Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry gentleman,
Lig lekker bij m'n vriendin thuis in bed..
Maar geloof me, dit zeer eigenwijs en koppig ventje gaat z'n gelijk krijgen!![]()
P.'s. Ik zal sowieso later wat basis zaken laten zien hierover... Maar i.p.v. dat jullie naar complexe abstracts aan t zoeken zijn waarbij ik me niet kan voorstellen dat je begrijpt wat er in beschreven staat tenzij je op een hoger niveau biologie hebt gehad en begrepen, kunnen jullie zelf ook heel makkelijk zelf wat basis fysiologie gaan opzoeken... Hebben jullie mij niet voor nodig en is echt niet moeilijk..
Maar tot later bro's
Jezus man, wat een zwakke manier om je er onderuit te lullen.
Ben benieuwd wat anderen daar van vinden.
Geef mij 1 artikel uit pubmed waar dit hard en empirisch in bewezen wordt! Dus geen k*t hypothese papertje / bijeengeraapt info publicatie!
Ik begin t vermoeden te krijgen dat er hier meerdere zaken doorelkaar lopen...
Up en down regulatie heeft niet direct iets met de uiteindelijke werking van aas te maken..
Maar sorry, en bro met alle respect, ik geloof niet dat er artsen zijn die zeggen dat up en down regulatie onzin is..
Brintapap,
Ik gaf je twee studies uit PubMed.
Het boek "Schema's Fysiologie" van Dr. Ben Van Cranenburgh had zijn laatste druk in 1997.
De door mij aangehaalde studies dateren van 2005 en 2004.
Dus jouw cursus is verouderd.
Zo stellig de info uit dat boek verdedigen betekent wellicht dat je je zelfs niet de moeite hebt getroost de betreffende studies op te zoeken.
Hierbij bewijs je niet open te staan voor nieuwe ontwikkelingen en ik begrijp niet dat een "academisch getrainde geest" zoals de jouwe op zulke hardnekkige wijze kan vasthouden aan een gedateerde cursus.
Als wetenschapper zou je constant moeten openstaan voor nieuwe invalshoeken.Jouw huidig vasthouden aan een verouderde stelling en dogmatisch ontkennen van nieuwe studies en ontwikkelingen is symptomatisch voor een academisch geschoold persoon die wars is van vernieuwing.
Wie weet ben je gewoon koppig en kan je niet toegeven dat je beentje bent gelicht door leden op dit board die zich niet moeten laten voorstaan op jaren studie en toch blijk geven van meer inzicht op dit terrein.
Als wetenschapper behoor je niet enkel klakkeloos over te nemen wat je voorgekauwd wordt.
Je moet een kritische geest ontwikkelen en durven twijfelen aan de jouw geleerde stellingen!
Dit board dient trouwens om kennis te delen,ook door redelijk geargumenteerde discussie ,en is geen forum waar het draait om het gelijk van eender welk ego.
Laten we even teruggaan in deze topic.
Knikker zei dat een grote hoeveelheid androgenen voor het verminderen van receptoren zorgt.
Krieltje zei dat dat onzin is.
Dit beweerde jij dus:
Zeker geen onzin..
Bij omhoog gaan van neurotransmitters / hormonen krijg je een downregulatie van de betreffende receptors... En viceversa...
Nu zeg je dat de werking van AS daar weer niet direct mee te maken heeft.