AndroidHealthClinic

kuurtje

1,5 ml tren a per week? Ga je om de dag een halve zetten? Haha

Het mag duidelijk zijn je kuurvoorstel is slecht.

Dat je nu al kuurt snap ik sowieso niet.

Want voor mijn eerste kuur woog ik maar 63 kilo nu naar twee kuurtjes en een keer een klein anavar kuurtje van vijf weken of zo weeg ik over de 80 kilo

Met andere woorden, je heb 3 kuurtjes al gedaan om op de 80 te komen?

Je neef heb volgens mij ook geen kaas gevreten van aas :S

• Topic Starter Topic Starter
1,5 ml tren a per week? Ga je om de dag een halve zetten? Haha

Het mag duidelijk zijn je kuurvoorstel is slecht.

Dat je nu al kuurt snap ik sowieso niet.

Luister ik train al vanaf mijn zestiende ben altijd klein en erg dun geweest ik kwam maar niet aan dus ben ik gaan kuren somige mensen worden gewoon bijna niet groter en als je gewoon goed nakuurt is er niets aant handje waarom reageren mensen zoals jij ga lekker gamen of zo trainen is blijkbaar niets voor je

Als die pica een beetje recent is dan ben je wel een fat **** geworden met die 3 kuurtjes. Iedereen kan groeien, ook zonder AAS... Tenzij je tot de ongelukkige groep hoort die een spierziekte heeft. Key is gewoon eten. En aan je VP te zien kun je zeker wel aankomen, maar praat jezelf vooral aan dat het niet lukt zonder AAS ;)

Hey Tom,

ik snap je wel. Toen ik 20 was had ik ook een enorm hoge stofwisseling. Deed toen nog lang niet aan krachtsport (sterker nog, ben pas een half jaartje bezig) maar at minimaal 18 boterhammen per dag zonder een grammetje aan te komen en had jaren lang een vetpercentage van minder dan 10%.

Wat ik niet begrijp is dat je op zo'n jonge leeftijd al met AAS bent begonnen. Hoge stofwisseling of niet, je lichaam is nog niet volgroeid en ook je fysieke piek heb je nog lang niet bereikt. Daarnaast: ik weet niet hoeveel je eet maar als je met 4000 kcal per dag niet kunt aankomen, dan heb je inderdaad een hoge stofwisseling. Maar waarom grijp je dan meteen naar de AAS en probeer je geen 6000 kcal per dag te eten?

Succes met je verdere kuur!

PS: wat eet je op een dag aan kcal, ew, kh en vet?

Luister ik train al vanaf mijn zestiende ben altijd klein en erg dun geweest ik kwam maar niet aan dus ben ik gaan kuren somige mensen worden gewoon bijna niet groter en als je gewoon goed nakuurt is er niets aant handje waarom reageren mensen zoals jij ga lekker gamen of zo trainen is blijkbaar niets voor je

Je kwam maar niet aan dan had je meer moeten eten. Snap de stoere praat ook niet over het gamen en trainen, maar ja je zal inhoudelijk wel niets boeiends te vermelden hebben.

Jongens ik heb een andere kuur genomen gewoon deca sus van twaalf weken ik zet om de drie dagen 2 ml ik zit nu in week acht en ben al meer dan acht kilo aan gekomen bedankt voor de uitleg en alles mensen die zeggen dat je meer moet eten als jij een snelle spijsvertering heb met zoals ik kom je bijna niet aan als ik van mezelf zwaarder zou kunne worden zou ik niet kuren mensen die zulke dingen zeggen kunne nog niet tot tien tellen m.v.g Tom

Aldus Tom @ 20% BF...

Hey Tom,

ik snap je wel. Toen ik 20 was had ik ook een enorm hoge stofwisseling. Deed toen nog lang niet aan krachtsport (sterker nog, ben pas een half jaartje bezig) maar at minimaal 18 boterhammen per dag zonder een grammetje aan te komen en had jaren lang een vetpercentage van minder dan 10%.

Wat ik niet begrijp is dat je op zo'n jonge leeftijd al met AAS bent begonnen. Hoge stofwisseling of niet, je lichaam is nog niet volgroeid en ook je fysieke piek heb je nog lang niet bereikt. Daarnaast: ik weet niet hoeveel je eet maar als je met 4000 kcal per dag niet kunt aankomen, dan heb je inderdaad een hoge stofwisseling. Maar waarom grijp je dan meteen naar de AAS en probeer je geen 6000 kcal per dag te eten?

Hè hè eindelijk iemand die normaal reageert bedankt :p

Hey Tom,

Wat ik op dag eet 10 tot 12 volkoren boterhammen met kipfilet als avond eten rood vlees ( biefstuk entrocote ect.) of kip met rijst of gewoon aardappel tussen door kwark een halve l en twee shakes weight gainer (mamoet 2500 ) weet niet de preciese hoeveel heid cal en zo en savond eet ik meestal nog brood met alleen eiwit (3 eieren) maar dat doe ik niet elke dag om de dag meestal

Maar ik ben nu redelijk tevreden over mijn gain

Terug
Naar boven