AndroidHealthClinic

kuurvoorstel 2007

romeo

Cool Novice
Waardering
0
Hllo iedereen men kuur ziet er als volgend uit maar wil alleen weten waar ik mijn tren enanthaat juist zou plaatsen?
0-1 1250 TEST ENANTHAAt
1-3 IGF 50MCG EOD
1-12 BOLDENON 800MG/WEEK
1-10 750 TEST ENANTHAAT
4-9 trEN ENANTHAAT 200MG/week???

nakuur:nolva+igf 3weken 50mcg eod

Zou ik de tren op andere week plaatsen en zou ik deze ook verdelen in de week 2x 100 ofniet?

spullen zijn allemaal van gs.

Persoonlijk zou ik de boldenone helemaal weglaten en de Tren uppen naar 400mg. Test/tren is wel een enorm lekkere combo..

Voorderest weet ik natuurlijk niks van je qua stats, trainingservaring en kuurverleden maar je zet wel aardig hoog in..

Kan je meer info geven over jezelf?

• Topic Starter Topic Starter
de bedoeling was om alleen de test en bolde te doen me igf maar ik heb nog een flesje tren enan staat,dacht van ms kank ik die wel ergens bij smijten in de kuur.
ik ben 21j 82Kg 1m83

kuurverleden ga ik nie nog eens hier opzetten maar laatste 2 was test enan 500 en tren enan 300
dan laatste was 400 deca 600 susta

ben je dan van nature een mega ecto?

Hoe kan je na de genoten kuurtjes met deze stats aankomen?
hoelang volg je je dieet al?

de bedoeling was om alleen de test en bolde te doen me igf maar ik heb nog een flesje trenbolone enan staat,dacht van ms kank ik die wel ergens bij smijten in de kuur.
ik ben 21j 82Kg 1m83

kuurverleden ga ik nie nog eens hier opzetten maar laatste 2 was test enan 500 en trenbolone enan 300
dan laatste was 400 deca 600 susta

Nou ben ik van mening dat gewicht lang niet alles zegt, maar wat is je vetpercentage hierbij?

ik zit me een vet gehalte van een 10 a 11 maja das ook altijd zo een zever van da gewicht hehe ik woog 86 overlaatst ma was veel vocht bij dusja.
een 80 kg of 85KG kurkdroog staan is wel echt fel zene dus.maja ik vraag info over de kuur en nie info over men stats hehe
Kben mss nu iets langer als ene jaar aant kuren voor de rest naturel gedaan dus

Dude ben je op je kop gevallen,

Zulke doseringen heb je op dit moment niet nodig.

:no:

hehe als we jou stats niet weten kunnen we ook niks over je kuur zeggen hEHe je zit wel lekker hoog in je dosering voor je stats hehe maar als je toch die wild pakken doe dat zal ik zeggen hehe.

Nu ff serieus:
Ik vind persoonlijk 750mg Test E/400mg trenbalone E
genoeg voor je stats.

hehe als we jou stats niet weten kunnen we ook niks over je kuur zeggen hEHe je zit wel lekker hoog in je dosering voor je stats hehe maar als je toch die wild pakken doe dat zal ik zeggen hehe.

Nu ff serieus:
Ik vind persoonlijk 750mg Test E/400mg trenbalone E
genoeg voor je stats.

sorry dat ik het zeg maar vind dat al een beetje overkill zeker met zulke stats zou eerder aan andere voeding gaan denken dan gelijk aan steroiden.

Hllo iedereen men kuur ziet er als volgend uit maar wil alleen weten waar ik mijn trenbolone enanthaat juist zou plaatsen?
0-1 1250 TEST ENANTHAAt
1-3 IGF 50MCG EOD
1-12 BOLDENON 800MG/WEEK
1-10 750 TEST ENANTHAAT

nakuur:nolvadex+igf 3weken 50mcg eod

Zou ik de trenbolone op andere week plaatsen en zou ik deze ook verdelen in de week 2x 100 ofniet?

sorry dat ik het zeg maar vind dat al een beetje overkill zeker met zulke stats zou eerder aan andere voeding gaan denken dan gelijk aan steroiden.

Heb je wel gezien wat hij wil nemen met zijn kuur.

Bewaar je tren voor een andere keer en hou het gewoon op test en boldenone.
Zo te zien heb je al eerdere ervaringen met AAS.
Ga lekker voor 750mg test en 800mg boldenone.
Met je juiste voeding kom je een heel eind.
Plaats desnoods je voeding ook ff, misschien dat we je hierbij kunnen helpen.

150 brinta met volle melk
1banaan+weightgainer+whey eiwit shaken
1glas multi
2amino's+1omega3-6-9

500gr vruchtenkwark
4sneden tarwe brood
100gr kippewit
appel

200gr basmati rijst
250grkippenfilet
wortels
parika's

3sneden brood met pindakaas
weightgainer+whey prot 40gr
2amino's+4bcaa's

whey prot 40gr
200gr gebakken aardappelen
100gr biefstuk

potje vanille pudding of 500gr kwark
3zma's+2amino's
whey prot 20gr

IS hier iets mis mee mss?mijn gewicht is zo laag ook al omdat ik 4weken me zwaar onsteking heb gezeten aan schouders en nix kunnen trainen nix op eten gelet ofzo ook nie en nu zekers me de feestdagen ga ik daar nie op letten want da gaa toch nie dus vanaf januari begin ik.

Laatst bewerkt:
hehe

ben je dan van nature een mega ecto?

ma manneke toch mega ecto dan zou ik bekan nie evenveel wegen als men lengte he.IK ben toen ik begonnen me trainen was in combi me basketten woog ik 69 en toen trainde ik zonder roids of zonder iets.IKtrainde elke dag in basketbal,ooit al eens gesport mss?
Eerst denken dan commentaar geven!

in een jaar tijd 3 van zulke kuren?das wel wat veel vant goede toch?
maar klinkt wel lkkr!miss de bold weg laten!succes!

150 brinta met volle melk
1banaan+weightgainer+whey eiwit shaken
1glas multi
2amino's+1omega3-6-9

500gr vruchtenkwark
4sneden tarwe brood
100gr kippewit
appel

200gr basmati rijst
250grkippenfilet
wortels
parika's

3sneden brood met pindakaas geen brood en pindakaas hier, weightgainer en whey is genoeg kh en prot voor u
weightgainer+whey prot 40gr
2amino's+4bcaa's

whey prot 40gr
200gr gebakken aardappelen suckt, eet pasta of rijst
100gr biefstuk

potje vanille pudding of 500gr kwark pudding weg, is brol
3zma's+2amino's
whey prot 20gr

IS hier iets mis mee mss?mijn gewicht is zo laag ook al omdat ik 4weken me zwaar onsteking heb gezeten aan schouders en nix kunnen trainen nix op eten gelet ofzo ook nie en nu zekers me de feestdagen ga ik daar nie op letten want da gaa toch nie dus vanaf januari begin ik.

yo maat, paar dingen ff aangepast.
en doe zoals ik zei, voeding op orde en 500 test + wat winny tabs of dbolls is assez!

greetz en veel succes

damn 750 testo.... waar gaat dat over.....wat hij heeft het zelfs over 1250, en dan nog 80 wegen....pffffffff, vind je het gek dat bodybuilden in nederland naar de klote is gegaan

Hllo iedereen men kuur ziet er als volgend uit maar wil alleen weten waar ik mijn trenbolone enanthaat juist zou plaatsen?
0-1 1250 TEST ENANTHAAt
1-3 IGF 50MCG EOD
1-12 BOLDENON 800MG/WEEK
1-10 750 TEST ENANTHAAT

nakuur:nolvadex+igf 3weken 50mcg eod

Zou ik de trenbolone op andere week plaatsen en zou ik deze ook verdelen in de week 2x 100 ofniet?

ziet er goed uit zou alleen de trenbolone naar 400mg doen succes

Terug
Naar boven