XXL Nutrition

Kuurvoorstel 4de kuur

Turdie

Competitive Bodybuilder
Waardering
72
Lengte
2m
Massa
98kg
Over een tijdje wil ik weer gaan kuren, en wil dan de volgende kuur gaan doen voor 12 weken, wordt weer een bulk kuur.

1-12 1g Test-E p/w
1-12 400mg Tren-E p/w
1-12 500mg Nandrolone Decanoate p/w

Heb nog niet zo heel ervaring met kuren, dus hoor graag wat jullie er van vinden? Ben aan het twijfelen om er HGH bij te zetten, maar daar moet ik me nog wat over inlezen.

Laatst bewerkt:
Maat.

Even serieus verdiep je in voeding en training.
Halveer je doseringen (je zal nu onwijs opblazen).
En veel te hoog gedoseerd nergens voor nodig.
Hgh is altijd nuttig maar dan wel hg.

Ik zeg dit omdat ik je foto's gezien heb.
Vat dit niet verkeerd op maar denk dat er iets mis zit in de basis bij jou! En dat er veel meer uit te halen is.
Succes

Maat.

Even serieus verdiep je in voeding en training.
Halveer je doseringen (je zal nu onwijs opblazen).
En veel te hoog gedoseerd nergens voor nodig.
Hgh is altijd nuttig maar dan wel hg.

Ik zeg dit omdat ik je foto's gezien heb.
Vat dit niet verkeerd op maar denk dat er iets mis zit in de basis bij jou! En dat er veel meer uit te halen is.
Succes

Ja maar hij komt heel moeilijk aan ....

Ik spreek niet uit ervaring, maar ik heb gelezen dat een stack van deca en tren bijna een garantie is voor gyno.
Test + deca is voldoende voor een massa kuur.

Met die stats gaan kuren is triest, met die stats al herhaaldelijk zwaar gekuurd hebben is al helemaal triest.
En nu wil je 2g AAS in jezelf gaan zetten? Zoek eerst eens uit waarom je niet fatsoenlijk groeit op achterlijke dosissen AAS voordat je voor NOG idiotere dosissen gaat.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen jou als persoon maar dit is toch wel echt vrij idioot.

Mayb staat ie op 4%???

Over een tijdje wil ik weer gaan kuren, en wil dan de volgende kuur gaan doen voor 12 weken, wordt weer een bulk kuur.

1-12 1g Test-E p/w
1-12 400mg Tren-E p/w
1-12 500mg Nandrolone Decanoate p/w

Heb nog niet zo heel ervaring met kuren, dus hoor graag wat jullie er van vinden? Ben aan het twijfelen om er HGH bij te zetten, maar daar moet ik me nog wat over inlezen.

Wacht even. Je zegt je hebt niet veel ervaring met kuren, maar dit is wel je 4e kuur al en nog met hoge dosis ook nog.

Wat klopt hier niet?

• Topic Starter Topic Starter
Wacht even. Je zegt je hebt niet veel ervaring met kuren, maar dit is wel je 4e kuur al en nog met hoge dosis ook nog. Wat klopt hier niet?

Mijn vorige kuren zijn in elkaar gezet door iemand anders nu wil ik er zelf eentje in elkaar zetten.

Met die stats gaan kuren is triest, met die stats al herhaaldelijk zwaar gekuurd hebben is al helemaal triest. En nu wil je 2g AAS in jezelf gaan zetten? Zoek eerst eens uit waarom je niet fatsoenlijk groeit op achterlijke dosissen AAS voordat je voor NOG idiotere dosissen gaat. Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen jou als persoon maar dit is toch wel echt vrij idioot.
We hebben dezelfde stats (behalve VP dan). Jij bent dus naturel?

Laatst bewerkt:
Heb altijd iemand gehad die mijn kuren samenstelde nu wil er zelf eentje in elkaar zetten.

kan niet moeilijk zijn wie dat deed voor je, goeie klant op deze manier :P

op hoeveel % sta je? je komt makkelijk met veel minder hoge doseringen weg. 250 test 400 tren en wat deca (liever NPP ivm A/E) is zat als bulkkuur tenzij je echt gevorderd bent maar je zegt zelf al van niet..

met die cycle kom je sowieso een 10+ gram aan per week. Doen.

Yep, natural. Vrij matige stats (voor bodybuilder principes) snap ook niet dat je voordat je de 100kg aantikte al aan de AAS ging, maar goed iedereen is vrij om die keuze te maken.

• Topic Starter Topic Starter
kan niet moeilijk zijn wie dat deed voor je, goeie klant op deze manier :P op hoeveel % sta je? je komt makkelijk met veel minder hoge doseringen weg. 250 test 400 tren en wat deca (liever NPP ivm A/E) is zat als bulkkuur tenzij je echt gevorderd bent maar je zegt zelf al van niet..

12% nu

Met zo'n hoge dosis Tren en Deca icm met een hoge dosis test zou ik me serieus zorgen maken over m'n bloeddruk.

Ik vraag me af wat je eet. 2m en 98kg

Eet je zeewier ofzo

Waarschijnlijk heb je meer calorieën nodig. Zou me daar wat meer in verdiepen.

Geef je geld aan lekker eten ipv AAS voor de komende maanden. Gaat je meer opleveren.

Ik nam zelfde producten, wel anders gedoseerd:
600mg test
500mg deca
250mg tren

Begin ging goed, na paar weken toch gyno ontwikkeld.

En wat hierboven al vaak genoeg is gezegd, jij zal mega veel moeten eten om nut te hebben van zulke doseringen. Ik denk niet dat dit je gaat lukken.

Als je graag een stack maakt van deze producten zou ik meer de doseringen gaan nemen zoals ik ze nam ;)

Als je ziet dat die zware kuren toch geen zoden aan de dijk leggen, waarom kuur je dan nog? Waarom train je dan niet naturel verder? Als je met AS niet beter vooruit gaat dan naturel, heeft het toch geen zin om al die vuiligheid te nemen. Dan kun je toch beter op een gezonde manier trainen. En hoe zien je trainingen er echter uit, want aan je berichten kan ik er op uit maken dat je nogal goedgelovig bent op gebied van supp's en testboosters. Meestal zijn dat ook diegenen die meer aandacht schenken aan supp's dan aan hun trainingen. Die foto's doen mij meer denken aan een langeafstandsloper dan een krachtsporter.

Terug
Naar boven