AndroidHealthClinic

kuurtje met naposim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is ie er weer ???

Als een topic gekicked wordt met een stupide k*tvraag door een user met 1 post en z'n hostname eindigd op 'access.telenet.be' kan ik er niet ver naast zitten.

hehe :D

zou het verstandig zijn om 25 mg per dag te gebruiken van naposim en dan 3 weken lang groten dennis

Volgens mij had jij beter Br€€z@hBoIJ kunnen heten :D

• Topic Starter Topic Starter
Striker zei:
haha en hoe is ie kuur met naposim nou gegaan dan? ff terug in de tijd :P ben wel nieuwsgierig .

k*tzooi is het geweest voor me, als ik dan al 2kg zou zijn bijgekomen zou het veel zijn met dat kuurtje naposim, waarvan 1,5Kg vocht :rolleyes: echtheid product? normaal wel...

hoeveel test, deca nam je?
hoeveel heb je over gehouden met die test, deca?

flobius zei:
k*tzooi is het geweest voor me, als ik dan al 2kg zou zijn bijgekomen zou het veel zijn met dat kuurtje naposim, waarvan 1,5Kg vocht :rolleyes: echtheid product? normaal wel...
oke thx voor de info flobius .
ben namelijk ook mijn eerste kuur begonnen met naposim only (toen nog niet dit forum ontdekt hehe) heb ook bijna geen verschil en of massa geboekt helaas , maar ben dus niet de enige . in ieder geval succes met je kuur waar je nu mee bezig ben

groeten

Ik heb t als 1e kuurje gedaan en er zon 10 kg mee gepakt, reken er n kilo of 3-4 aan vet/vocht af.

En aangezien dianabol een behoorlijk heftig middel is zou ik zeker 2 a 3 wkn clomid er achter plakken.

Wat ik deed was:

dag 1-5: 100 mg clomid
dag 6 -week 3 : 50 mg clomid

Wat bedoel je ermee? dag 1 tm 5 iedere dag 100mg clomid
En dan? alleen op dag 6 Drie weken lang 50mg clomid????

topic kick van de maand.:cool:

Jezus wat een onnodige kick.

SAHR kijk volgende keer eerst eens naar de datum van het topic alvorens er in te posten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven