AndroidHealthClinic

kuurtje jullie oordeel

wat is je vetpercentage eigenlijk ?

• Topic Starter Topic Starter
williamssb tnx heb al eens stacker geprobeert met ephidrine maar ik voelde me slecht heel slecht is clen aanteraden ???

vetpercentage 17% (deze moet dus zakken)

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 20:12 ----------

Boldenone, 16wk op 600/900mg

dus best zou ik gwn 16weken bold prikken hoeveel ml per week
16weken niet te veel ???
niet combineren met testo E

alvast bedankt ik ga toch kuren dus eindelijk iemand die help ook al zegge ze dat kuren nu ni goed is maarja

(heb jij goedvoedings schema voor me )

1,72, 74kg, 17% bf en dan gaan kuren. Je snapt er echt geen k*t van.

Voedingsschema moet je zelf maken. Je moet zelf al weten wat voor jou werkt op dat gebied, weet je dat niet moet je niet kuren. Als je het overigens had geweten dacht je nu ook niet aan kuren.

FOHLM

Op een normaal vet (12-13%) weeg je mis nog 67 kg.

ja mensen ik opende een 2voor andere mensen eens te zien reageren ik zie nu genoeg reactie dat het voor kuren wat vroeg is en ja 74kilo (mma fighter) ik wil niet plus 80 of 90 gaan vechten ben maar 1M73 (klein :) )

ik ben maar 1.68 en weeg 85 bf 11% en ga nog niet eens kuren.
je kan eigenwijs een kuurtje gaan pakken maar je zult er niets aan hebben.
maar goed, doe het maar en je komt erachter. Wat een held ben je, wel willen kuren maar niet weten hoe je moet eten of trainen.

ik ben maar 1.68 en weeg 85 bf 11% en ga nog niet eens kuren.
je kan eigenwijs een kuurtje gaan pakken maar je zult er niets aan hebben.
maar goed, doe het maar en je komt erachter. Wat een held ben je, wel willen kuren maar niet weten hoe je moet eten of trainen.

@ TS: Ik zou beschaamd zijn, maar troost je. Je bent niet de enige die wil juicen of zelfs juiced en geen hol van voeding en training afweet. Resultaten zijn ook navenant.

Echt zulke mensen zijn een dikke smet op onze sport!!!!

waar the **** ben jij mee bezig ???

soory mensen het word toch een kuurtje next week

tren e plus testo e sorry voor de zage manne hier :)

Ja gaat er geen kilo aan overhouden.. Met voeding wel.. Maar je doet maar :D

Slotje nu dan?

Zou tren op minimaal 400mg zetten icm 200mg mast..
Won wel een aantal kg hiermee en zeker kracht, maar het is net niks zonder test imo..
Als je geestelijke gemoedsrust ok is, prima eerste kuur imo.
Verlaag wel eerst ff je BF naar 10/12% ofzo, dit zet natuurlik geen zoden aan de dijk ;)

Jij gaat ook ontploffen TS :D post eens wat foto's :D leuk om te zien hoe je over een paar maanden een klein dikkertje bent :D Dus ik zeg: spuiten die handel :D! Kunne we hier ook nog es lache ;)

hehe ik zal droog worden manne :) ik heb net voedings schema laten opstellen se en beginne met het vet aante pakken haha mesnen ik open ng wel eens topic met results

toch bedankt voor juloe comentaar (negative haha )

Nam je zoveel slechte vetten dan, vetten zijn wel belangrijk, ook in de cut.

hehe ik zal droog worden manne :) ik heb net voedings schema laten opstellen se en beginne met het vet aante pakken haha mesnen ik open ng wel eens topic met results

We zijn benieuwd, het zal vast top worden en we zien er naar uit...!Succes,, haha

binne 10weken zal ik fotos en ressultaten posten afgesproken :)

je wilt droge massa gainen en niet aankomen?
juist.. ja!

haha, wat een held, kan niet eens en voedingsschemaopstellen en gaat kuren! Trekt zich helemaal niets aan van de comments, vraag me af waarom dit soort mensen een topic openen als ze alleen maar willen horen dat ze goed bezig zijn. Succes met je kuur, open een topic 3 maanden na je kuur en vertel ons maar wat je hebt overgehouden ;)
(als je uberhaupt iets zal gainen)

haha, wat een held, kan niet eens en voedingsschemaopstellen en gaat kuren! Trekt zich helemaal niets aan van de comments, vraag me af waarom dit soort mensen een topic openen als ze alleen maar willen horen dat ze goed bezig zijn. Succes met je kuur, open een topic 3 maanden na je kuur en vertel ons maar wat je hebt overgehouden ;)
(als je uberhaupt iets zal gainen)

ik start dinsdag met
Tren e 1ml/week
testo1ml/week
winstril tabs 1-6 (40mg)

74kilo

Terug
Naar boven