AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel: Test E+Mast E

• Topic Starter Topic Starter
Guys, thanks voor jullie input en comments, maar Tren sluit ik gewoon uit voor deze kuur, ik sta er zeker open voor een kuur in de toekomst, maar DEZE kuur gewoon nog simpelweg niet!
Arofixen is idd overbodig, nolva zou genoeg moeten zijn. Maar arofixen heb ik gewoon thuis liggen, dus gebruik hem gewoon net zoals in mijn vorige cycle(waarin mijn nakuur heel positief was)

Zit alleen nog te twijfelen over Test, per 7 dagen of per 5 dagen te zetten!
Ik heb opzich precies genoeg test om per 5 dagen te zetten 12 weken lang, maar per 7 dagen vind ik praktischer.

Wat denken jullie?

En qua voeding ga ik denk ik de eerste 5 weken op onderhoud zitten, en daarna licht verhogen als toch de mast zijn werk gaat doen.

Waarom op onderhoud zitten in een kuur? Dan gain je niet en cut je niet, wat heb je daar aan? Zou de keuze maken om of te cutten, of te bulken. Dat recomp gehuil vind ik echt onzin, kun je mss doen als je heel dicht bij je streeffysiek zit maar anders vind ik 't kul.

• Topic Starter Topic Starter
Dus jij wil zeggen dat ik niet ga gainen met 500mg test e als 2e kuur:P?
Onderhoud of niet!

Dus jij wil zeggen dat ik niet ga gainen met 500mg test e als 2e kuur:P?
Onderhoud of niet!

Ik zeg dat je er niet het maximale uit gaat halen en het dus zonde is. Ook op AAS zul je gewoon moeten vreten hoor, beetje Test is nou ook weer geen wondermiddel.

Terug
Naar boven