- Waardering
- 358
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Want voor mijn eerste kuur woog ik maar 63 kilo nu naar twee kuurtjes en een keer een klein anavar kuurtje van vijf weken of zo weeg ik over de 80 kilo
1,5 ml tren a per week? Ga je om de dag een halve zetten? Haha
Het mag duidelijk zijn je kuurvoorstel is slecht.
Dat je nu al kuurt snap ik sowieso niet.
Met andere woorden, je heb 3 kuurtjes al gedaan om op de 80 te komen?
Je neef heb volgens mij ook geen kaas gevreten van aas :S

Luister ik train al vanaf mijn zestiende ben altijd klein en erg dun geweest ik kwam maar niet aan dus ben ik gaan kuren somige mensen worden gewoon bijna niet groter en als je gewoon goed nakuurt is er niets aant handje waarom reageren mensen zoals jij ga lekker gamen of zo trainen is blijkbaar niets voor je
Jongens ik heb een andere kuur genomen gewoon deca sus van twaalf weken ik zet om de drie dagen 2 ml ik zit nu in week acht en ben al meer dan acht kilo aan gekomen bedankt voor de uitleg en alles mensen die zeggen dat je meer moet eten als jij een snelle spijsvertering heb met zoals ik kom je bijna niet aan als ik van mezelf zwaarder zou kunne worden zou ik niet kuren mensen die zulke dingen zeggen kunne nog niet tot tien tellen m.v.g Tom
Hey Tom,
ik snap je wel. Toen ik 20 was had ik ook een enorm hoge stofwisseling. Deed toen nog lang niet aan krachtsport (sterker nog, ben pas een half jaartje bezig) maar at minimaal 18 boterhammen per dag zonder een grammetje aan te komen en had jaren lang een vetpercentage van minder dan 10%.
Wat ik niet begrijp is dat je op zo'n jonge leeftijd al met AAS bent begonnen. Hoge stofwisseling of niet, je lichaam is nog niet volgroeid en ook je fysieke piek heb je nog lang niet bereikt. Daarnaast: ik weet niet hoeveel je eet maar als je met 4000 kcal per dag niet kunt aankomen, dan heb je inderdaad een hoge stofwisseling. Maar waarom grijp je dan meteen naar de AAS en probeer je geen 6000 kcal per dag te eten?
Succes met je verdere kuur!
PS: wat eet je op een dag aan kcal, ew, kh en vet?

Hey Tom,
ik snap je wel. Toen ik 20 was had ik ook een enorm hoge stofwisseling. Deed toen nog lang niet aan krachtsport (sterker nog, ben pas een half jaartje bezig) maar at minimaal 18 boterhammen per dag zonder een grammetje aan te komen en had jaren lang een vetpercentage van minder dan 10%.
Wat ik niet begrijp is dat je op zo'n jonge leeftijd al met AAS bent begonnen. Hoge stofwisseling of niet, je lichaam is nog niet volgroeid en ook je fysieke piek heb je nog lang niet bereikt. Daarnaast: ik weet niet hoeveel je eet maar als je met 4000 kcal per dag niet kunt aankomen, dan heb je inderdaad een hoge stofwisseling. Maar waarom grijp je dan meteen naar de AAS en probeer je geen 6000 kcal per dag te eten?
Succes met je verdere kuur!
PS: wat eet je op een dag aan kcal, ew, kh en vet?