Ik zat te twijfelen tussen 10 en 12 aangezien iedereen zegt dat de test pas na 6 weken echt gaat werken had ik zoiets van liever 6 dan 4 weken knallen maar als jullie 10 aanraden ga ik dat doen, was puur op basis van gevoel.
Op 10 procent zijn er inderdaad al redelijk als te zien maar aangezien ik wel een cleanbulk wil gaan doen komt er vast wel wat aan vet mee, weet alleen niet precies wat ik mag verwachten voor vettoename. Winny aan het eind was ook mede bedoeld om er wat "harder" uit te komen.
Oke hcg vanaf week 1, hier zal ik me nog even wat meer in gaan verdiepen dan want blijkbaar heb ik verkeerde info er over gelezen of het onjuist geïnterpreteerd.
Ook heb ik ergens een stuk gelezen over iemand die in de eerste 4 weken van z'n kuur terugcutte naar een lager vetpercentage om vervolgens een cleanbulk in te zetten en op die manier niet al te vet eruit te komen. Nu wil het geval alleen dat ik dit stuk nergens meer kan vinden natuurlijk, is dit raadzaam of kan dit alleen met monsterkuren met wellicht kortere esters?
*edit vanwege fucking autocorrect op telefoon. Morgen kruip ik weer achter mn pc