) (No offence maar de schijn beweert wat anders. ;)) En ik wil wel eens foto's zien van je 25kg in 2 jaar.

Achja, ik help vrienden irl met kuren en heb zelf ook kuurplannen uiteraard, vandaar. ;)

Foto's komen nog niet, ben nog niet 'klaar'... :D

Naar mijn mening mankeert er heel veel aan je training en voeding als je maar 5 kg gegaint hebt in 1 jaar en nu al een "plateau" hebt bereikt.. Maar dat geeft ook niet. Je moet ervaring opbouwen. Ervaring in trainen en voeding. En daar gaat jaren overheen. Dat blijft de basis van sport.
Als dit niet in orde is, zul je weinig tot niets overhouden na de kuur. En dat is zonde. Je kloot wel met je hormonen en is een serieuze stap die je moet zetten. Misbruik (en dat gebeurd vaak met weinig kennis/ervaring), kan leiden tot serieuze schade in je lichaam.

En de opmerkingen zijn alleen maar goed bedoeld. Iedereen wil je behoeden waar je later misschien spijt van krijgt ;)
Is hem al voldoende verteld (volgens mij ook in een andere thread? weet ik niet zeker meer), maar meneer is er nu al mee bezig, beters maakte ie maar het beste van de kuur op zich, maar goed, goed eten etc. hoort daar ook (uiteraard) bij. Ik vind kuren met zijn stats ook idioterie. :)

Laatst bewerkt:
lol, zie het nu net idd.. Nou ja.. veel suc6 dan :D

@Wessssssss; probeer in ieder geval je nog goed in te lezen over voeding en training. Probeer alles eruit te halen en voornamelijk na de kuur dit ook aan te houden ;)

Omg en zo'n figuur is nog vader ook...
Ben wel zeer benieuwd naar het vervolg btw.

Omg en zo'n figuur is nog vader ook...
.

beetje beleefd blijven he. t is niet omdat iemand beslist om te gaan kuren dat hij geen kinderen mag hebben. of is kuren jouw alleenrecht?

je wijst mensen erop dat ze goed moeten eten en nog veel naturel kunnen gainen en als ze dan toch willen kuren , geef ze dan advies. punt.

beetje beleefd blijven he. t is niet omdat iemand beslist om te gaan kuren dat hij geen kinderen mag hebben. of is kuren jouw alleenrecht?

je wijst mensen erop dat ze goed moeten eten en nog veel naturel kunnen gainen en als ze dan toch willen kuren , geef ze dan advies. punt.

Daar gaat het toch niet om?Ik vind gewoon dat ts onverantwoord bezig is.
En met advies -is gebleken- doet ts niet veel, hoewel er in dit topic veel deugdelijk advies is gegeven.

Daar gaat het toch niet om?Ik vind gewoon dat ts onverantwoord bezig is.
En met advies -is gebleken- doet ts niet veel, hoewel er in dit topic veel deugdelijk advies is gegeven.

wat heeft dat te maken met het feit dat hij kids heeft?
als ie geen kinderwens heeft tijdens het kuren is het toch ok

Ik zou test hoger dozeren 1ml deca is genoeg anders ga j spijt krijgen

Dit wordt een principekwestie!! :D

Ik snap dat mensen niet willen reageren op dit soort mensen. Overaal staat aangegeven dat men eerst moet kijken wat ze naturel moeten kunnen halen maja meneer is 29. Als je 29 bent mag ik wel hopen dat je weet wat je doet.

Dan hoeft iemand anders het nog niet eens te zijn hiermee..
.

Je hoopt inderdaad dat iemand van die leeftijd weet waar hij mee bezig is. Het is helaas niet zo. Laatst was er ook topic van iemand in de 30 die 23iu STH/dag wilde zetten. Het is niet zo dat je op een bepaalde leeftijd automatisch kennis hebt van AAS. Er bestaan ook zo veel bullshit verhalen over AAS die zonder enige kennis erover nog aannemelijk kunnen klinken.

Topicstarter zegt dat hij zich heeft ingelezen, maar stelt vragen die hij naar 1 dag serieus inlezen zelf ook had kunnen beantwoorden. Je kuur is te zwaar voor een eerste kuur vind ik. Je zit al aan 900mg/week. Beter was geweest 500mg test/week OF 250 test en 200 deca/week. Maar ja hij is al begonnen.

500 deca 350 sust/250 test e.. ik zou het omdraaien.. maar laat ook maar zitten, je komt er na de kuur wel achter dat je alles aan het verzaken bent.. er is geen easy way out en dat zal jij kunnen beamen over +/- 4 maand als je weer terug 70kg bent en een mega dip hebt gehad...

Terug
Naar boven