XXL Nutrition

kuurtje

god***domme wat een onzin reacties in dit topic. Wow.

Ik zou deca ook nooit als eerste kuur aanraden omdat de kans op oestrogene sides aanwezig is + zwaarder herstel door deca (niet prettig als eerste ervaring met aas). Test/mast lijkt me dan beter :)

Ik gebruikte ook als mijn eerste 2 kuren test only kuur maar had op het einde van de kuur dan steeds meer buikvet door oestrogene sides. Vandaar nu voorstander van mast erbij voor betere a/e verhouding.
Tja heb als eerst kuur wel test deca gedaan en moet zeggen dat me t goed is bevallen wat betreft de bijwerkingen! Namelijk geen bijwerkingen, alleen wat slechter slapen. Ook qua herstel merkte ik niet dat het zwaar was, maar misschien dat bloedtesten anders uitwijzen.

Dat is het zeker. Deca zou ik gewoon lekker weglaten voor een eerste kuur.
Als TS echt kiest voor proviron, zou ik het doseren op 50mg en vanaf het begin mee laten lopen.

Toch blijf ik het opvallend vinden dat men over deca zegt "teveel oestrogene bijwerkingen" maar vervolgens wel 500mg testosteron aanbevelen. Test aromatiseert veel meer dan deca.

Ik geloof nooit zo in de hoeveelheden die staan op de verpakking dus om dat verschil te compenseren dacht ik 400deca.

Anders kijk je 5 weken aan op 200deca.
Dan kan je altijd nog eventueel verhogen vanaf week 5 tot 10.

Tren is bijna altijd underdosed
1G Test e ew is dus eigenlijk de meeste bang voor je buck mbt massa :P

Toch blijf ik het opvallend vinden dat men over deca zegt "teveel oestrogene bijwerkingen" maar vervolgens wel 500mg testosteron aanbevelen. Test aromatiseert veel meer dan deca.

Meestal combineren ze het he dus ze hebben geen idee waarvan die bloat komt dan apen ze maar iedereen na en zeggen ze dat het door de deca komt :P

Jup, en dan krijgen ze nog als tip mee dat ze de test hoog moeten houden vanwege "deca d*ck" ;-)

Terug
Naar boven