Fitness Seller

Kuurtje samen stellen.

Bezoekers in dit topic

Dan vraag ik me wel af waarom je dan deze vraag stelt. Je weet het toch zo goed?
Ik vind dit niet echt een abnormale vraag..
Zoals ze zeggen.... En schond opinie is nooit weggegooid.
 
Dan vraag ik me wel af waarom je dan deze vraag stelt. Je weet het toch zo goed?
Ik vind dit niet echt een abnormale vraag..
Zoals ze zeggen.... En schond opinie is nooit weggegooid.
 
Dan vraag ik me wel af waarom je dan deze vraag stelt. Je weet het toch zo goed?
Ik vind dat niet echt..
Je weet wat ze zeggen..
Een seccond opinie is nooit weggegooid!
 
Test langer doortrekken als je Tren

1-12 Test e 500mg
1-12 Mast e 400mg
1-10 Tren e 400mg
14-16 Clomid 50mg ED
Hcg laten meelopen op 2x 500iu EW
Bedankt voor de serieuze reactie ..

Wel 1 vraagske..
Hcg is wat precies En welke werking heeft het?
En in uw opinie is het dus niet nodig om langer te kuren?
 
Je kuurt 'al 10 jaar' en je weet nog niet eens wat HCG is?
Het beste advies wat ik je kan geven is je account hier te laten verwijderen en het nog eens te komen proberen nadat je je wel ingelezen hebt in de materie want naar mijn mening maak je jezelf onsterfelijk belachelijk hier ook gezien de rest van je posts.
 
Ik help graag mensen verder en deel ook maar mijn ervaring. Maar ik wil niet iemands “ google “ spelen..

Zoals hier boven vermeld zou ik het gewoon laten voor wat het is..
 
Je kuurt 'al 10 jaar' en je weet nog niet eens wat HCG is?
Het beste advies wat ik je kan geven is je account hier te laten verwijderen en het nog eens te komen proberen nadat je je wel ingelezen hebt in de materie want naar mijn mening maak je jezelf onsterfelijk belachelijk hier ook gezien de rest van je posts.

Een x aantal jaar geleden toen ik begon met inlezen op dit forum over aas werd er nauwelijks over hcg gepraat en als het over hcg ging werd het een discussie die altijd ging over dat hcg slecht zou zijn voor je zaad, ook werd het gebruikt in de nakuur tegenwoordig zijn we veel verder en weten we veel beter hoe hcg te gebruiken
 
Bedankt voor de serieuze reactie ..

Wel 1 vraagske..
Hcg is wat precies En welke werking heeft het?
En in uw opinie is het dus niet nodig om langer te kuren?

Dat is niet 1 vraag maar dat zijn er 3:dunno:.. Any way dat zorgt ervoor dat het rond om je piemeltje alles inorde blijft. Maar beter lees je je nog ff in over de werking, verschillende soorten producten.

Ik zou meer snel werkende esters pakken als je 12weken maar doet en als je weet wat alles is
B.v
1 / 12. - Sustanon 500mg
1 / 4. - Winstrol 40 a 50mg
1 / 12. - Masteron 400mg
10 / 14. Clomid 50mg i.d
Hcg 2x 500iu p.w gehele kuur meelaten lopen

Lijkt op die van bricke93

Maar net anders.

En zo zijn er tientalle combos
 
Een x aantal jaar geleden toen ik begon met inlezen op dit forum over aas werd er nauwelijks over hcg gepraat en als het over hcg ging werd het een discussie die altijd ging over dat hcg slecht zou zijn voor je zaad, ook werd het gebruikt in de nakuur tegenwoordig zijn we veel verder en weten we veel beter hoe hcg te gebruiken

Sorry hoor maar als je al 10 jaar met AAS bezig bent op welke manier dan ook en je hebt nog nooit van HCG gehoord dan heb je echt onder een steen gelegen.
Tevens heeft TS aangegeven zich ingelezen/bekend gemaakt te hebben. als dat werkelijk zo is lijkt het me sterk dat hij het begrip HCG nooit is tegengekomen.
 
als jij 10 jaar ervaring hebt waarom zulke vragen en ook niet eens weten wat hcg is :o je status klopt ook niet 85 kilo ;) voor iemand die zegt 10 jaar kuurt waar van 2 jaar niet in de efteling geloven ze in sprookjes :rolleyes:

heb gevoel dit een Troll is :o
 
Een slim trucje voor easy gains, wat vaak vergeten wordt op het forum, is het nemen van 20 gram creatine gespreid over de dag gedurende 2 weken en dan 2 weken 10 gram. Best een creatine blend met minstens 5 soorten creatine zodat je spieren de verschillende vormen van creatine geleidelijk kunnen opnemen. Vermoedelijk moet je op 4 weken tijd dan pakweg 2kg spiermassa kunnen pakken. Als je dat twee keer doet, met een off periode van 4 weken (time off = time on), dan heb je zo maar even 4 kg spiermassa gepakt.

Daarna kan je nog altijd een kuurtje gaan doen om je shape echt scherp te zetten.
 
als jij 10 jaar ervaring hebt waarom zulke vragen en ook niet eens weten wat hcg is :o je status klopt ook niet 85 kilo ;) voor iemand die zegt 10 jaar kuurt waar van 2 jaar niet in de efteling geloven ze in sprookjes :rolleyes:

heb gevoel dit een Troll is :o

Kan heel goed echt zijn dit, er bestaan helaas heel veel van zulke lui.
 
Non taken..
Maar geloof me elke keer ik gekuurd heb heb ik er altijd aan over gehouden.
Natuurlijk dat je altijd wat terugval krijgt.
Zoals ik eerder zij hou ik er een goede 3kilo droog aan over. Ten 2de ben ik niet echt een professionele bb doe dit gewoon voor mijzelf.
En geloof me als je foto's van mij zou zien doe ik het zekers niet slecht.
Let wel zwaar op mijn voeding en train ong. Met cardio bij een 2tal uren per dag en dit na mijn werk.
Ben een beertje in opzicht van mijn lichaamsbouw.
Ben ook maar 172m groot.
Dus voordat je zoiets zegt moet je wel eerst even het volledige picture bekijken.
85k met 12% en maar 172m groot is echt niet slecht maatje.
Even goede vrienden...

Zijn geen bijzondere stats, al helemaal niet voor iemand die al tien jaar kuurt? Teleurstellend zelfs... laat een foto zien dan? Je kan jezelf gwoon onherkenbaar maken...
 
Wel 1 vraagske..
Hcg is wat precies En welke werking heeft het?
Humaan choriongonadotrofine (hCG) is een hormoon dat tijdens een zwangerschap door de placenta (= moederkoek) wordt geproduceerd.
De functie van hCG is het beletten van het afsterven van het corpus luteum (het gele lichaam = ontstaat na de eisprong), na de bevruchting. Het corpus luteum produceert progesteron en dat houdt de zwangerschap weer in stand.

Wat mannen met hCG moeten ???:p

#sorryjongensbenalweerweg :D
 
:popcorn:haha, nu pas.. Kicken dit haha
 
Back
Naar boven