XXL Nutrition

kuurvoorstel tren/winstrol

Latin spirit

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
allen,

In juni wil ik de volgende kuur starten:
wk 1 t/m 7 75 mg tren eod
wk 2 t/m 7 50 mg winstrol depot eod
wk 8 t/m 11 20 mg nolva en 50 mg clomid (3 dagen na laatste injectie)

tijdens de kuur zal ik waarschijnlijk clenbuterol en/of ephedrine (stack II oude sT) toevoegen. Aangevuld met wat glutamine en BCAA's. doel is duidelijk: van 94 kg tegen 17 % vet (nu dus) naar 88 kg tegen 10 % vet.

nu al begin ik langzaam elke week me cardio wat op te voeren en me koolhydraten te verlagen. ben vorige week helaas ziek geweest dus heb 2 kilo spiermassa moeten inleveren

mijn vragen:
1. werken clenbuterol en ephedrine in op dezelfde receptoren? als dat zo is lijkt het me overbodig deze twee te stacken
2. omdat ik gekozen heb voor middelen die niet direct aromatiseren naar oestrogeen zou je zeggen dat nolva niet nodig is in deze kuur. ik wil het er echter wel inhouden vanwege het risicico van progesteron vorming door de tren. wat vinden jullie daarvan?
3. wat vinden jullie van de rest van mijn kuur? eventueel opmerkingen?

thanks!!

stack II werkt iig eetlust remmend, dan lijkt me dat je ook meer spiermassa zult verliezen dan nodig is hierdoor.

Latin spirit zei:
allen,

In juni wil ik de volgende kuur starten:
wk 1 t/m 7 75 mg tren eod
wk 2 t/m 7 50 mg winstrol depot eod
wk 8 t/m 11 20 mg nolva en 50 mg clomid (3 dagen na laatste injectie)

tijdens de kuur zal ik waarschijnlijk clenbuterol en/of ephedrine (stack II oude sT) toevoegen. Aangevuld met wat glutamine en BCAA's. doel is duidelijk: van 94 kg tegen 17 % vet (nu dus) naar 88 kg tegen 10 % vet.

nu al begin ik langzaam elke week me cardio wat op te voeren en me koolhydraten te verlagen. ben vorige week helaas ziek geweest dus heb 2 kilo spiermassa moeten inleveren

mijn vragen:
1. werken clenbuterol en ephedrine in op dezelfde receptoren? als dat zo is lijkt het me overbodig deze twee te stacken
2. omdat ik gekozen heb voor middelen die niet direct aromatiseren naar oestrogeen zou je zeggen dat nolva niet nodig is in deze kuur. ik wil het er echter wel inhouden vanwege het risicico van progesteron vorming door de tren. wat vinden jullie daarvan?
3. wat vinden jullie van de rest van mijn kuur? eventueel opmerkingen?

thanks!!

1) het schijnt zo te zijn dat efedrine en clen op dezelfde receptoren hechten. zou in ieder geval voor clen gaan want daar ben je 24 uur per etmaal op. bij efdrine niet. verder lijkt mij de keus tussen stack2 en clen snel gemaakt. CLEN!
als evt trainingsbooster zou je voor de training caffeine kunnen slikken voor een kicken training.

voor de rest, heel veel succes.
gr d

• Topic Starter Topic Starter
Suat zei:
stack II werkt iig eetlust remmend, dan lijkt me dat je ook meer spiermassa zult verliezen dan nodig is hierdoor.

ja, dit klopt maar als je dat weet en je werkt met afgepaste hoeveelheden koolhydraten die je niet substantieel gaat verlagen als je de stack II toevoegt snap ik het probleem niet

dennis999 zei:
1) het schijnt zo te zijn dat efedrine en clen op dezelfde receptoren hechten. zou in ieder geval voor clen gaan want daar ben je 24 uur per etmaal op. bij efdrine niet. verder lijkt mij de keus tussen stack2 en clen snel gemaakt. CLEN!
als evt trainingsbooster zou je voor de training caffeine kunnen slikken voor een kicken training.

gr d

de keuze snel gemaakt? vind ik niet. ik vind epehdrine veel veiliger dan clen. dat is voor mij toch een belangrijk argument. dat clen een langere halfwaardetijd heeft is zeker een voordeel te noemen.

ik weet dat ze beiden hechten aan 1 van de beta receptoren. vraag is alleen beiden aan de beta 2? want dan heeft stacken geen nut namelijk

thanks voor je advies anyway!

ik zou voor efedrine gaan ipv clen....kvind die shit stuk beter...alleen jammer dat het steeds moeilijker wordt om eraan te komen... :rolleyes:

kuurtje ziet er wel ok uit...je zou eventueel 100testprop eod erbij kunnen doen...maar heb zelf ook zon soort kuur tijd geleden gedaan zonder test en is me goed bevallen...

greetz

klaas zei:
ik zou voor efedrine gaan ipv clen....kvind die shit stuk beter...alleen jammer dat het steeds moeilijker wordt om eraan te komen... :rolleyes:

kuurtje ziet er wel ok uit...je zou eventueel 100testprop eod erbij kunnen doen...maar heb zelf ook zon soort kuur tijd geleden gedaan zonder test en is me goed bevallen...

greetz

jep! mee eens! ik heb het geluk dat ik vijf potten in heb geslagen voordat het uit de handel werd genomen en daar ga ik nu de vruchten van plukken :D

ik heb inderdaad ook overwogen om er test bij te nemen maar ik moet je zeggen dat het prijskaartje dan wel erg hoog wordt en dan zit ik ook weer te kloten met oestrogeen, en dus weer blokkers bij kopen ed. dus vandaar. wellicht het jaar derop dat ik test/tren/stromba ga proberen. zo hou je ook wat speelruimte voor de toekomst ;)

damn...ik had destijds ook 100 potten moeten inslaan :D ..
en idaad je houd zo nog speelruimte voor de toekomst...succes gozer..

Latin spirit zei:
de keuze snel gemaakt? vind ik niet. ik vind epehdrine veel veiliger dan clen. dat is voor mij toch een belangrijk argument. dat clen een langere halfwaardetijd heeft is zeker een voordeel te noemen.

ik weet dat ze beiden hechten aan 1 van de beta receptoren. vraag is alleen beiden aan de beta 2? want dan heeft stacken geen nut namelijk

thanks voor je advies anyway!

via de zoekfunctie: en dan clen in typen kun je een tpoic vinden die ik ooit heb gestart. daarin staat een erg goedstuk van hardgainer over recepoteren die bezet worden en welke middelen een syner. effect op elkaar hebben.

hopelijk heb je er iets aan,
mvg dennis

Stackers met efedrine zijn nog goed te verkrijgen hoor!!!!

dennis999 zei:

gr d

zeker weten clen!! kan efedrine niet tegen op ;) . wel stukken slechter voor je!!
Zit zelf nu ook aan de clen (GS) en dat gaat lekker vooral samen met caff. :eek:

Hee gozer!!

Mooi cutkuurtje!!(moet je eens uitspreken, is het toch anders)
Het verhaal van de receptoren weet ik niet maar ik hoor altijd goeie verhalen over clen, dus dat zou mijn keus geweest zijn.

P.s: ik ga deze week ook weer eens beginnen, maar ik ga nog een keer voor massa.......veel massa :D

thanks voor de adviezen jongens!

@grappa: ik las het kerel! je gaat beginnen met 500 mg test en 400 mg deca of niet kerel? hou ff een log bij als je wilt aangezien ik van de winter met ongeveer dezelfde kuur wil beginnen. op de 1 of andere manier blijven wij elkaar achtervolgen met elke keer dezelfde kuren :D

Ja het lijkt wel zo.
Ik doe er de eerste 2 weken dbol bij.
Ik ga een loggie bijhouden op dit forum dus je hoeft niks te missen.

Morgen gaat de eerste spuit erin!

P.S: ga jij ook een log bijhouden?
Ik ben heel nieuwsgierig naar je tren ervaring.

Groet.

Laatst bewerkt:
Ben ook benieuwd naar het resultaat van deze kuur. Ik wil zelf volgende keer ook zoiets gaan doen.

Wat ga je nou als nakuur doen? Daar zijn de meningen nogal over verdeeld.
Wat ik begrijp heeft nolva na zo'n kuur geen zin. Je zou mischien beter clomid erna kunnen doen.

grappa zei:
Ja het lijkt wel zo.
Ik doe er de eerste 2 weken dbol bij.
Ik ga een loggie bijhouden op dit forum dus je hoeft niks te missen.

Morgen gaat de eerste spuit erin!

P.S: ga jij ook een log bijhouden?
Ik ben heel nieuwsgierig naar je tren ervaring.

Groet.

veel succes kerel, zal hem aandachtig blijven volgen ;)

uiteraard ga ik een log bijhouden :D

endymion zei:
Ben ook benieuwd naar het resultaat van deze kuur. Ik wil zelf volgende keer ook zoiets gaan doen.

Wat ga je nou als nakuur doen? Daar zijn de meningen nogal over verdeeld.
Wat ik begrijp heeft nolva na zo'n kuur geen zin. Je zou mischien beter clomid erna kunnen doen.

he kerel, zie mijn beginpost daar kan je alle info vinden die je wilt weten.

Terug
Naar boven