Fitness Seller

Kuurvoorstel Sustanon - Testex

jjviji zei:
Ik deed een eerste voorstelletje voor een 'eigen' kuurtje, en dan krijg je onmiddellijk een lading negatieve comments over je heen.

En hoe komt dat? Omdat je laat zien nog zeer weinig kennis van zaken te hebben. Sterker nog: Ook dit voorstel heb je je aan laten praten:
Dit voorstel heb ik gekregen van iemand bij ons in de gym, op basis van mijn stats, voeding en training.

En dan nog dit:
Mijn eerste kuurtje nam ik toen ik al 6 maand in een serieuze dip zat, en geen natuurlijke vooruitgang meer maakte

Waarom kijk je niet eerst naar je voeding, of een nieuw trainngsschema? De spuit is niet de oplossing voor alles!

Weet je uberhaupt wel hoeveel Kcals en proteine je binnenkrijgt op een dag?

• Topic Starter Topic Starter
Als ik grofweg uitreken: ± 2500 kcal / dag, proteïnen ongeveer 230 gr / dag (6 maaltijden gespreid over de dag, 3 x Proteïne shake / dag)

jjviji zei:
Als ik grofweg uitreken: ± 2500 kcal / dag, proteïnen ongeveer 230 gr / dag (6 maaltijden gespreid over de dag, 3 x Proteïne shake / dag)

Dit gebruik ik om droog te worden... ga eerst maar naar de 3500kcal

jjviji zei:

ik denk dat ik evenveel eet in de voormiddag als jij op een ganse dag :p:p:D

Ik blijf op 6% bf met 3000 kcal , dus als jij moet bulken ????

Ik doe wel veel aan aerobe maar echt 2500 en maar 6 keer eten is ni genoeg om te groeien hoor !

jjviji zei:

2500kcal in een kuur? En je vind het gek dat je na zoveel kuren nog niet groot bent..?

• Topic Starter Topic Starter
ok, toch maar ff naar 4000 brengen dan???

hier zit het probleem.. kijk nooit naar een ander, maar kijk naar jezelf

jjviji zei:
Kan me wel deels akkoord stellen met enkele van jullie reacties. Maar het kan erger. Ik zie gasten van 16-17 aan het kuren, terwijl je die gasten maximaal 2 keer per week in de gym ziet, en hen amper ziet trainen.

Mijn eerste kuurtje nam ik toen ik al 6 maand in een serieuze dip zat, en geen natuurlijke vooruitgang meer maakte. Verder zit ik per week 5 x in de gym serieus te trainen, en vreet ik als een varken (wel niet teveel vet natuurlijk).

Waar het voor mij op neerkomt, ondanks alle dingen die ik las en kon vinden op het internet, heb ik in het verleden spijtig genoeg gewoon advies opgevolgd van "ervaren" :cool: kuurders bij ons in de gym.

Nu probeer ik de dingen die mij worden verteld te combineren met wat ik reeds las op dit forum, om zo een 'gezonde' kuur samen te stellen. Ik weet dat bij het gebruik van AAS een grote voorzichtigheid aan de dag moet worden gelegd, en dat je er niet te jong mee mag beginnen en dat de voeding in orde moet zijn, je degelijk moet trainen, het gevaar en het risico moet inschatten, ...

Ik deed een eerste voorstelletje voor een 'eigen' kuurtje, en dan krijg je onmiddellijk een lading negatieve comments over je heen. Ik ben helemaal akkoord dat de jeugd te snel aan spul begint, en zeker onbezonnen. Ik hoopte gewoon op dit forum beetje advies in te winnen, elk begin is moeilijk, niet? En als er dan degelijk advies uit de bus komt, kan ik er alleen maar van leren, en dat is mijn bedoeling.

In elk geval, toch bedankt voor hen die me enkele waardevolle tips gaven.

Zijn screenname heeft hij zich laten aanpraten door Will Smith:
Getting jjivij with it:D

haha.. das een goeie NPC die houwe we der in..

Terug
Naar boven