JohnMB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik volg... benieuwd naar je uiteindelijke keuze ;-)
ik zelf ben van plan om deze winter een kuur te doen van test-e en primo.
Om je lichaam steeds nieuwe impulsen te geven.
Dit lees ik steeds vaker..Heb er zelf echter geen ervaring mee...
---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 16:02 ----------
Ik ga nog wel een logje bijhouden als ik uiteindelijk ga beginnen...
Maar heb al 2 weken niet getraind ivm schouder en ga komende week 2 weken met vakantie.
Als ik terug ben ga ik eerst 4 tot 6 weken clean trainen en goed dieten om vanaf een zo goed mogelijke basis te starten...

Goed om te lezen dit!
Succes er mee en fijne vakantie.

Voor het geval dat het sarcastisch bedoeld was wil ik alleen maar aangeven dat ik niet meteen ga beginnen met kuren na de vakantie he.
Wil ff weer lekker in die flow van goed trainen en eten komen. Misschien nog een paar % BF droppen.
En dan lekker knalluh voor optimaal resultaat![]()

Om je lichaam steeds nieuwe impulsen te geven.
Dit lees ik steeds vaker..Heb er zelf echter geen ervaring mee...
---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 16:02 ----------
Ik ga nog wel een logje bijhouden als ik uiteindelijk ga beginnen...
Maar heb al 2 weken niet getraind ivm schouder en ga komende week 2 weken met vakantie.
Als ik terug ben ga ik eerst 4 tot 6 weken clean trainen en goed dieten om vanaf een zo goed mogelijke basis te starten...
Nee was niet sarcastisch bedoeld.
Vaak zie je juist gasten die niet echt weten waar ze mee bezig zijn en maar gewoon beginnen.
Zolang je je goeie vetten en anti's binnen krijgt zit je goed.
Werkelijk "beschermen" gaat 'm niet worden met wat supplementering, maar dat wist je zelf natuurlijk al.
Wel is ingelezen over Tren en de effecten op de schildklier? Benieuwd of jij hier zelf nog een mening over heb.
Nee mee eens....gehele "bescherming" is er nooit met kuren.
Maar alle beetjes helpen he ;-)
Over de "werking" van tren op de schildklier heb ik wel eens geluiden gehoord maar kan er niet zo snel feiten of artikelen over vinden.
Wat is jouw wetenschap over dit?
Wetenschappelijk niet, meer uit het inlezen over Tren en vele gebruikers ervaringen van mensen die zich op Tren toch echt erg slecht(ziek) gingen voelen na langere tijd ON Tren (persoonsgebonden?) bloed uitslagen bleven ook gelange tijd na PCT slecht. Zeer zwaar op de nieren ook.
Je ziet ook steeds meer mensen die T3 naast Tren pakken om evt vertraagde schildklier tegen te gaan.
Dus blijft gissen, was zomaar nieuwsgierig of jij hier ook al wat over had.
Dikke offseason mass builder met een kcal bombardement erbij, zou ik kiezen voor Deca.
Vind Tren meer voor quality mass en vasculariteit.
Schijt aan wat extra vocht en vet, lekker buffelen! All part of the game.
Ik herrinner me een topic van jou naa maanden lang test gebruik en een moeilijk herstel, hoe is dat afgelopen allemaal?!
??