XXL Nutrition

Kuurvoorstel (cut kuur)

Gewoon Mo

Cool Novice
Waardering
23
Lengte
1m67
Massa
79kg
Vetpercentage
15%
Guys,

Over 2 maanden wil ik beginnen met mijn cut kuur. Ik probeer op dit moment zoveel mogelijk research te doen zodat ik me goed kan voorbereiden. Echter heb ik nog wel wat hulp nodig. Ik kom er namelijk niet helemaal uit.

Dit wordt overigens mijn 2e kuur. Hiervoor heb ik het volgende gehad:

1 - 10 wks Test-E 500mg EW
1- 4 wks dbol 40mg EOD
12 - 15 nolva 30mg EOD

Was zeer tevreden met deze kuur. Dit is inmiddels al 2 maanden geleden.
Dus wat is voor mij de ideale cut kuur? Ik wil niet al te heavy gaan. Door de Test E heb ik echt veel meer lichaamshaar gekregen. Ik baal hier best wel van maar ik kan er wel mee leven (risico van het vak :p).

Dit is voor kuurlogs........andere sectie denk ik!

Guys,

Over 2 maanden wil ik beginnen met mijn cut kuur. Ik probeer op dit moment zoveel mogelijk research te doen zodat ik me goed kan voorbereiden. Echter heb ik nog wel wat hulp nodig. Ik kom er namelijk niet helemaal uit.

Dit wordt overigens mijn 2e kuur. Hiervoor heb ik het volgende gehad:

1 - 10 wks Test-E 500mg EW
1- 4 wks dbol 40mg EOD
12 - 15 nolva 30mg EOD

Was zeer tevreden met deze kuur. Dit is inmiddels al 2 maanden geleden.
Dus wat is voor mij de ideale cut kuur? Ik wil niet al te heavy gaan. Door de Test E heb ik echt veel meer lichaamshaar gekregen. Ik baal hier best wel van maar ik kan er wel mee leven (risico van het vak :p).
wat zijn je stats op het moment?
Dit zou IK doen is een redelijk basis cut kuur

1-12 Test-E 500mg EW
Anavar 80-100mg 6 tot 8 weken hangt ervan af hoe je lever herstelt is heb je een test?
1-12 Mast E 400mg
arimidex bij de hand hebben is altijd handig maar zal je waarschijnlijk niet nodig hebben.

Eventueel pompoenpitolie voor haaruitval

• Topic Starter Topic Starter
wat zijn je stats op het moment?
Dit zou IK doen is een redelijk basis cut kuur

1-12 Test-E 500mg EW
Anavar 80-100mg 6 tot 8 weken hangt ervan af hoe je lever herstelt is heb je een test?
1-12 Mast E 400mg
arimidex bij de hand hebben is altijd handig maar zal je waarschijnlijk niet nodig hebben.

Eventueel pompoenpitolie voor haaruitval

Ik weeg nu 80 kilo met een BF van 15 %. Ik ga binnenkort mijn lever testen.

En pompoenpitolie.. Werkt dat echt?

Ik weeg nu 80 kilo met een BF van 15 %. Ik ga binnenkort mijn lever testen.

En pompoenpitolie.. Werkt dat echt?
het zal wss niet 100% helpen maar beter iets dan niets toch?
hangt ervan af hoe je je aan je haar hecht en genetics natuurlijk

• Topic Starter Topic Starter
het zal wss niet 100% helpen maar beter iets dan niets toch?
hangt ervan af hoe je je aan je haar hecht en genetics natuurlijk

Thanks voor de tip. Btw, spuit je de mast e en test e samen in 1 bil of deed je het op verschillende dagen? Ik deed bij mijn vorige kuur altijd de Test-e (500mg) in 1x keer elk week.

Thanks voor de tip. Btw, spuit je de mast e en test e samen in 1 bil of deed je het op verschillende dagen? Ik deed bij mijn vorige kuur altijd de Test-e (500mg) in 1x keer elk week.
je kan beter 2x per week spuiten dus de test in 1 been en mast in andere been doe ik of in beide schouders ik kan er niet tegen om het in men bil te zetten maar is hetzelfde dus ik zou het per bil verdelen(of test e om de 5 dagen als je test only doet maar als je toch de mast 2x per week moet zetten)
400mg mast is redelijk weinig als je kan kun je best nog 3% ofzo afvallen om een zichtbaarder effect maar moet jijzelf kiezen mij maakt het in ieder geval niet uit hehe
zit zelf nu op 800mg

Terug
Naar boven