AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel droge massa

bodylojohn

Competitive Bodybuilder
Waardering
70
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
Beste mensen,

Na meer dan een jaar lang niets te hebben gepakt wil ik rond november/december nog eens een lekker en goed doordacht kuurtje pakken.

Mijn doel is het om 12 weken te kuren met om de 6 weken een compound change.
Met deze kuur hoop ik 7 kilo's te pakken waarvan ik er netto 3 tot 4 van over ga houden (ik zet ff laag in).
Ik wil dus massa pakken maar niet al te vet worden. Dus een schoon voedingschema met cardio blijft er in.

Ik was met de volgende gedachte aan het spelen:

WK 1-6 500/750 mg TEST E PW
WK 1-6 400/600 mg Tren E PW
WK 1-4 100 mg ANADROL PD
WK 7-12 500/750 mg SUST PW
WK 7-12 400/600 mg PRIMO PW
WK 13-17 500 IU HCG EOD
WK 15-17 40/20 mg NOLVA

Ik hoop wat tips en opmerkingen te krijgen om te kijken of ik in de goede richting zit.

Alvast bedankt......

Laatst bewerkt:
Aardige doseringen! Vind zelf 6 weken tren en 6 weken primo vrij kort maar dat kan ook aan mij liggen.

Hcg niet tijdens nakuur, maar vanaf begin kuur tot nakuur.

Geen ervaring verder met het wisselen na 6 weken, maar heb je dat vaker gedaan?

Gewoon 10 weken tren e en 12 test e. Als je echt wil switchen tussen compounds zou ik zeker niet beginnen met tren en korte esters gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
Aardige doseringen! Vind zelf 6 weken tren en 6 weken primo vrij kort maar dat kan ook aan mij liggen.

Daar zat ik dus ook over in dubio!!!!!!

Primo heb ik nog nooit gehad met test E alleen.

Maar ik wl inderdaad graag een compound change doen. Misschien is 6 weken inderdaad te kort. Maar daar heb ik verder geen onderbouwing voor behalve de "ervaringen" op amerikaanse boards.

ik zou tren echt minimaal 8 weken doen :D

Daar zat ik dus ook over in dubio!!!!!!

Primo heb ik nog nooit gehad met test E alleen.

Maar ik wl inderdaad graag een compound change doen. Misschien is 6 weken inderdaad te kort. Maar daar heb ik verder geen onderbouwing voor behalve de "ervaringen" op amerikaanse boards.

Maak de kuur wat langer, pak 12 weken primo met daar achteraan 6 weken TrenA?

Pffff....ik ben weer het internet ingedoken om tot een ander voorstel te komen.
Die 4 weken anadrol op 100mg wil ik er sowieso inhouden.
Denk ook dat ik de test E 500/750 op 12 weken ga zetten.

Ben nu toch aan het twijfelen om de tren E of Deca op 11 weken naast te laten lopen.

Wat zouden jullie doen... en waarom?

De hcg meteen laten meelopen en 4 weken nolva.
Of heeft iemand een beter idee voor de PCT. Ook hier zijn de meningen namelijk over verdeeld....

Deca en tren is echt appels met peren vergelijken bro. Al zijn het wel beide 19-nor varianten die je beter niet kunt stacken. Als je een bulk massa wilt gainen is deca een goede keuze. Wil je meet schone, droge harde massa, dan is tren beter. Aangezien de zomer voorbij is kan ik me de combi test/deca goed voorstellen.

Oxy past trouwens ook een stuk beter in een dergelijke bulkkuur...

Kuurvoorstel DROGE massa zeg je zelf. Dus tren.

750 test e + 400 tren e met je anadrol kickstart moet zowiezo goeie resultaten geven.

Kuurvoorstel DROGE massa zeg je zelf. Dus tren.

750 test e + 400 tren e met je anadrol kickstart moet zowiezo goeie resultaten geven.

Ik wou hem net posten DoubleCheese!!!!!! hahahaha..

Ik vind het absoluut geen probleem om die tren E op 400 (misschien 500 mg) te pakken. Maar absoluut niet hoger.

Waarschijnlijk zal mn kuur er als volgt uit komen te zien:

WK 1-12 Test E 750 mg EW
WK 1-11 Tren E 500 mg EW
WK 1-4 Anadrol (Oxymetholone) 100 mg ED

Ik twijfel wel nog over mn PCT.
Denk aan:
WK 12-14 HCG 500 iu EOD
WK 15-18 Nolva 40/20 mg

Ben er alleen nog niet over uit of ik de hcg tijden de kuur laat meelopen.

Misschien nog wat op- en/of aanmerkingen hierover aub.

Looking good bro.

HCG zou ik persoonlijk laten meelopen tijdens de cycle, maar daar zijn de meningen wat over verdeeld.

Waarom droge massa kuur blabla tren dit dat en dan toch Oxy pakken? Oxy = 1 grote vochtbom en niks anders. Pak dan wat Var of Winny.

HCG zou ik alleen nemen als je ballen ook echt gaan kromen anders is het alleen maar extra geld weg gooien.
Wel eens getest zonder hcg? Ik heb iig de grootste hekel aan die vrouwelijke zooi in me lichaam, puur om het idee.

Ik vervang die tren door deca.
Ik maak er gewoon een lekkere winterse massa kuur van.

In het voorjaar ga ik wel droog trainen!!!

Hey ouwe beer,

Hou het simpel, met Tren en Test kun je ook massa aankomen, ligt veel aan je voeding en training.

Cheers,

Porter

Ik zou het zo doen:

750 Test
400 Tren
500 Primo

Maar je hebt nu al voor Deca gekozen. Is ook lekker hoor voor de winter die er alweer aankomt.

Hey ouwe beer,

Hou het simpel, met Tren en Test kun je ook massa aankomen, ligt veel aan je voeding en training.

Cheers,

Porter

Heeeeeeeeeey Porter!!!!!

Thanks voor je 2cents man!

Voeding zit echt wel goed...eerst ff 2 weekjes all inclusive naar turkije en vreten als een varken ;-)
Als ik terug kom wil ik eerst een dikke 4 tot 6 weken naturel trainen om mn basis en vet% ff goed te krijgen alvorens mn kuur gaat beginnen.

Ik was idd heel sterk aan het twijfelen tussen tren E en Deca.
Wat is volgens jou het argument om het een of ander te nemen. Puur gebasseerd op jouw ervaringen?

Ben benieuwd.

En alvast bedankt voor je moeite!!!!!!

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 14:07 ----------

Ik zou het zo doen:

750 Test
400 Tren
500 Primo

Maar je hebt nu al voor Deca gekozen. Is ook lekker hoor voor de winter die er alweer aankomt.

Thanks voor je input man!

Het liefste wil ik mn compounds zo veel mogelijk rouleren.
Eerst 6 weken deca en 6 weken tren E.

Maar ik ben bang dat de periodes te kort zijn voor optimale werking.

Echter hoor ik iedereen bezig over het switchen van compounds!

Ja vind ik voor 6 weken ook te kort. Zou dan idd Porter volgen en test/tren doen.

ik volg... benieuwd naar je uiteindelijke keuze ;-)

ik zelf ben van plan om deze winter een kuur te doen van test-e en primo.

Terug
Naar boven