Niemandweet
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 17%
3500 - 4000 kcal per dag. Gewoon een bulk schema (kip, rijst, aardappels, groenten)
Als je on bent?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3500 - 4000 kcal per dag. Gewoon een bulk schema (kip, rijst, aardappels, groenten)
weet niet welke foto's mensen hier bedoelen, kan daar weinig over zeggen. alhoewel je mij eigenlijk nooit hoort zeiken over iemand zijn stats icm kuren (iedereen weet wat ie wilt bereiken, tis je eigen lichaam) vind ik dat je sowieso wel, wanneer je 3 kuren achter de rug hebt, boven je eigen lengte uit mag stijgen qua gewicht (100kg in jouw geval) en dan wel gepaard met een vp <12 natuurlijk. dat zal je zelf ook wel weten. 4000 cals voor een bulk met zulke stats lijken me idd wat weinig, hoe gainde je voordat je begon met kuren? en heb je steeds wel wat overgehouden van je kuren? heb je überhaupt ooit natty gains gemaakt? dat zijn dingen daar moet je even kritisch naar kijken anders geraak je nooit verder, eerder steeds terug bij af. kijk bijv eerst eens hoeveel calorieën je nodig hebt om 0,6-1kg/maand aan te komen en wat nou eigenlijk je onderhoud is. weet niet hoe het met je training zit maar post voor de grap eens je workouts hier mocht je willen.
Sinds dat ik ben gaan kuren is echt wel hard gegaan met mijn gains. Meer dan ooit toen ik nog naturel trainde, toen gebeurde er echt weinig. Ik geloof niet alle supplementen maar wel degene die goed voor me werken, ik probeer ze gewoon en kijk hoe het werkt voor me.Als je ziet dat die zware kuren toch geen zoden aan de dijk leggen, waarom kuur je dan nog? Waarom train je dan niet naturel verder? Als je met AS niet beter vooruit gaat dan naturel, heeft het toch geen zin om al die vuiligheid te nemen. Dan kun je toch beter op een gezonde manier trainen. En hoe zien je trainingen er echter uit, want aan je berichten kan ik er op uit maken dat je nogal goedgelovig bent op gebied van supp's en testboosters. Meestal zijn dat ook diegenen die meer aandacht schenken aan supp's dan aan hun trainingen. Die foto's doen mij meer denken aan een langeafstandsloper dan een krachtsporter.
Natty ben ik van 79 naar 90 gegaan. Ik weet inmiddels echt wel hoe voeding werkt en hoe je behoeftes berekent, dus bedankt voor de uitleg, maar dat zit wel goed.
Sinds dat ik ben gaan kuren is echt wel hard gegaan met mijn gains. Meer dan ooit toen ik nog naturel trainde, toen gebeurde er echt weinig.
Sinds dat ik ben gaan kuren is echt wel hard gegaan met mijn gains. Meer dan ooit toen ik nog naturel trainde, toen gebeurde er echt weinig. Ik geloof niet alle supplementen maar wel degene die goed voor me werken, ik probeer ze gewoon en kijk hoe het werkt voor me.
En hoe weet je of die supplementen voor jou goed werken als je al bijna niet groeit op AS. Ik heb je al horen zeggen dat een bepaalde testbooster goed voor jou werkte. Hoe weet je dat? Ik heb je dat nog al eens gevraagd maar geen duidelijk antwoord op gehad. Omdat je in die periode 100gram zwaarder bent geworden? Ik heb er ook al wat genomen en eigenlijk geen enkel gevonden die werkt.
Waarschijnlijk heb je meer calorieën nodig. Zou me daar wat meer in verdiepen.
Geef je geld aan lekker eten ipv AAS voor de komende maanden. Gaat je meer opleveren.

Dat Xtreme Test goed werkt is een gewoon een gevoel.
bro, ik zit net je laatste trainingslog door te lezen en ergens gaat iets niet goed als dit je 4e kuur al gaat worden. Die stats haal ik momenteel ook met mijn 1.74 en 78 kilo. sterker nog, bij de meeste ga ik er al overheen. Als jij 2 meter bent en 98 kilo weegt hoor je meer weg te drukken als mij dus ik zou je basis driehoek nog eens goed gaan bekijken voor je aan zulke dikke kuren gaat zitten maar volgens mij herhaal ik nu wat iedereen aan het zeggen is.Sinds dat ik ben gaan kuren is echt wel hard gegaan met mijn gains. Meer dan ooit toen ik nog naturel trainde, toen gebeurde er echt weinig. Ik geloof niet alle supplementen maar wel degene die goed voor me werken, ik probeer ze gewoon en kijk hoe het werkt voor me.