XXL Nutrition

Kuurvoorstel test/mast

Wat een ouwe lullen allemaal hier op het forum:D

• Topic Starter Topic Starter
Iemand een idee hoe 'veilig' het is om pakketjes (;)) vanuit Nederland naar een pakjesautomaat in België te verzenden?
Zit niet met de mogelijkheid om het thuis te laten leveren en via deze automaten krijg je een kluisje waar je 24/24 aan kunt en wordt verwittigd via mail. Lijkt me toch safe?
Contactpersoon in Nederland vind het niet safe genoeg maar is toch net hetzelfde als gewoon via de post aan je deur? :D

Iemand een idee hoe 'veilig' het is om pakketjes (;)) vanuit Nederland naar een pakjesautomaat in België te verzenden?
Zit niet met de mogelijkheid om het thuis te laten leveren en via deze automaten krijg je een kluisje waar je 24/24 aan kunt en wordt verwittigd via mail. Lijkt me toch safe?
Contactpersoon in Nederland vind het niet safe genoeg maar is toch net hetzelfde als gewoon via de post aan je deur? :D
Ben je zeker dat een particulier zomaar naar deze automaten kan verzenden? Ik dacht dat zoiets enkel voor webshops was(bij postNL pakketpunt bv) maar kan fout zijn.

Ben je zeker dat een particulier zomaar naar deze automaten kan verzenden? Ik dacht dat zoiets enkel voor webshops was(bij postNL pakketpunt bv) maar kan fout zijn.
Normaal wel, https://www.bpost.be/sites/default/files/pagina/bpack247_CG_NL.pdf in deze link staan de voorwaarden en kan er niet echt uithalen dat dit enkel voor webshops is. Ook via de site van bpost is het mogelijk om als particulier of als bedrijf je opties te verkennen. Alleen staat er (volgens mij) nergens duidelijk hoe dit werkt om als particulier vanuit Nederland naar zo een pakjesautomaat te versturen.
In de spoiler een screenshot van de link hierboven waaruit ik opmaak dat het wel mogelijk is, en totaal niet moeilijk lijkt te zijn. Enkel moet ik RC-code aanvragen en de juiste naam van de pakjesautomaat opzoeken, 2 minuten werk natuurlijk.
29b0xfl.jpg

Oke is dus toch mogelijk blijkbaar. Enige kwaad dat ik erin zou zien is dat moest het eventueel onderschept worden het wel vrij duidelijk is dat jij de bestemmeling bent, dus geloof niet dat je kan doen alsof je neus bloedt.

Oke is dus toch mogelijk blijkbaar. Enige kwaad dat ik erin zou zien is dat moest het eventueel onderschept worden het wel vrij duidelijk is dat jij de bestemmeling bent, dus geloof niet dat je kan doen alsof je neus bloedt.
Als ze het aan je deur komen leveren ben je gekloot, via zo een pakjesautomaat geef je een valse naam op en maak je snel ff nieuw emailadres aan. Lijkt me stuk veiliger aangezien je je juiste adres en naam niet moet geven :)

Als ze het aan je deur komen leveren ben je gekloot, via zo een pakjesautomaat geef je een valse naam op en maak je snel ff nieuw emailadres aan. Lijkt me stuk veiliger aangezien je je juiste adres en naam niet moet geven :)
Als je het op andere naam zet kan je toch ook doen alsof t foute adres is als ze t komen leveren bij je? Maar zoals jij het zegt kan je het ook bekijken natuurlijk.

Iemand hier feedback op een kuur met de mast hoger dan test? Heb in verleden dat gedaan maar alleen met 250mg test. Nu wil ik graag test uppen naar 500 en mast op 600 zetten. Is dit qua verhouding overkill? (Vorige was 250/400) nu wil ik graag 500:600

Als je het op andere naam zet kan je toch ook doen alsof t foute adres is als ze t komen leveren bij je? Maar zoals jij het zegt kan je het ook bekijken natuurlijk.
Het ding is dat als ze je pakket onderscheppen dat ze dan sowieso naar het adres gaan dat ik heb ingegeven (valse naam of niet) en met in het achterhoofd gehouden dat ik al ben gepakt met doping is dit geen goed idee :) net daarom lijkt zo een pakjesautomaat mij ideaal. Nu iemand vinden die het wil proberen opsturen naar zo een automaat :D

Iemand hier feedback op een kuur met de mast hoger dan test? Heb in verleden dat gedaan maar alleen met 250mg test. Nu wil ik graag test uppen naar 500 en mast op 600 zetten. Is dit qua verhouding overkill? (Vorige was 250/400) nu wil ik graag 500:600
Zou niet weten waarom je de mast zoveel hoger zou zetten. Mast gaat niet echt voor de dikke massa zorgen maar voor de look meer. 400 lijkt me dan genoeg bij 500 test, 600 zal volgens mij niet veel verschil maken. Misschien dat je bij 500 test +1g mast zou zetten dat het nog scheelt maar dat vind ik dan ook niet de moeite. Vond me vorige keer met relatief lage hoeveelheden echt een bangelijke look hebben :)

Was dat voorval helemaal vergeten. Kan je alleen maar gelijk geven dan.

Bump.
Zou het veel verschil maken om in de kuur te switchen van merk? Van EP naar UP? Dan wordt de test ook wel van 500 naar 600 verhoogd maar dat is geen probleem :D
Mensen die ervaring hebben met beide merken? Heb zelf enkel EP gehad en primo daarvan bleek mast te zijn. Voor de rest was het degelijk materiaal

Bump.
Zou het veel verschil maken om in de kuur te switchen van merk? Van EP naar UP? Dan wordt de test ook wel van 500 naar 600 verhoogd maar dat is geen probleem :D
Mensen die ervaring hebben met beide merken? Heb zelf enkel EP gehad en primo daarvan bleek mast te zijn. Voor de rest was het degelijk materiaal
Zal weinig verschil in zitten. Ik heb zelf goede ervaringen met UP.

Masteron E van UP is zeker in orde. Deze heb ik vorig jaar genoeg gebruikt ;)

Terug
Naar boven