Fitness Seller

Kuurtje

50 Dollar

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Wil in November een kuurtje starten...zat zelf te denken aan:

1-4 30-50mg Dianabol
1-10 500mg Test
1-8 Bold of Deca?

2 weken na laatste prik Nolvadex (40-40-20-20)

Supplementen:
Animal M-Stack (als tip gekregen van een ervaren gebruiker die iedereen wel kent, hij zweerde erbij)
Whey
Weightgainer
Evt ZMA eens proberen, nog nooit gehad...

Nu is mijn vraag dus...wat zouden jullie naast de test zetten? Deca, bold, of iets helemaal anders? Mijn doel is om lekker veel massa aan te zetten, zodat ik de 100kg eindelijk eens aan kan tikken.
Nu: 86kg, 1,82, 6-7%. Wil alvorens ik begin minstens 88kg wegen! Mijn doel is namelijk om in april mee te doen met de wedstrijd in Delftzijl. Ik kom dus in de juniorenklasse tot 21j. Zoals ik er nu bij stond zou ik zker in de top 3 komen volgens diegene wat ik al eerder zei...dit heeft me wel een beetje vertrouwen gegeven om er vol voor te gaan!

Er is mij aangeraden om voor de bold te gaan...diegene vond bold tov deca veel fijner. Minder last van vochtretentie, net iets milder etc etc. En geloof mij diegene heeft er genoeg verstand van. Wat denken jullie ervan?

Laatst bewerkt:
Als je je kuur zo planned dat je vlak voor de wedstrijd klaar bent, dan zou ik als ik jou was zeker voor de bold gaan, eindiggen met wat winny etc. Kom je er veel strakker uit!

Stats momenteel? Hoeveelste kuurtje.

Als je voor massa gaat, zou ik deca nemen (hou wel rekening met wat vocht).
Als je voor meer definitie/kwaliteitsmassa gaat zou ik EQ nemen. (mijn voorkeur)

Weet wel dat je van EQ meer moet zetten omdat het idd een mildere anabool is.

Je mag geen sterioden gebruiken onder je 21 volgens de boardregels :p

Ik zou het voor de eerste keer houden op 500mg test en de dboll. Deca of bold zou ik voor een volgende keer bewaren..

• Topic Starter Topic Starter
Botjebouwer: ik ben niet net voor de wedstijd klaar...begin februari ben ik altijd klaar dan heb ik nog dik 2 maanden. daar komt nog bij dat ik mn vet% zker niet boven de 10% laat komen. wat ws wel k*t is...de terugval na de kuur, en dan 2 maanden later een wedstrijd. moet nog ff overleggen of dat wel zon slim idee is, of natuurlijk een andere oplossing vinden..
Mark_NL: stats staan erbij...EQ lijkt me trouwens ook wel erg lekker ja. jammer dat je er niet zoveel massa van krijgt als bv met deca. maar wat je al zegt, tis wel van kwaliteit.
Remarxxx: ow wist ik niet;) maar 500mg test en dianabol is geen optie! er komt sowieso nog wat bij...

Laatst bewerkt:
ik zou voor test e/deca dbol pakken.
test 500
deca 300
dbol 30 zetten vriend
aangezien je gewicht en lengte zou ik niet zo hoge dosering pakken
vooral niet dbol 50mg.

waarschijnlijk wordt het dat ook...zijn er nog speciale neveneffecten bij de bold? zag namelijk wel eens in een logje staan dat de bold puisten weer waren opgedoken:) volgens diegene waar ik de spullen van krijg is dit absoluut niet het geval. alleen als je er aanleg voor hebt om snel puisten te krijgen zal dit kunnen gebeuren...ik moet ook nog even vragen van welk merk de gear is...maar dat zal wel goed zitten.

dianabol zal ik idd op 30mg beginnen..gaat dit goed dan laat ik het zo. zoniet kan ik altijd nog naar bv 40mg verhogen. heb er nu al zin in:D

Je zegt dat je voor massa wil gaan dus zou ik voor deca gaan....

je wilt dus zeggen dat bold geen massabouwer is?? vreemd..

Ik zou persoonlijk eerder voor trenbolone gaan, maar als je toch wilt kiezen tussen bold/deca zou ik eerder voor bold gaan als je niet veel vocht wilt.

Wil in November een kuurtje starten...zat zelf te denken aan:

1-4 30-50mg Dianabol
1-10 500mg Test
1-8 Bold of Deca?

2 weken na laatste prik Nolvadex (40-40-20-20)

Supplementen:
Animal M-Stack (als tip gekregen van een ervaren gebruiker die iedereen wel kent, hij zweerde erbij)
Whey
Weightgainer
Evt ZMA eens proberen, nog nooit gehad...

Nu is mijn vraag dus...wat zouden jullie naast de test zetten? Deca, bold, of iets helemaal anders? Mijn doel is om lekker veel massa aan te zetten, zodat ik de 100kg eindelijk eens aan kan tikken.
Nu: 86kg, 1,82, 6-7%. Wil alvorens ik begin minstens 88kg wegen! Mijn doel is namelijk om in april mee te doen met de wedstrijd in Delftzijl. Ik kom dus in de juniorenklasse tot 21j. Zoals ik er nu bij stond zou ik zker in de top 3 komen volgens diegene wat ik al eerder zei...dit heeft me wel een beetje vertrouwen gegeven om er vol voor te gaan!

Er is mij aangeraden om voor de bold te gaan...diegene vond bold tov deca veel fijner. Minder last van vochtretentie, net iets milder etc etc. En geloof mij diegene heeft er genoeg verstand van. Wat denken jullie ervan?

Animal M-stak is een je eigen hormonenspiegel verschuivende middel.
aangezien dat je toch je eigen testosteron protuctie plat gaat gooien met anabl snap ik
ff niet waarom je die gaat pakken, het is gewoon weg gegooit geld bro
die ervaren man kan wel bij gaan zweren maar dat wil toch niet zeggen dat het echt gaat werken.:D

massa - deca, bold - kwaliteit

De keus is aan jezelf, ik zou voor bold gaan!

je wilt dus zeggen dat bold geen massabouwer is?? vreemd..

Heb je mij dat horen zeggen? Volgens mij is deca een betere massa bouwer dan bold... Als je minder waterretentie wil dan moet je niet voor deca gaan maar volgens mij typ jij bij je eerste bericht dat je puur voor massa wil gaan!!!

Heb je mij dat horen zeggen? Volgens mij is deca een betere massa bouwer dan bold... Als je minder waterretentie wil dan moet je niet voor deca gaan maar volgens mij typ jij bij je eerste bericht dat je puur voor massa wil gaan!!!

en minder vet, deca zorgt ook voor meer vet, ik denk omdat je oestrogeenspiegels hoger zijn bij deca ivm eq.

en minder vet, deca zorgt ook voor meer vet, ik denk omdat je oestrogeenspiegels hoger zijn bij deca ivm eq.

Wat je zegt klopt maar de TS zegt letterlijk: mijn doel is veel massa aanzetten. Dan maakt een beetje vocht en vet toch niet uit? Als hij zegt dat hij kwaliteitsspieren wil aanmaken dan zal ik wat anders voorstellen...

Wanneer je bold neemt zou ik het geen 8 weken zetten.Veels te kort imo.Bold 10weken minimaal.12 weken beter.

Wanneer je bold neemt zou ik het geen 8 weken zetten.Veels te kort imo.Bold 10weken minimaal.12 weken beter.

Idd!
Maar als je toch van plan bent een wedstrijd te doen dan zou ik zoveel mogelijk KWALITEITSmassa proberen bijkweken, dus zo weinig mogelijk vocht/vet!
Dus zou er de dianabol uitlaten (mss tbol of oxy) ofwel een kickstart met testprop als je wat vlugger wilt gaan. Trenbolone ace vind ik het best voor kwaliteitsmassa en wordt veel gebruikt vooralleer mn een wedstrijd doet!

Terug
Naar boven