sachin531
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 144
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja mensen ik opende een 2voor andere mensen eens te zien reageren ik zie nu genoeg reactie dat het voor kuren wat vroeg is en ja 74kilo (mma fighter) ik wil niet plus 80 of 90 gaan vechten ben maar 1M73 (klein)
ik ben maar 1.68 en weeg 85 bf 11% en ga nog niet eens kuren.
je kan eigenwijs een kuurtje gaan pakken maar je zult er niets aan hebben.
maar goed, doe het maar en je komt erachter. Wat een held ben je, wel willen kuren maar niet weten hoe je moet eten of trainen.

ken een jongen die gekuurd heeft was 19 jaar ,paar maanden later ontploft , 25kg aangekome alleen spier/vocht.
hij heeft wel de duurste shit gebruikt.

hehe ik zal droog worden manneik heb net voedings schema laten opstellen se en beginne met het vet aante pakken haha mesnen ik open ng wel eens topic met results
toch bedankt voor juloe comentaar (negative haha )
hehe ik zal droog worden manneik heb net voedings schema laten opstellen se en beginne met het vet aante pakken haha mesnen ik open ng wel eens topic met results
toch bedankt voor juloe comentaar (negative haha )

haha, wat een held, kan niet eens en voedingsschemaopstellen en gaat kuren! Trekt zich helemaal niets aan van de comments, vraag me af waarom dit soort mensen een topic openen als ze alleen maar willen horen dat ze goed bezig zijn. Succes met je kuur, open een topic 3 maanden na je kuur en vertel ons maar wat je hebt overgehouden
(als je uberhaupt iets zal gainen)