MuscleMeat

Kuurvoorstel.. Is wat anders dan normaal..

Een "paper" flamen kan iedereen maar kom dan ook zoals beloofd met iets beters.
Zuchttt het internet.

Ben je nog niet thuis Brintapap?

Sorry gentleman,
Lig lekker bij m'n vriendin thuis in bed..

Maar geloof me, dit zeer eigenwijs en koppig ventje gaat z'n gelijk krijgen! :)

Ben heel benieuwd

P.'s. Ik zal sowieso later wat basis zaken laten zien hierover... Maar i.p.v. dat jullie naar complexe abstracts aan t zoeken zijn waarbij ik me niet kan voorstellen dat je begrijpt wat er in beschreven staat tenzij je op een hoger niveau biologie hebt gehad en begrepen, kunnen jullie zelf ook heel makkelijk zelf wat basis fysiologie gaan opzoeken... Hebben jullie mij niet voor nodig en is echt niet moeilijk..

Maar tot later bro's

P.'s. Ik zal sowieso later wat basis zaken laten zien hierover... Maar i.p.v. dat jullie naar complexe abstracts aan t zoeken zijn waarbij ik me niet kan voorstellen dat je begrijpt wat er in beschreven staat tenzij je op een hoger niveau biologie hebt gehad en begrepen, kunnen jullie zelf ook heel makkelijk zelf wat basis fysiologie gaan opzoeken... Hebben jullie mij niet voor nodig en is echt niet moeilijk..

Maar tot later bro's

Kijk, wat jij weer niet begrijpt is dat jij iets beweert maar het tot op dit moment niet hard maakt en nu kom je met uitspraken dat wij maar een beetje braindead zijn en dat we zelf maar moeten gaan zoeken.

Zorg er nou maar voor dat wij wat bewijs in handen krijgen kerel en dan bepalen wij wel of we het begrijpen of niet, oke?

Voel je nou niet zo aangevallen aub want was echt niet zo bedoeld!!
Jezus kerel, doe echt even rustig!! En in de tussentijd had je allang zelf met iets kunnen komen!!

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

En dat "zorg nou maar voor ... " zinnetje van je komt wat mij betreft iets te dwingeland over! Ik vind t leuk om mensen te onderwijzen, iets te leren maar als t zo moet, dan maar lekker de t*ring!!

Even nog iets van achtergrond,
Ben 31 jaar 116 kg 16% ik train al vanaf m'n 17e.
Ben afgestudeerd in neuropsychologie (master) en nu 5ejaars geneeskunde..

Dus geloof me wanneer ik zeg dat ik wat verstand heb van neuro fysiologie / endocrinologie...

Doe er mee wat je wilt maar ga me niet forceren en als ie zelf al geen moeite wilt doen om te zoeken of lezen reageer dan helemaal niet!

Ik reageer hier omdat ik t een leuke discussie vin en vind t leuk om mensen te onderwijzen en zaken in te laten zien.. Vind het andersom ook prachtig om zelf onderwezen te worden..

Maar als je lekker offensief gaat reageren zoals hierboven krijg dan gewoon lekker de t*ring!

Jezus man, wat een zwakke manier om je er onderuit te lullen.
Ben benieuwd wat anderen daar van vinden.

En gast stop aub met woorden in m'n mond te leggen!!
****ing vervelend!!!!!!

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Jezus man, wat een zwakke manier om je er onderuit te lullen.
Ben benieuwd wat anderen daar van vinden.

Waar lul ik me er nou onderuit kerel?! En ben je zo slecht in je retoriek dat je de anderen hiervoor nodig hebt en ze indirect aan t aanmoedigen bent om jou te steunen??

Goedkope en simpele tactiek bro.. Gedraag je gewoon lekker, dan heeft de discussie misschien nog een kans van slagen!

Lees voer:

Let op: wel vanaf m'n iPhone gepost dus t blijft nu even bij links:

1: http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Up-_en_downregulatie?wasRedirected=true

2: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Downregulation_and_upregulation?wasRedirected=true

3: http://books.google.nl/books?id=WQg...sfoNCcU&sig=k5Bhs6-WyKhmrD4p4sq0jHo5xNc&hl=nl

En dit Google ik zo even vanaf m'n iPhone! Ik kom daarbij alleen maar zaken tegen die bevestigen dat wat ik vanaf 3e klas middelbare school heb geleerd; up en down regulatie is feit!

Laatst bewerkt:
Mijn kennis van As is niet zo heel groot maar ik weet wel dat dat verhaal van receptoren die vol komen zitten zodat je niet meer zou groeien klinkklare onzin is, hoe is het anders te verklaren dat de profs (en niet alleen de profs) heel het jaar lang on zijn, daarbij komt nog eens dat ik het al aan verschillende dokters gevraagd heb en ook deze zijn van mening dat het verhaal van de receptoren bullshit is.

Hehehe, mijn taktiek werkt, wat ben ik toch weer uitgekookt en slim he.:D

Brintapap,
Geef mij 1 artikel uit pubmed waar dit hard en empirisch in bewezen wordt! Dus geen k*t hypothese papertje / bijeengeraapt info publicatie!

Ik gaf je twee studies uit PubMed.
Het boek "Schema's Fysiologie" van Dr. Ben Van Cranenburgh had zijn laatste druk in 1997.
De door mij aangehaalde studies dateren van 2005 en 2004.
Dus jouw cursus is verouderd.
Zo stellig de info uit dat boek verdedigen betekent wellicht dat je je zelfs niet de moeite hebt getroost de betreffende studies op te zoeken.
Hierbij bewijs je niet open te staan voor nieuwe ontwikkelingen en ik begrijp niet dat een "academisch getrainde geest" zoals de jouwe op zulke hardnekkige wijze kan vasthouden aan een gedateerde cursus.
Als wetenschapper zou je constant moeten openstaan voor nieuwe invalshoeken.Jouw huidig vasthouden aan een verouderde stelling en dogmatisch ontkennen van nieuwe studies en ontwikkelingen is symptomatisch voor een academisch geschoold persoon die wars is van vernieuwing.
Wie weet ben je gewoon koppig en kan je niet toegeven dat je beentje bent gelicht door leden op dit board die zich niet moeten laten voorstaan op jaren studie en toch blijk geven van meer inzicht op dit terrein.
Als wetenschapper behoor je niet enkel klakkeloos over te nemen wat je voorgekauwd wordt.
Je moet een kritische geest ontwikkelen en durven twijfelen aan de jouw geleerde stellingen!
Dit board dient trouwens om kennis te delen,ook door redelijk geargumenteerde discussie ,en is geen forum waar het draait om het gelijk van eender welk ego.

Ik begin t vermoeden te krijgen dat er hier meerdere zaken doorelkaar lopen...

Up en down regulatie heeft niet direct iets met de uiteindelijke werking van aas te maken..

Maar sorry, en bro met alle respect, ik geloof niet dat er artsen zijn die zeggen dat up en down regulatie onzin is..

Ik begin t vermoeden te krijgen dat er hier meerdere zaken doorelkaar lopen...

Up en down regulatie heeft niet direct iets met de uiteindelijke werking van aas te maken..

Maar sorry, en bro met alle respect, ik geloof niet dat er artsen zijn die zeggen dat up en down regulatie onzin is..

Laten we even teruggaan in deze topic.

Knikker zei dat een grote hoeveelheid androgenen voor het verminderen van receptoren zorgt.

Krieltje zei dat dat onzin is.

Dit beweerde jij dus:

Zeker geen onzin..
Bij omhoog gaan van neurotransmitters / hormonen krijg je een downregulatie van de betreffende receptors... En viceversa...

Nu zeg je dat de werking van AS daar weer niet direct mee te maken heeft.

Brintapap,

Ik gaf je twee studies uit PubMed.
Het boek "Schema's Fysiologie" van Dr. Ben Van Cranenburgh had zijn laatste druk in 1997.
De door mij aangehaalde studies dateren van 2005 en 2004.
Dus jouw cursus is verouderd.
Zo stellig de info uit dat boek verdedigen betekent wellicht dat je je zelfs niet de moeite hebt getroost de betreffende studies op te zoeken.
Hierbij bewijs je niet open te staan voor nieuwe ontwikkelingen en ik begrijp niet dat een "academisch getrainde geest" zoals de jouwe op zulke hardnekkige wijze kan vasthouden aan een gedateerde cursus.
Als wetenschapper zou je constant moeten openstaan voor nieuwe invalshoeken.Jouw huidig vasthouden aan een verouderde stelling en dogmatisch ontkennen van nieuwe studies en ontwikkelingen is symptomatisch voor een academisch geschoold persoon die wars is van vernieuwing.
Wie weet ben je gewoon koppig en kan je niet toegeven dat je beentje bent gelicht door leden op dit board die zich niet moeten laten voorstaan op jaren studie en toch blijk geven van meer inzicht op dit terrein.
Als wetenschapper behoor je niet enkel klakkeloos over te nemen wat je voorgekauwd wordt.
Je moet een kritische geest ontwikkelen en durven twijfelen aan de jouw geleerde stellingen!
Dit board dient trouwens om kennis te delen,ook door redelijk geargumenteerde discussie ,en is geen forum waar het draait om het gelijk van eender welk ego.

Nu begint t leuk te worden..

Bedankt voor je wetenschappelijke profielschets.. Sta hier trouwens helemaal achter.. Ik wil me ook blijven ontwikkelen...

Maar...

Laten we even ervan uitgaan dat up en down regulatie niet bestaan..

Dan klop er echt helemaal niks meer van de huidige pathologie ( lees: van suikerziekte t/m allergien) juist omdat in t verleden dit principes bleek te kloppen zijn er geschikte therapien ontwikkelt.. De therapien vallen of staan bij t bestaan van up en down regulatie..

Zonder dat zou er wereld wijd niks meer kloppen van alle begrip van pathologie farmacologie en geneeskunde.. Het is 1 van de basis zaken die gewoon kloppen.. Bovendien is het geen theorie maar keihard feit..Onder electronenmicroscopen zijn er zat foto's van gemaakt..

Je moet begrijpen dat t niet zomaar een theorietje is maar de basis van heel veel mechanieken in de biologie.. Zonder dat hadden veel medicijnen ook niet gewerkt.. Het is keer op keer bewezen dat t zo is en zo werkt..

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Laten we even teruggaan in deze topic.

Knikker zei dat een grote hoeveelheid androgenen voor het verminderen van receptoren zorgt.

Krieltje zei dat dat onzin is.

Dit beweerde jij dus:

Zeker geen onzin..
Bij omhoog gaan van neurotransmitters / hormonen krijg je een downregulatie van de betreffende receptors... En viceversa...

Nu zeg je dat de werking van AS daar weer niet direct mee te maken heeft.

Heel goed van jou... Klinkt dat vreemd? Voor mij niet hoor..

En wat is jouw doel nou kerel? Mij heel kinderlijk proberen te betrappen op fouten of ga je nog inhoudelijk mee discusieren?

Laatst bewerkt:
Laatste pagina alleen maar geflame.. komop lui stop that

waiting on the papers brinta

Joh werkelijk waar?

Natuurlijk bestaat up en down regulatie

B argonisten zoals werking clen,en ephi
On Gevoeligheid van HCG tov receptoren in de cellen van Leydig bij exogen toediening
Iname T3 en T4

En ga maar door,wordt nergens bewwrt dat up en down niet bestaat,gaat hier om de AS kerel,en net als cortisol is dat gewoon schroomelijk overdreven.

Nou ik word hier een pagina lang weersproken over t feit dat down en up regulatie bestaat...

Terug
Naar boven