XXL Nutrition

kuurtje in de planning

Thanatos

Competitive Bodybuilder
Waardering
4
Tis weer tijd om weer eens een massa kuurtje te nemen.

Ik zat eens in mijn verzamel bakkie te snuffelen en mijn vorige kuurtjes te overdenken.

Kom ik toch wel tot volgend kuurtje :

Week 1-12 500mg Testosteron E
Week 1-10 400mg boldenone.
Week 1-10 400mg Trenbolone E.

Nu heb ik van mijn vorige kuurtje toch wel wat gyno overgehouden.. en dit wil ik niet laten verergeren.. Ik ga dus Arimidex erbij nemen. Zelf zat ik te denken aan 0,5mg eod. Maar wanneer zal ik dit inzetten ?? gelijk ? of vanaf week 4 als de boel een beetje op peil is??

Nu zat ik ook nog te twijfelen of ik niet de boldenon en tren een 100mg lager zal doseren.. wel jammer is dan dat ik wat overhoud.. maargoed als dat de reden moet zijn om hoog te doseren zijn we ook niet goed bezig. Vorig kuurtje was 625mg test E. Boldenone op 300mg en nog 6 weken trenbolone A. op 100mg EOD.

Stats zijn nu 107kg @ 15-16%/1.83m. Kom van de 114kg af en lager vet% maar door verhuizing/ziekte wat kilo's kwijt helaas. Ben nu nog een beetje aan het cutten om vet% wat omlaag te krijgen voor de kuur.

Graag wat input dus over de arimidex en producten kwa samenstelling en dosering.

De arimidex meteen vanaf het begin erbij doen 0,5 mg eod. Dit is toch een minimale hoeveelheid en het heeft ook even nodig voordat het werkt. Beter voorkomen dan genezen.

Als je genoeg hebt om op 400 mg te kuren zou ik dat doen. Is toch zonde om wat over te houden? Vind ik dan hoor...

• Topic Starter Topic Starter
endymion zei:
De arimidex meteen vanaf het begin erbij doen 0,5 mg eod. Dit is toch een minimale hoeveelheid en het heeft ook even nodig voordat het werkt. Beter voorkomen dan genezen.

Als je genoeg hebt om op 400 mg te kuren zou ik dat doen. Is toch zonde om wat over te houden? Vind ik dan hoor...

Is het niet te lang dan ?? zit ik toch snel op 12 + 4 weken nakuur 16 weken op producten die oestogenen bestrijden.. is dit niet te schadelijk voor je cholesterol e.d. ?

Ik twijfel nog over dosering.. heb altijd wel 'hoog' gedoseerd gehad.. maar reageer telkens ook als een beest op a.s.. tis toch ff 1300mg a.s. per week...

Thanatos zei:
Is het niet te lang dan ?? zit ik toch snel op 12 + 4 weken nakuur 16 weken op producten die oestogenen bestrijden.. is dit niet te schadelijk voor je cholesterol e.d. ?

Ik twijfel nog over dosering.. heb altijd wel 'hoog' gedoseerd gehad.. maar reageer telkens ook als een beest op a.s.. tis toch ff 1300mg a.s. per week...

0,5 mg eod zal het aromatiseren niet volledig bestrijden, je houdt het gewoon goed in de hand daarmee. Een te hoog oestrogeen gehalte is ook niet goed.

Tis wel veel bij elkaar ja en het zou mijn keuze ook niet zijn, ik ben meer een testo/deca fan. Ik heb boldone wel geprobeerd maar vind het niet zo goed als deca werken. Trenbolone waag ik me niet aan en dat is ook geen combi met deca.

Ik vraag me af of de 400mg boldenone je veel zal geven, en ik denk dat als je die weglaat je niet veel verschil zal merken. Arimidex is een goed idee maar zou er ook 200mg B6 per dag bijpakken tegen progesteron van de tren.

overweeg om de boldenone te skippen...

progesteron is volges mij een vrouwelijk hormoon dat iet te maken heeft met eierstokken als ik het me nog goed herriner uit de les biologie...is het in het mannelijk lichaam tijdens een kuur hetzelfde als gyno of is het nog iets anders?

endymion zei:
0,5 mg eod zal het aromatiseren niet volledig bestrijden, je houdt het gewoon goed in de hand daarmee. Een te hoog oestrogeen gehalte is ook niet goed.

Tis wel veel bij elkaar ja en het zou mijn keuze ook niet zijn, ik ben meer een testo/deca fan. Ik heb boldone wel geprobeerd maar vind het niet zo goed als deca werken. Trenbolone waag ik me niet aan en dat is ook geen combi met deca.

Deca doet het ook erg goed bij mij. Maar heb nog wat Tren E liggen wat tegen de datum aangaat..

hardgainers zei:

Ik vraag me af of de 400mg boldenone je veel zal geven, en ik denk dat als je die weglaat je niet veel verschil zal merken. Arimidex is een goed idee maar zou er ook 200mg B6 per dag bijpakken tegen progesteron van de tren.

overweeg om de boldenone te skippen...

Die vit.b6 zit er zowieso bij als ik trenbolone neem idd.

Boldenone wordt een twijfelaartje dus.. Opzich had ik er de vorige keer wel een goed gevoel bij... Misschien dat ik de test vervang voor sustanon en op 750mg/week ga zitten samen met de tren op 400mg dan

zelf zit ik nu in week 6,ben met minimale hoeveelheid boldone 200mgpw en tren 300 pw en beetje test prop voor de libido,een kleine 6 keiharde kiloos aangekomen.Wel vanaf dag 1 op advies van elmo 0,5mg liquidex erin gegooid.

Dus met andere worden,met wat lager even goeie gains
succes

Terug
Naar boven