Nu wil ik een toch een bump doen op dit topic, ik heb wat nodig wat mij beter ingelezen. Ik wil nog even benadrukken dat ik nog niet genoeg weet maar iig al wat meer dan eerst.
Ik ben van mening veranderd over de kickstart, die vind ik onnodig om er in te laten. Ik denk dat de grotere belasting niet nodig is voor wat ik op het eind er aan over houdt.
Ik ben van plan om evt een frontload er in te plaatsen, maar omdat het mijn eerste kuur zou worden toch niet vaker injecteren dan 1/pw.
Als ik het goed heb berekend zou de front load er als volgt uit moeten zien:
500mg testosteron enanthaat, in 1x/week 500mg
H = 10,5
D= 500mg
T = 7 dagen
Frontload = 500/(1 - 2^(-7/10,5)) = 1351 mg
1-2 1351mg p/w
3-10 500mg p/w
Nu lijkt me die frontload voor eerste keer toch erg veel, ook inv met testflu etc. Ook zijn de meningen erg verdeeld over frontloaden, in het artikel van Big T staat dat het beter zou zijn. Alleen door de verschillende antwoorden in topics vind ik het toch onduidelijk. Ook het feit dat test e een langzame ester is en ik niet meer dan dit wil zetten vraag ik mij af of het nu een voordeel heeft.
hCG is mij ondertussen duidelijk. 250IU EOD vanaf start kuur t/m week na laatste injectie.
Wel heb ik nog een vraag over Aromatase remmers. Arimidex lijkt me de beste keus. Maar moet je dit alleen gebruiken indien nodig, of vanaf bijv 2 weken 0.5mg EOD/0.25mgED.
Of arimidex met proviron combineren?