XXL Nutrition

Kuurvoorstel Test/primo

Stefanovic

Advanced Bodybuilder
Waardering
85
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
8%
BB'ers!

Ik wil begin maart 2013 een 2e kuur gaan doen (beter al op tijd beginnen met het bekijken van hoe en wat). Ik heb eind 2011 een winny only kuur gedaan. Was leuk als 1e kuurtje, een kilo of 4 schoon over gehouden. Nu wil ik wel een iets groter kuurtje.

Doel: Droge spiermassa aanzetten, liefst zo min mogelijk sides (acne, agressie, haaruitval, etc.) Uiteraard heb ik er wel wat voor over! Wil absoluut niet te veel vocht vasthouden.

Ik heb mezelf al wel redelijk wat informatie ingewonnen, maar ik denk dat jullie mij nog wel verder kunnen helpen.

Dit is mijn kuurvoorstel:

1-10 Test E 500mg
1-10 Primo 400mg
1-5 Winstrol 50mg ED (kickstart)
12-15 nolva 20mg ED

De vragen die mij resteren zijn de volgende:
- Is 10 weken genoeg, ik lees soms dat je primo beter op 12 weken kan pakken omdat het langzaam op gang komt, maar met de winny erbij nog steeds?
- Raden jullie aan om na die 10 weken nog iets pakken om extra droog te worden? clen oid?
- Kan je 500mg test + 400mg primo in 1 spuit doen?
- Wat voor voedingsschema zou ik aanhouden? (2400kcal is mn basisbehoefte ongeveer)
- Zal ik ook nog HCG pakken of is dat niet nodig met deze kuur?

Graag alleen serieus reacties, thnx alvast!

test primo is mijn favo :D geen sides en mooie blijvende massa. zou het lekker 16 weken doen, je eigen aanmaak ligt toch al plat . in 8 a 10 weken bouw je geen kwaliteit op !!

2de kuur wat hoog ondanks redelijk veilig

250 test 300 primo in de 5 dagen is meer als voldoende.

10a12 weken zat voor kwaliteit gains

leuke combi alleen had ik na die kuur enorm last van libido dip wat ik van sust&npp veel minder last van had bizar :s

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties. Maar kan iemand nog misschien specifiek antwoord geven op de vragen... met name die weken en HCG verhaal.

Lekker kuurtje, heb ook 500mg test-e & 400mg primo gedaan als 2e kuur.
Heb 'm zelf 12 weken gedaan.

Zou overigens 2x in de week gaan zetten bijvoorbeeld; zondag/woensdag.

Laatst bewerkt door een moderator:
2 ml test e/week of 1ml/5dagen is zat voor een eerste inject kuur. Zie geen reden om al meteen te gaan stacken? Kost duurder, meer ml's te injecteren, ...

Vind het ook zwaar voor een eerste kuur. Zou gewoon 500mg test e pw pakken.

Edit: eerst inject kuur*

Dit lijkt me een prima kuur. 2 enanthaat esters en een laag androgeen bindende oral kickstart staat garant voor geleidelijke progressie.

Misschien kun je nog arimidex/proviron nemen voor minder bloat en E5D injecties voor stabielere bloedwaarden.

2 ml test e/week of 1ml/5dagen is zat voor een eerste inject kuur. Zie geen reden om al meteen te gaan stacken? Kost duurder, meer ml's te injecteren, ...

Ik heb die winny only ook geinjecteerd (op waterbasis)! :p

E5D zetten dus, als je dan 10x zet zit je op ca. 7 weken. In dat geval voor hoeveel weken gaan?

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties. Maar kan iemand nog misschien specifiek antwoord geven op de vragen... met name die weken en HCG verhaal.

Eerste gedeelte,. snap dat t goed bedoeld is en TS zal wss begrijpen wat je bedoeld, maar bij bvb beginnerskuurtjes denk ik dat het beter is mg's aan te geven ipv ml's :o

Ben het met je laatse gedeelte idd wel eens,.... 500mg Test p/week / 12wkn kun je (mits je voeding e.d. goed is!!!!!!) voldoende op gainen!
Zie ook niet direct 't nut van zo'n stack,.. ja zie t nut wel,.. Maar niet voor je 2e kuur al terwijl je als je alles op een rijtje hebt op bovenstaande ook goed vooruit zou kunnen.

denk ik dat het beter is mg's aan te geven ipv ml's :o

Oh ik snap wel dat test op 250mg/ml is en primo 100mg/ml is :p dus 2ml + 4ml.
Maar ik snap je intentie! Ik ga al jullie reacties in ieder geval in overweging nemen. Heb nog even de tijd... ook maar is op zoek gaan naar een goeie supplier ;)

Oh ik snap wel dat test op 250mg/ml is en primo 100mg/ml is :p dus 2ml + 4ml.
Maar ik snap je intentie! Ik ga al jullie reacties in ieder geval in overweging nemen. Heb nog even de tijd... ook maar is op zoek gaan naar een goeie supplier ;)

Klopt helemaal ;)
Maar bvb Deca is er in 200 en 50 varianten,.. zelfs test heb ik wel eens op 200 gezien ipv 250 ;)
Ideetje erachter is idd om niet per ongeluk iemand een mega dosis te gaan adviseren 4ml x 50 denken te adviseren kan raar uitpakken als je dan deca op 800mg pakt :p

Dat zal wel klote zijn ja haha! Maar ik neem aan dat iedereen die bezig gaat met injecteren wel eerst even z'n vial bekijkt :D

Hoeveel kg hebben mensen die deze kuur hebben gedaan gewonnen en belangrijker: overgehouden? Hoorde dat primo wel kwaliteit massa geeft...

Als ik 500mg test zet, onderdrukt 400mg primo dan genoeg om geen vochtkop te krijgen? Ben net zo blij met mn smalle koppie (heb ik 3 jaar lang voor gewerkt)

Met jouw stats is 250mg test genoeg. Vochtkop minimaliseren is oestrogeen laag houden en de juiste voeding.

Van 90 naar 101kg gegaan op 12 weken, gewicht zit nu rond 97/98kg.

Terug
Naar boven