AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel toekomst 2.0 Test E+Winstrol kickstart

• Topic Starter Topic Starter
Getxxl snapt het zelf ook niet meer helemaal :D

Oké nu serieus.
Test werkt zodra je het in je lichaam spuit.
Dus zelfde week ook hcg.

oke dus mijn edit is dus niet goed en zou 1-11 moeten zijn?
Sorry als ik niet alwetend overkom, ben ik namelijk bij lange na niet. Maar word er even niet wijs meer uit, ene topic staat vanaf week 4/5 andere 2 nu weer 1.

jij doelt voornamelijk op deze zin:
Hierbij wordt hCG gedurende de gehele kuur, t/m circa de eerste week van de nakuur (zodra de endogene gonadotrofines door een SERM verhoogd zijn) toegediend. Een protocol voor hCG gebruik gedurende een kuur is hier te vinden:

dan heb ik hier overheen gelezen, mijn excuses hiervoor. Had de tekst namelijk al 2x gelezen en toch weet ik het niet.

Nu wil ik een toch een bump doen op dit topic, ik heb wat nodig wat mij beter ingelezen. Ik wil nog even benadrukken dat ik nog niet genoeg weet maar iig al wat meer dan eerst.

Ik ben van mening veranderd over de kickstart, die vind ik onnodig om er in te laten. Ik denk dat de grotere belasting niet nodig is voor wat ik op het eind er aan over houdt.
Ik ben van plan om evt een frontload er in te plaatsen, maar omdat het mijn eerste kuur zou worden toch niet vaker injecteren dan 1/pw.

Als ik het goed heb berekend zou de front load er als volgt uit moeten zien:
500mg testosteron enanthaat, in 1x/week 500mg
H = 10,5
D= 500mg
T = 7 dagen
Frontload = 500/(1 - 2^(-7/10,5)) = 1351 mg

1-2 1351mg p/w
3-10 500mg p/w

Nu lijkt me die frontload voor eerste keer toch erg veel, ook inv met testflu etc. Ook zijn de meningen erg verdeeld over frontloaden, in het artikel van Big T staat dat het beter zou zijn. Alleen door de verschillende antwoorden in topics vind ik het toch onduidelijk. Ook het feit dat test e een langzame ester is en ik niet meer dan dit wil zetten vraag ik mij af of het nu een voordeel heeft.

hCG is mij ondertussen duidelijk. 250IU EOD vanaf start kuur t/m week na laatste injectie.

Wel heb ik nog een vraag over Aromatase remmers. Arimidex lijkt me de beste keus. Maar moet je dit alleen gebruiken indien nodig, of vanaf bijv 2 weken 0.5mg EOD/0.25mgED.
Of arimidex met proviron combineren?

t/m eerste week nakuur, niet t/m week na laatste injectie.

Wil jou wel 1351 mg in de spuit zien krijgen :D

haha idd wil hem wel ~ 5 ml zn 1e spuit zien spuiten

Zou persoonlijk niet frontloaden, zie er de meerwaarde niet van in. Niet meteen al met shit als Arimidex en provi gaan k*tten, kijk eerst maar eens of je überhaupt gyno krijgt.

t/m eerste week nakuur, niet t/m week na laatste injectie.

gvd denk ik het enigszins te weten weer fout, dankje voor de imput getxxl! ga het nog eens doorlezen, hoe vind je het verder als ik vragen mag?

---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 12:45 ----------

Wil jou wel 1351 mg in de spuit zien krijgen :D

ja dat had ik ook al haha. Maar denk dat evt een frontload met bijv 1000mg dus 4 ml ook wel goed zou zijn. Maar dan is het niet zoals is aangegeven in het frontload topic, dus weet ik niet of het nu een toegevoegde waarden is.

---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 12:46 ----------

haha idd wil hem wel ~ 5 ml zn 1e spuit zien spuiten

kippetje :P

---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 12:48 ----------

Zou persoonlijk niet frontloaden, zie er de meerwaarde niet van in. Niet meteen al met shit als Arimidex en provi gaan k*tten, kijk eerst maar eens of je überhaupt gyno krijgt.

dus gewoon 1-10 500mg p/w is goed genoeg.
Zou het niet beter zijn om een mindere hoeveelheid te frontloaden en hiermee de kuur inkorten naar 8 weken of zou dat niks zijn denk je?

arimidex wel bij de hand houden indien het nodig zou zijn neem ik aan?

dus gewoon 1-10 500mg p/w is goed genoeg.
Zou het niet beter zijn om een mindere hoeveelheid te frontloaden en hiermee de kuur inkorten naar 8 weken of zou dat niks zijn denk je?

arimidex wel bij de hand houden indien het nodig zou zijn neem ik aan?

Gewoon bij de basics houden, 1-10 500 mg p/w is prima, ga je echt prima op gainen. Kun je doen, ik ben geen fan van Ari en zal het ook niet gauw gebruiken.

Gewoon bij de basics houden, 1-10 500 mg p/w is prima, ga je echt prima op gainen. Kun je doen, ik ben geen fan van Ari en zal het ook niet gauw gebruiken.

zou je wel aromasin aanraden om bij de hand te houden? Is wat minder sterk als ik het goed begrijp maar toch effectief.

Terug
Naar boven