Fitness Seller

Kuurtje voor fotosessie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shawnt

Novice
Waardering
0
Eey mensen,

Ik heb even jullie advies nodig.

Over 8 weekjes heb ik een fotoshoot, en ik ben aan het overwegen om een kuurtje te gebruiken om zo goed mogelijk voor de dag te komen.

Ik train nu al anderhalf jaar (21 jaar), en ik ben in de tussen tijd wel een stuk groter geworden, maar aangezien deze shoot wel belangrijk is en het in een tijdschrift komt, wil ik er gewoon goed uitzien.

Ik heb verder geen ambities om bodybuilder te worden of iets dergelijks, maar wil gewoon een goed afgetraind/atletisch lichaam.

Mijn vraag is nu of het verstandig is om aan een kuurtje te beginnen en welke soort kuur ik dan zou moeten gebruiken. De volgende foto geeft wel ongeveer een goed beeld van het resultaat wat ik zou willen behalen.

[Link niet meer beschikbaar]

Voor de rest wat de kansen zijn op bijwerkingen, zoals haaruitval en acne etc naa een kuurtje van 8 weken, want daar zie ik echt tegen op..vooral op het haar uitval.

Met trainen ben ik wel redelijk ervaren, maar wat anabolen betreft ben ik nog een leek, dus ik zou graag jullie advies willen hebben

Alvast bedankt,

(Y)

is dat niet beetje kortdag....

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat is inderdaad wel beetje kortdag, maar 8 weken zou wel genoeg moeten zijn toch?

I

Ik train nu al anderhalf jaar (21 jaar),

Met trainen ben ik wel redelijk ervaren

redelijk zegtie dan

denk dat je iets moet zoeken met korte esters anders is 8 weken wel beetje kort. denk niet dat je zo erg om haaruitval hoef na te denken eerder vocht. straks loop je er over 8 weken bij als een vochtballonetje, uiteraard kan je hier wel iets voor nemen maar toch. het is dat je er rekening meehoud.

edit : iets van winstrol ofzo voor 6 weekies ???

Ik heb verder geen ambities om bodybuilder te worden of iets dergelijks, maar wil gewoon een goed afgetraind/atletisch lichaam.

Doe maar niet dus. Kuren vereist veel voorbereiding en kennis, het is niet iets dat je ff in paar weekjes doet.

• Topic Starter Topic Starter
Thnx voor de reacties, het is inderdaad te kort dag en het vereist uiteraad voor wat voorkennis, ik heb me de laaste tijd dan ook wel verdiept om alles beetje uit te spitten,

Deca Durabolin, sprak mij het meest aan, omdat het in verhouding met andere steroïden een vrij mild middel is en dat de bijwerkingen bij gecontroleerd gebruik binnen te perken te houden zijn, but correct me if im wrong.

Ik denk dat ik er zoiezo nog maar even paar nachtjes over moet slapen, maar bedankt voor jullie reacties

mzzl

ik zou zeggen ZET HET UIT JE HOOFD!!!
als je na de shoot 'n kuurtje wil doen moet je het zelf weten...maar 8weken...niet doen...
je wilde zeker 'n deca only kuurtje doen???ooit gehoord van deca d*ck...(gun je niemand)
dus dan moet je er test bij nemen en daar krijg je weer puistjes van(doen het niet zo goed op de foto)ook al kunnen ze veel photoshoppen...het maak nou niet echt 'n goeie indruk!!!
dus na je shoot kuren...be my gast...nu nog ff snel...niet doen joh!!!

Thnx voor de reacties, het is inderdaad te kort dag en het vereist uiteraad voor wat voorkennis, ik heb me de laaste tijd dan ook wel verdiept om alles beetje uit te spitten,

Deca Durabolin, sprak mij het meest aan, omdat het in verhouding met andere steroïden een vrij mild middel is en dat de bijwerkingen bij gecontroleerd gebruik binnen te perken te houden zijn, but correct me if im wrong.

Ik denk dat ik er zoiezo nog maar even paar nachtjes over moet slapen, maar bedankt voor jullie reacties

mzzl
Deca mild?, als ik jou was zou ik niet eens aan kuren denken, gewoon 8 weken goed eten en knallen;)

Je moet sowieso niet gaan kuren als je alleen maar een afgetraind atletisch lichaam wilt. Dat kan je makkelijk zonder drugs behalen. En in 8 weken kan je met de juiste voeding en training ook op natuurlijke wijze veel bereiken.

Doe 8 weken anavar op 50-100mg ED zullen je spieren mooi opgepompt staan en zal je wat vet verbranden.Eventueel wat IGF ernaast.

Zeer weinig kans op haaruitval,acne en libidoproblemen.

Maar je zal veel eiwitten moeten vreten en serieus hard knallen.

Ga met derest mee, kuren doe je als alles in orde is met veel kennis, maar niet even om er op een paar foto's goed uit te zien, en daarbij is de kans groot dat je er juist minder goed uit gaat zien als je een puistenkop krijgt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Winstrol tabs slikken 40 mg per dag, daarmee krijg je wel een droog hard fysiek en wat massa d'r bij. Maar die foto die je hebt staan als voorbeeld wordt je niet zomaar hoor, vergt toch jaren training ! Of je moet al een aardig in de buurt komen nu, maar dat betwijfel ik.

Je traint pas 1,5 jaar en wilt nu al gaan kuren voor een fotoshoot? :rolleyes:

pas op voor acne met androgenen die hier het best gechikt voor zijn

je wil niet onder de acne zitten tijdens je choot vergeet die dan maar want je durft je niet te vertonen dan

tip als je het doet preventief roa erbij nemen , een puiste lichaam is het laatse wat je wil en de kans is groot

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Winstrol tabs slikken 40 mg per dag, daarmee krijg je wel een droog hard fysiek en wat massa d'r bij. Maar die foto die je hebt staan als voorbeeld wordt je niet zomaar hoor, vergt toch jaren training ! Of je moet al een aardig in de buurt komen nu, maar dat betwijfel ik.

dat is marky mark! niet zo heel indrukwekkend!

wat betreft kuurtje

50mg winny
50mg anaver
50mg proviron

8 weken lang

Proviron wil je niet als je angst hebt voor acne.

winny only would do the trick. Sides zullen ook wel mee vallen.

breezah topic,is alleen gericht voor een shoot.Heeft niets met interesse te maken.TS is geensins van plan iets te leren,maar slechtsgebruik te maken van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven