Fitness Seller

Kuurvoorstel droge massa

Waarom compounds veranderen?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom compounds veranderen?

Om je lichaam steeds nieuwe impulsen te geven.
Dit lees ik steeds vaker..Heb er zelf echter geen ervaring mee...

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 16:02 ----------

ik volg... benieuwd naar je uiteindelijke keuze ;-)

ik zelf ben van plan om deze winter een kuur te doen van test-e en primo.

Ik ga nog wel een logje bijhouden als ik uiteindelijk ga beginnen...
Maar heb al 2 weken niet getraind ivm schouder en ga komende week 2 weken met vakantie.

Als ik terug ben ga ik eerst 4 tot 6 weken clean trainen en goed dieten om vanaf een zo goed mogelijke basis te starten...

Maar heb al 2 weken niet getraind ivm schouder en ga komende week 2 weken met vakantie.

Als ik terug ben ga ik eerst 4 tot 6 weken clean trainen en goed dieten om vanaf een zo goed mogelijke basis te starten...

Goed om te lezen dit! :)

Succes er mee en fijne vakantie.

Goed om te lezen dit! :)

Succes er mee en fijne vakantie.

Voor het geval dat het sarcastisch bedoeld was wil ik alleen maar aangeven dat ik niet meteen ga beginnen met kuren na de vakantie he.

Wil ff weer lekker in die flow van goed trainen en eten komen. Misschien nog een paar % BF droppen.
En dan lekker knalluh voor optimaal resultaat :D

Voor het geval dat het sarcastisch bedoeld was wil ik alleen maar aangeven dat ik niet meteen ga beginnen met kuren na de vakantie he.

Wil ff weer lekker in die flow van goed trainen en eten komen. Misschien nog een paar % BF droppen.
En dan lekker knalluh voor optimaal resultaat :D

Nee was niet sarcastisch bedoeld. ;)

Vaak zie je juist gasten die niet echt weten waar ze mee bezig zijn en maar gewoon beginnen.

Zelfde pathways , als je haakt , up the dose.

Nee was niet sarcastisch bedoeld. ;)

Vaak zie je juist gasten die niet echt weten waar ze mee bezig zijn en maar gewoon beginnen.

In dat geval thanks man ;-)

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 19:43 ----------

Ik ga dit keer echt flink mn cals omhoog gooien (geleidelijk)..

Time to get big!!!!

Wat raden jullie eigenlijk aan als supplementering tijdens de kuut ter bescherming van lever, nieren en hart.

Ik zelf denk oa aan visolie en mariadistel.

Of zijn er betere opties?

Nog iemand ideeën voor wat betreft mn vraag over supplementering?

Zolang je je goeie vetten en anti's binnen krijgt zit je goed.

Werkelijk "beschermen" gaat 'm niet worden met wat supplementering, maar dat wist je zelf natuurlijk al.

Wel is ingelezen over Tren en de effecten op de schildklier? Benieuwd of jij hier zelf nog een mening over heb.

Zolang je je goeie vetten en anti's binnen krijgt zit je goed.

Werkelijk "beschermen" gaat 'm niet worden met wat supplementering, maar dat wist je zelf natuurlijk al.

Wel is ingelezen over Tren en de effecten op de schildklier? Benieuwd of jij hier zelf nog een mening over heb.

Nee mee eens....gehele "bescherming" is er nooit met kuren.
Maar alle beetjes helpen he ;-)

Over de "werking" van tren op de schildklier heb ik wel eens geluiden gehoord maar kan er niet zo snel feiten of artikelen over vinden.

Wat is jouw wetenschap over dit?

Nee mee eens....gehele "bescherming" is er nooit met kuren.
Maar alle beetjes helpen he ;-)

Over de "werking" van tren op de schildklier heb ik wel eens geluiden gehoord maar kan er niet zo snel feiten of artikelen over vinden.

Wat is jouw wetenschap over dit?

Wetenschappelijk niet, meer uit het inlezen over Tren en vele gebruikers ervaringen van mensen die zich op Tren toch echt erg slecht(ziek) gingen voelen na langere tijd ON Tren (persoonsgebonden?) bloed uitslagen bleven ook gelange tijd na PCT slecht. Zeer zwaar op de nieren ook.

Je ziet ook steeds meer mensen die T3 naast Tren pakken om evt vertraagde schildklier tegen te gaan.

Dus blijft gissen, was zomaar nieuwsgierig of jij hier ook al wat over had.

Wetenschappelijk niet, meer uit het inlezen over Tren en vele gebruikers ervaringen van mensen die zich op Tren toch echt erg slecht(ziek) gingen voelen na langere tijd ON Tren (persoonsgebonden?) bloed uitslagen bleven ook gelange tijd na PCT slecht. Zeer zwaar op de nieren ook.

Je ziet ook steeds meer mensen die T3 naast Tren pakken om evt vertraagde schildklier tegen te gaan.

Dus blijft gissen, was zomaar nieuwsgierig of jij hier ook al wat over had.

Dat is precies waarom ik meer richting deca neig voor deze kuur. Ik weet dat tren een erg zwaar middel is.
Ik blijf toch maag twijfelen tussen tren en deca!!!!!

Dikke offseason mass builder met een kcal bombardement erbij, zou ik kiezen voor Deca.

Vind Tren meer voor quality mass en vasculariteit.

Schijt aan wat extra vocht en vet, lekker buffelen! All part of the game.

Dikke offseason mass builder met een kcal bombardement erbij, zou ik kiezen voor Deca.

Vind Tren meer voor quality mass en vasculariteit.

Schijt aan wat extra vocht en vet, lekker buffelen! All part of the game.

Ik heb die mutant mass laatst gekocht.
Flink wat cals en smaakt heerlijk... perfect ontbijtje!!!!

Ik herrinner me een topic van jou naa maanden lang test gebruik en een moeilijk herstel, hoe is dat afgelopen allemaal?!

Ik herrinner me een topic van jou naa maanden lang test gebruik en een moeilijk herstel, hoe is dat afgelopen allemaal?!

Nou...dat is alweer een tijd geleden hoor.
Ben inmiddels al anderhalf jaar clean.

Mn test waardes zijn weer goed. Laat mijn lever, hart, nier en test waardes na mn vakantie nog ff testen voordat ik begin.

En natuurlijk eerst nog ff een dikke 4 tot 6 weken clean trainen om lekker in mn training en dieet te komen.

ben toch van plan om de oxy dbol combo te probrren.
75mg oxy en 50mg dbol.

Gewoon 10 weken tren e en 12 test e. ga ik erg hard op

Nog eens wat ingelezen en geïnformeerd en kom tot een volgend concept:

WK 1-5 OXY 75 MG ED
WK 1-5 Dianabol 50 MG ED
WK 1-12 Test E 500 MG EW
WK 1-10 Deca 400 MG EW
WK 11-14 HCG 500 IU EO2D
WK 14-17 Nolva 40/20 mg ED

Waarom deca ipv tren...
Voor mijn gevoel heb ik meer baat bij deca gekeken naar mijn pees blessures.
Correct me if i am wrong.
Ik heb ook de hoeveelheden iets lager gelaten omdat ik geleerd heb dat meer absoluut niet beter is.

Qua gear ben ik aan het denken tussen Euro pharmaceuticals of Ultimate pharma omdat hier bijna geen fakes van zijn.

Wat denken jullie?????

Terug
Naar boven