MuscleMeat

Kuurvoorstel Test/primo

BB'ers!

Ik wil begin maart 2013 een 2e kuur gaan doen (beter al op tijd beginnen met het bekijken van hoe en wat). Ik heb eind 2011 een winny only kuur gedaan. Was leuk als 1e kuurtje, een kilo of 4 schoon over gehouden. Nu wil ik wel een iets groter kuurtje.

Doel: Droge spiermassa aanzetten, liefst zo min mogelijk sides (acne, agressie, haaruitval, etc.) Uiteraard heb ik er wel wat voor over! Wil absoluut niet te veel vocht vasthouden.

Ik heb mezelf al wel redelijk wat informatie ingewonnen, maar ik denk dat jullie mij nog wel verder kunnen helpen.

Dit is mijn kuurvoorstel:

1-10 Test E 500mg
1-10 Primo 400mg
1-5 Winstrol 50mg ED (kickstart)
12-15 nolva 20mg ED

De vragen die mij resteren zijn de volgende:
- Is 10 weken genoeg, ik lees soms dat je primo beter op 12 weken kan pakken omdat het langzaam op gang komt, maar met de winny erbij nog steeds?
- Raden jullie aan om na die 10 weken nog iets pakken om extra droog te worden? clen oid?
- Kan je 500mg test + 400mg primo in 1 spuit doen?
- Wat voor voedingsschema zou ik aanhouden? (2400kcal is mn basisbehoefte ongeveer)
- Zal ik ook nog HCG pakken of is dat niet nodig met deze kuur?

Graag alleen serieus reacties, thnx alvast!

Schone massa: Test E 250mg / Primo 600-800 mg en Winstrol de laatste weken (8-12).
Clen werkt volgens sommige anti-catabool na de kuur, zelf denk ik altijd massa te verliezen op Clen.
Nee, kan niet in 1 spuit of je moet een spuit met 6ml of meer hebben (effe rekenen he ;)).
Voeding is een andere sectie, hier gebruiken we alleen maar...
Hcg gewoon het normale protocol icm Nolva, wordt je mee doodgegooid op deze sectie dus zoeken maar.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Schone massa: Test E 250mg / Primo 600-800 mg en Winstrol de laatste weken (8-12).
Clen werkt volgens sommige anti-catabool na de kuur, zelf denk ik altijd massa te verliezen op Clen.
Nee, kan niet in 1 spuit of je moet een spuit met 6ml of meer hebben (effe rekenen he ;)).
Voeding is een andere sectie, hier gebruiken we alleen maar...
Hcg gewoon het normale protocol icm Nolva, wordt je mee doodgegooid op deze sectie dus zoeken maar.

Succes!

Bedankt voor je reactie, maar dit was eigenlijk een bump-vraag op een al wat ouder topic, heb gear en alles al in huis.

Dit was de vraag, waarvoor ik bumpte:

"Doen jullie altijd voor het kuren bloedwaardes etc. laten testen bij de huisarts? Dat is gratis toch?"

Bedankt voor je reactie, maar dit was eigenlijk een bump-vraag op een al wat ouder topic, heb gear en alles al in huis.

Dit was de vraag, waarvoor ik bumpte:

"Doen jullie altijd voor het kuren bloedwaardes etc. laten testen bij de huisarts? Dat is gratis toch?"

Ja en Ja

Terug
Naar boven