Stefanovic
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 8%
BB'ers!
Ik wil begin maart 2013 een 2e kuur gaan doen (beter al op tijd beginnen met het bekijken van hoe en wat). Ik heb eind 2011 een winny only kuur gedaan. Was leuk als 1e kuurtje, een kilo of 4 schoon over gehouden. Nu wil ik wel een iets groter kuurtje.
Doel: Droge spiermassa aanzetten, liefst zo min mogelijk sides (acne, agressie, haaruitval, etc.) Uiteraard heb ik er wel wat voor over! Wil absoluut niet te veel vocht vasthouden.
Ik heb mezelf al wel redelijk wat informatie ingewonnen, maar ik denk dat jullie mij nog wel verder kunnen helpen.
Dit is mijn kuurvoorstel:
1-10 Test E 500mg
1-10 Primo 400mg
1-5 Winstrol 50mg ED (kickstart)
12-15 nolva 20mg ED
De vragen die mij resteren zijn de volgende:
- Is 10 weken genoeg, ik lees soms dat je primo beter op 12 weken kan pakken omdat het langzaam op gang komt, maar met de winny erbij nog steeds?
- Raden jullie aan om na die 10 weken nog iets pakken om extra droog te worden? clen oid?
- Kan je 500mg test + 400mg primo in 1 spuit doen?
- Wat voor voedingsschema zou ik aanhouden? (2400kcal is mn basisbehoefte ongeveer)
- Zal ik ook nog HCG pakken of is dat niet nodig met deze kuur?
Graag alleen serieus reacties, thnx alvast!
Ik wil begin maart 2013 een 2e kuur gaan doen (beter al op tijd beginnen met het bekijken van hoe en wat). Ik heb eind 2011 een winny only kuur gedaan. Was leuk als 1e kuurtje, een kilo of 4 schoon over gehouden. Nu wil ik wel een iets groter kuurtje.
Doel: Droge spiermassa aanzetten, liefst zo min mogelijk sides (acne, agressie, haaruitval, etc.) Uiteraard heb ik er wel wat voor over! Wil absoluut niet te veel vocht vasthouden.
Ik heb mezelf al wel redelijk wat informatie ingewonnen, maar ik denk dat jullie mij nog wel verder kunnen helpen.
Dit is mijn kuurvoorstel:
1-10 Test E 500mg
1-10 Primo 400mg
1-5 Winstrol 50mg ED (kickstart)
12-15 nolva 20mg ED
De vragen die mij resteren zijn de volgende:
- Is 10 weken genoeg, ik lees soms dat je primo beter op 12 weken kan pakken omdat het langzaam op gang komt, maar met de winny erbij nog steeds?
- Raden jullie aan om na die 10 weken nog iets pakken om extra droog te worden? clen oid?
- Kan je 500mg test + 400mg primo in 1 spuit doen?
- Wat voor voedingsschema zou ik aanhouden? (2400kcal is mn basisbehoefte ongeveer)
- Zal ik ook nog HCG pakken of is dat niet nodig met deze kuur?
Graag alleen serieus reacties, thnx alvast!

geen sides en mooie blijvende massa. zou het lekker 16 weken doen, je eigen aanmaak ligt toch al plat . in 8 a 10 weken bouw je geen kwaliteit op !!