XXL Nutrition

kuurtje test e en tren e

Body2Perfect

Cool Novice
Waardering
0
ga ongeveer half juni beginnen met me kuur wat vinden jullie ervan graag advies..!!

week 1-10 test enthaat 500mg p.w
week 1-9 tren enthaat 400mg p.w
week 1-5 d bol 30mg p.d

nakuur nolvadex en waarschijnlijk aantal weekjes IGF 2x daags 50mcg

Test/tren kuur blijft een killer combi.
Ik heb mijn vraagtekens bij dbol icm tren, maar daar zijn laatst wat discussies over gevoerd. Men roept wel dat het kan.
Ik heb het zelf nog niet gecombineerd, maar ben wel benieuwd wat het voor jouw doet.

Iig succes ermee

• Topic Starter Topic Starter
Test/trenbolone kuur blijft een killer combi.
Ik heb mijn vraagtekens bij dianabol icm trenbolone, maar daar zijn laatst wat discussies over gevoerd. Men roept wel dat het kan.
Ik heb het zelf nog niet gecombineerd, maar ben wel benieuwd wat het voor jouw doet.

Iig succes ermee

wou de d boll pakken zodat ik ook in het begin wat kilo's aankom.. en voor de extra kracht en d boll werkt bij mij perfect vandaar

maar het staat allemaal nog niet vast vandaar dat ik me hier nog wat onderzoek aan het doen ben

groetjess

Ja sommigen doen het idd zoals hitman al aangaf maar mijn voorkeur zou gaan voor winny's. Is een heerlijke stack met test/tren...

De combi is super:eek:
De D-boll gewoon lekker weg laten!

Meer is niet altijd beter he.
Zoals je weet zeggen stats ook lang niet alles denk eerder dat het meer te maken heeft met kuurverleden en hoelang je er nu met je vorige kuur uit bent geweest

me stats zijn trouwens 1.74 bij 75 kg ogeveer 9 % bf

stel dat ik de d boll weg laat zou het dan niet verstandig zijn de test e te verhogen na 750mg

of is dat te hoog i.v.m me stats???

Hoeveelste kuur is dit van je? Welke heb je eventueel al gedaan? Ik dacht dat je voor een kickstart ging en nu wil je de Test verhogen? Je kunt ook een kickstart met prop doen naast je Test E. Of je wacht gewoon rustig af totdat deze "jongens" hun werk gaan doen...

wou de d boll pakken zodat ik ook in het begin wat kilo's aankom.. en voor de extra kracht en d boll werkt bij mij perfect vandaar

maar het staat allemaal nog niet vast vandaar dat ik me hier nog wat onderzoek aan het doen ben

groetjess

Daar staat winny bekend om. Ook mijn keuze zou in deze combi naar winny gaan. Maar niet omdat dbol niet zou kunnen, want zie geen reden wrom dat niet kan. Ik vind alleen dat dianabol beter in een kuur passen met als doelstelling brute/pure massa. Het is maar een mening. :)

me stats zijn trouwens 1.74 bij 75 kg ogeveer 9 % bf

stel dat ik de d boll weg laat zou het dan niet verstandig zijn de test e te verhogen na 750mg

of is dat te hoog i.v.m me stats???

Ik vind persoonlijk dat jouw stats nog niet genoeg zijn om te denken aan kuren. Maar als je het echt wil doen zou ik starten met een Test only @ 375-500 misschien wat Winny om te kicken.
Als je al eerdere kuren gedaan hebt dan ben je echt NIET thuis in het voedingsgedeelte met jouw stats en zou ik daar eens rondgaan snuffelen.

In een eerste kuur zou ik persoonlijk geen Tren doen. Omdat je Gyno kan krijgen van Test (Test>Est conversie) en van Tren (Prolactin gerelateerd) als jij niet weet waar je het van krijgt kan je het niet behandelen. En verkeerde behandeling (Nolva wanneer je Tren gyno krijgt) verergert de situatie alleen maar!!!

Terug
Naar boven