Fitness Seller

kuurvoorstel dbol - sustanon

• Topic Starter Topic Starter
maar ik wil dbol er helemaal uit laten maakt dat veel uit?

volgens mij heb je eigens helemaal niet in de gaten wat je doet. denk zelf eerst eens goed na ipv allerhande vragen te stellen.
het is toch geen geruststellende gedachte dat je zelf niet weet wat je aan t doen bent? laat de as voorlopig met rust, da's mijn advies

??? Krijg je geen plofkop met zo een kuurtje of valt dat wel mee ???

WINSTROLST zei:
??? Krijg je geen plofkop met zo een kuurtje of valt dat wel mee ???

Dat kan je van te voren niet met zekerheid zeggen bro..
Als je geen ""plofkop"" wil dan moet je gewoon zorgen dat je andere middelen neemt natuurlijk.
Tegen die plofkop is natuurlijk ook wel weer wat te doen maar tegenwoordig hebben we hier een searchknopje waar je een hoop info uit kan halen;)

ja ik weet het de searchknop. maar ik stelde niet echt een vraag ik bedoelde het meer om die kerel te helpen. Misschien 50mg proviron erbij elke dag ??

Als je een kuur neemt om een flinke stap voorwaarts te zetten dan zijn er bepaalde dingen die je moet accepteren zoals een plofkop. Ik zie nou niet echt een reden om hiervoor iets te nemen..

• Topic Starter Topic Starter
WINSTROLST: bedankt dat je bezocht bent maar ik ben eigenlijk niet van plan om iets te nemen voor een mogelijk "plofkop" aan gezien ik de afgelopen keer er geen last van had.
maar is dit dan wel slim? er de eerste keer geen last van hebben wil dat zeggen dat ik er nooit last van zal hebben?
zou ik alsnog iets moeten nemen hiervoor zoals eerder genoemd 50mg proviron ed?

;) Je kan beter een advies van 1 van de experts hier aannemen denk ik, ik moet nog veel leren op steroiden gebied dus ik weet niet of ik wel zou moeten adviseren maar bij mij deca - susta - winstrol kuur stopte mn plofkop toen ik met proviron begon. Ik zou als ik jou was wat informatie hiervoor na searchen en ook meteen kijken of d bol of sustanon aromatiseert. Kan je wat van leren.

Terug
Naar boven