XXL Nutrition

Kuurvoorstel test/mast

polotraxx

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
2.522
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Dbb'ers

Heb ooit wel al gekuurd maar dan uiteindelijk terug beginnen voetballen op niveau en hierdoor wel wat kwijt geraakt. Ook rot is dat ik in mei 2015 gepakt ben bij een controle in de gym aangezien dit nog steeds volop in mijn bloed zat (meer dan een jaar geleden beëindigd). Sinds september ben ik in Nederland aan het trainen dus kan terug mijn gang wat gaan ;)

Ik eindigde op 88.6 kg bij +-11% en ben 1.78m. Voor de voetbal werd ik te zwaar en dus vrij snel moeten afvallen tot 80kg (kreeg redelijk onverwacht goed contract bij andere club). Dan gepakt bij een controle en tijd niet meer kunnen trainen, resultaat 78kg en geen sixpack of aders meer te zien. Ook komende jaren dus geen voetbal meer, waarschijnlijk ook nooit meer beginnen. Of toch niet op hoog niveau.
Alles komt er momenteel vrij snel terug bij en lijk droger te worden en massa bij te komen :D Weeg momenteel +-83-84kg en denk een procentje of 13. Wil voortdoen tot 10-11% en dan een tijdje op onderhoud en zien wat werkt van voeding en tegen april wil ik onderstaande kuur beginnen. Doel is om toch ooit de 95kg aan te raken maar dat zal nog niet voor dit jaar zijn :D Ook wil ik nu gewoon tijdje kunnen doortrainen zonder blessures alvorens ik de kuur begin.

Heb zelf voor mast gekozen aangezien ik de look op lagere vp echt bangelijk vind en had vorige keer nul last van sides of dip etc. Voeding is +-2xbw aan eiwitten, 1.2xbw aan vetten en rest zijn koolhydraten. Cutten of bulken heb ik altijd enkel gespeeld met carbs, ging me goed af. Onderhoud ligt rond de 2700 kcal op dit moment en eet er in de week nu 2400 en in het weekend op onderhoud.

Kuur:
1-10 Test-e 525mg (375mg e5d)
1-10 Mast-e 420mg (300mg e5d)
3 a 4 weken nakuur, HCG haal ik ook, 2xpw 500IU zou genoeg moeten zijn? Had vorige keer geen last van kleine ballen maar HCG is beter voor herstel.

De kuur heb ik laten eindigen op 10 weken maar ik zie nog wel hoeveel er in de vials zit dan. Indien er nog 1 of 2 injecties inzitten maak ik deze op en eindig ik een week of mss 2 later. Ik laat ook 3 weken tussen laatste injectie en nakuur, is me vorige keer goed bevallen en weet niet waarom ik dit nu dan ook niet zou doen.
Enige waarvoor ik nog twijfel is tussen nolva of clomid. Vorige keer met nolva (2weken 20, 2weken 10) niet veel last gehad maar clomid op 50mg zou beter zijn?

Voor de rest nog opmerkingen? Ik hoor het graag :D

Grtz

Prima kuurtje denk ik zo! Mast is vooral een leuke toevoeging (optisch) als je 10% of lager in vet zit.

Overigens wel echt bizar genaaid met je AAS gebruik in BE en je voetbalcarrière! :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Prima kuurtje denk ik zo! Mast is vooral een leuke toevoeging (optisch) als je 10% of lager in vet zit.

Overigens wel echt bizar genaaid met je AAS gebruik in BE en je voetbalcarrière! :eek:
jup, mijn eerste 'prof'contract (vanaf 4e klasse is het prof) in het jaar dat ik 17 werd. Was een mooie bijverdienste :) Ach, niet te lang bij stilstaan, heb een goed diploma gehaald wat ook wat tijd vergt, maar voetbal had leuk geweest om elke maand een 1500-2000euro bij te verdienen. Nooit slecht natuurlijk.
Ook de bedoeling om eigenlijk tijdens de kuur rond de 10% te blijven hangen. Bij mij lijkt het meestal 1 a 2% droger dan dat het werkelijk is :p Ook kreeg ik er mooie ronde schouders, dit is mijn zwakke punt anders.

dubbel

Leuk kuurtje idd.. Niet over na gedacht om tren toe te voegen?

hij heeft al even niet gekuurd dus heeft echt geen tren nodig (wel lekker) :o

Hehe. Nog niet geprobeerd
Zit straks op de 625

Leuk kuurtje idd.. Niet over na gedacht om tren toe te voegen?
Heb al aan tren gedacht, maar aangezien het al een tijdje geleden is dat ik de laatste kuur heb gehad dacht ik gewoon de dosissen van vorige keer licht te verhogen. Ook was de enige side die ik vroeger eigenlijk had zweten. Ik ben van nature al een harde zweter en dit werd beetje erger. Aangezien ik in de lente begin te kuren tot de zomer zou ik tren liever niet toevoegen hiervoor :p
Alhoewel dat ik er wel over dacht om te proberen om 200mg tren toe te voegen, om te weten wat het ongeveer doet bij mij. Zou ik dit moeten merken of anders gewoon pas volgende kuur tren toevoegen? Test 500 mast 400 tren 400 dan volgende keer ofzo?

Ligt eraan wat je gewend bent.. Weet niet wat je vorige kuurtjes waren en welke doseringen? Denk dat je jezelf t beste weet hoe je lichaam erop reageert.

Ga zelf volgende maand naar 625 tren 300 test en 375 mast

Misschien ook iets voor jou voor de volgende :)

Heb al aan tren gedacht, maar aangezien het al een tijdje geleden is dat ik de laatste kuur heb gehad dacht ik gewoon de dosissen van vorige keer licht te verhogen. Ook was de enige side die ik vroeger eigenlijk had zweten. Ik ben van nature al een harde zweter en dit werd beetje erger. Aangezien ik in de lente begin te kuren tot de zomer zou ik tren liever niet toevoegen hiervoor :p
Alhoewel dat ik er wel over dacht om te proberen om 200mg tren toe te voegen, om te weten wat het ongeveer doet bij mij. Zou ik dit moeten merken of anders gewoon pas volgende kuur tren toevoegen? Test 500 mast 400 tren 400 dan volgende keer ofzo?
ik zou wachten tot de volgende keer :-) ben zelf tren fanaat maar denk zelf dat je van dit kuurtje genoeg zult gainen

Ligt eraan wat je gewend bent.. Weet niet wat je vorige kuurtjes waren en welke doseringen? Denk dat je jezelf t beste weet hoe je lichaam erop reageert.

Ga zelf volgende maand naar 625 tren 300 test en 375 mast

Misschien ook iets voor jou voor de volgende :)
Hoogste was volgens mij 10 weken 375 test 400 mast oid. Ben hierop toen goed gegaind, dikke 7kg en amper iets kwijt na de nakuur. Ook vp leek gedaald dus hoge dosissen heb ik niet nodig. Ik ben, zoals gezegd, geëindigd op 88.6kg op 178 met 11%, en op zo een lage doseringen dit behaald. Dus denk dat ik geen hoge doseringen nodig heb, toch niet om aan de 90kg te komen. Ook is mijn voeding wel vrij goed op orde, is een overblijfsel van voetbal op niveau, werd jaren begeleid en opgevolgd dus weet wel ongeveer hoe en wat ;)

Hoogste was volgens mij 10 weken 375 test 400 mast oid. Ben hierop toen goed gegaind, dikke 7kg en amper iets kwijt na de nakuur. Ook vp leek gedaald dus hoge dosissen heb ik niet nodig. Ik ben, zoals gezegd, geëindigd op 88.6kg op 178 met 11%, en op zo een lage doseringen dit behaald. Dus denk dat ik geen hoge doseringen nodig heb, toch niet om aan de 90kg te komen. Ook is mijn voeding wel vrij goed op orde, is een overblijfsel van voetbal op niveau, werd jaren begeleid en opgevolgd dus weet wel ongeveer hoe en wat ;)
Dan lekker wachten tot de volgende . En dan lekker knallen met tren:)
Succes met deze iig

Bij 30 begint het leven pas....

Terug
Naar boven