Fitness Seller

Kuurtje voor fotosessie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shawnt

Novice
Waardering
0
Eey mensen,

Ik heb even jullie advies nodig.

Over 8 weekjes heb ik een fotoshoot, en ik ben aan het overwegen om een kuurtje te gebruiken om zo goed mogelijk voor de dag te komen.

Ik train nu al anderhalf jaar (21 jaar), en ik ben in de tussen tijd wel een stuk groter geworden, maar aangezien deze shoot wel belangrijk is en het in een tijdschrift komt, wil ik er gewoon goed uitzien.

Ik heb verder geen ambities om bodybuilder te worden of iets dergelijks, maar wil gewoon een goed afgetraind/atletisch lichaam.

Mijn vraag is nu of het verstandig is om aan een kuurtje te beginnen en welke soort kuur ik dan zou moeten gebruiken. De volgende foto geeft wel ongeveer een goed beeld van het resultaat wat ik zou willen behalen.

[Link niet meer beschikbaar]

Voor de rest wat de kansen zijn op bijwerkingen, zoals haaruitval en acne etc naa een kuurtje van 8 weken, want daar zie ik echt tegen op..vooral op het haar uitval.

Met trainen ben ik wel redelijk ervaren, maar wat anabolen betreft ben ik nog een leek, dus ik zou graag jullie advies willen hebben

Alvast bedankt,

(Y)

is dat niet beetje kortdag....

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat is inderdaad wel beetje kortdag, maar 8 weken zou wel genoeg moeten zijn toch?

I

Ik train nu al anderhalf jaar (21 jaar),

Met trainen ben ik wel redelijk ervaren

redelijk zegtie dan

denk dat je iets moet zoeken met korte esters anders is 8 weken wel beetje kort. denk niet dat je zo erg om haaruitval hoef na te denken eerder vocht. straks loop je er over 8 weken bij als een vochtballonetje, uiteraard kan je hier wel iets voor nemen maar toch. het is dat je er rekening meehoud.

edit : iets van winstrol ofzo voor 6 weekies ???

Ik heb verder geen ambities om bodybuilder te worden of iets dergelijks, maar wil gewoon een goed afgetraind/atletisch lichaam.