MuscleMeat

Kuurvoorstel Test/primo

• Topic Starter Topic Starter

Dit vind ik leuk! :D Heb de gear inmiddels gehaald ;)

Planning is halverwege maart te beginnen, hoe zal ik naar deze kuur toeleven?
Zo droog mogelijk doormiddel van voeding/training te komen staan of juist nog een bulk doen omdat deze kuur toch best wel droge massa geeft?

Dit vind ik leuk! :D Heb de gear inmiddels gehaald ;)

Planning is halverwege maart te beginnen, hoe zal ik naar deze kuur toeleven?
Zo droog mogelijk doormiddel van voeding/training te komen staan of juist nog een bulk doen omdat deze kuur toch best wel droge massa geeft?

Hoe droger je aan een kuur begint, hoe minder sides van de test, tenzij je echt gaat cutten tijdens je kuur natuurlijk. In dat laatste geval zou ik trouwens de test wat lager zetten (250) en de primo (is het dat nu geworden?) wat hoger (600).

over je HCG, neem deze (als je het neemt) tijdens je kuur. dit omdat het in je nakuur je herstel onderdrukt. een dosis tussen de 1500-7000 IU elke 5 dagen.

over je HCG, neem deze (als je het neemt) tijdens je kuur. dit omdat het in je nakuur je herstel onderdrukt. een dosis tussen de 1500-7000 IU elke 5 dagen.

Laten we dit maar niet doen? Hoe kom je eigenlijk hierop... ?

Tijdens de kuur 2 x 250iu per week,
de 'oldschool' manier is in de laatste 2 weken vóór PCT Crashdoses zetten van 5000/5000/2500/2500 of 3000/3000/1500/1500 maar dik kan nadelige effecten hebben op je leydig cellen... 2x per week een kleine dosis net zo effectief en zonder deze risico's

Test & primo gewoon lekker stacken voor 12 weken. De meeste roepen wel om test only te gebruiken maar ik zit nu in eind week 4 test only 500mg EW en merk helemaal niets. En dit is niet alleen bij mij het geval maar bij meerdere. Lees de logs maar.

Primo 400mg en test-e 500mg kan in spuit maar zou toch 2x per week injecteren. Of kijk het anders zelf even aan.

Kcal moet je zelf even uitzoeken. Ik zou iig op minstens 3500kcal gaan als je onderhoud op 2400kcal ligt en je eiwitten hoog houden.

Hcg kun je op 2x pweek 250IU nemen vanaf week 3 t/m 1 week voor je nakuur.

En ik zou er niets bij pakken. Ik denk dat je aardig wat kg's zult pakken waardoor je uiteindelijk droger zal ogen. En als ik jou was zou ik nu cutten tot minimaal 8 a 10%. Heb spijt dat ik dit zelf niet heb gedaan voor mijn kuur.

Succes!

Laatst bewerkt:
[/COLOR]

Laten we dit maar niet doen? Hoe kom je eigenlijk hierop... ?

Tijdens de kuur 2 x 250iu per week,
de 'oldschool' manier is in de laatste 2 weken vóór PCT Crashdoses zetten van 5000/5000/2500/2500 of 3000/3000/1500/1500 maar dik kan nadelige effecten hebben op je leydig cellen... 2x per week een kleine dosis net zo effectief en zonder deze risico's

http://wiki.dutchbodybuilding.com/HCG

ja man gelijk heb je ik lees net ook in andere topics die hoeveelheid! thnx effe aanpassen misschien op de wiki?

Test & primo gewoon lekker stacken voor 12 weken. De meeste roepen wel om test only te gebruiken maar ik zit nu in eind week 4 test only 500mg EW en merk helemaal niets. En dit is niet alleen bij mij het geval maar bij meerdere. Lees de logs maar.

Primo 400mg en test-e 500mg kan in spuit maar zou toch 2x per week injecteren. Of kijk het anders zelf even aan.

Kcal moet je zelf even uitzoeken. Ik zou iig op minstens 3500kcal gaan als je onderhoud op 2400kcal ligt en je eiwitten hoog houden.

En ik zou er niets bij pakken. Ik denk dat je aardig wat kg's zult pakken waardoor je uiteindelijk droger zal ogen. En als ik jou was zou ik nu cutten tot minimaal 8 a 10%. Heb spijt dat ik dit zelf niet heb gedaan voor mijn kuur.

Succes!

Bedankt, dit ga ik volgen!
Nog één vraag... is het slim om een crashdieet te doen (ketogeen bijvoorbeeld). Ik weet dat zulke dieten mij het snelst droog krijgen, echter bij crashdieten komt het daarna ook 2x zo snel weer aan helemaal als je op 3500kcal gaat zitten. Of is dat juist gunstig in een kuur?

Of gewoon cutten op of net iets onder onderhoud met cardio erbij?

Nog één vraag... is het slim om een crashdieet te doen (ketogeen bijvoorbeeld). Ik weet dat zulke dieten mij het snelst droog krijgen, echter bij crashdieten komt het daarna ook 2x zo snel weer aan helemaal als je op 3500kcal gaat zitten. Of is dat juist gunstig in een kuur?

Begin gewoon op onderhoud en cardio.
Naarmate je vordert ga je er nog 300 kcal onderzitten etc.

Succes!

Ik weet niet of de combo test e/primo zo veel sneller aanslaat dan test e only. Gewoon oraltje nemen als kickstart volgende keer.

Inderdaad zoals Colossal zei, op onderhoud eten en cardio op lage intensiteit voor het kcal tekort. Lekker 6 a 8 weken rustig cutten. En daarna lekker volop knallen.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 20:26 ----------

Ik weet niet of de combo test e/primo zo veel sneller aanslaat dan test e only. Gewoon oraltje nemen als kickstart volgende keer.

Niet vanwege het sneller aanslaan. Maar meer om de kwaliteitskg's en primo voorkomt een teveel aan oestrogeen en dus onnodige vochtkg's. Tevens heb ik begrepen dat je aanhechtingen meegroeien als je primo bij test toevoegt.

Als je test op 500 zet heb je altijd kans op een teveel aan oestrogeen, daar gaat die primo weinigaan veranderen. En of je al dan niet vocht vast houdt heeft vooral met je voeding te maken. Overschat de anti-oestrogene werking van een DHT (of DHB) zeker niet!

Is provi dan geen goeie toevoeging in deze kuur?

*weggehaalde afbeelding*

Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens hier 0,8x40mm liggen en 0,5x16mm (die had ik voor winny in de schouder).
Alleen ik heb zo gauw niemand die mij in de glutus wil injecteren, 2x per week (3ml).

Dus ben bang dat het de quads moeten worden, kan dat met 0,8x40mm?
Als ik even de zoekfunctie gebruik zegt de helft 0,8x40mm of 0,7x40mm en de andere helft 0,6x25mm

40 of 25mm is gewoon 15mm verschil, vind ik nog al veel???

Haal die pic ff weg, is tegen de regels van t board.

Weet niet hoe dik je poten zijn, maar bij mij gaat injecteren in quad met een 40mm naald prima.

Heb hem weggehaald!

Ja ik heb geen spillebeentjes ofso, is er een makkelijke manier om in je eigen glutus te injecteren met spiegel ofso?

Ja in eigen bil zetten is makkelijk voor de spiegel. Doe ik met een 0.7x40mm (zwarte naald). Bovenbenen is nog makkelijker, doe ik met 0.6x30mm (blauwe naald)

Ok, ga eens even zoeken hoe ik dat het handigst kan doen dan!
Ik moet 6ml per week, dit ga ik verdelen over 2 x 3ml.

Ik doe dan 1ml TestE en 2ml Primo per keer. Dat kan gewoon bij elkaar toch? Kan ik met dezelfde optreknaald van de één naar de andere vial of krijg ik dan problemen?

Kan prima bij elkaar en met dezelfde optreknaald.

Doen jullie altijd voor het kuren bloedwaardes etc. laten testen bij de huisarts? Dat is gratis toch?

Terug
Naar boven