MuscleMeat

Kuurvoorstel VIP lid Test/Tren

Anoniemabool

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
87kg
Vetpercentage
14%
Dag lieve leden,

Wegens privacy redenen een extra account aangemaakt om een volgend kuurvoorstel voor te leggen.
Zit zelf te denken aan onderstaand.

Week 1-5 Test-E 250mg p/w
Week 1-5 Tren-E 400mg p/w
Week 5-10 Test-E 375mg p/w
Week 5-10 Tren-E 600mg p/w
Week 1-11 HCG 500iu p/w
Week 13-16 Nolva 20mg p/d

Doel is icm Yohimbine, Green Tea Extract en Efedrine een paar % te dalen in vet en iets in massa aan te komen.
Gedurende de hele kuur (en daarna) wil ik Roa mee laten lopen op 20mg per dag. Voor mij wordt dit de eerste keer roa dus hoor graag ervaringen etc.

Ik vraag me dus af of ik icm met 250 test en 600 tren een stacker kan gebruiken om net wat extra vet te verbranden en of dit de spiergroei niet tegen gaat houden.

Anoniemanabool = NickT?

:o:o

Gewoon meteen op 375/600 beginnen. Vind 10 weken zelf altijd net ff te kort en doe dus liever 12 weken. Hcg 2x per week zetten.

Roa is troep, pas gebruiken als echt niks anders helpt. Probeer eerst hoge dosering vitamine B5, heeft bij mij altijd geholpen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag me dus af of ik icm met 250 test en 600 tren een stacker kan gebruiken om net wat extra vet te verbranden en of dit de spiergroei niet tegen gaat houden.

Geen idee, moet je even je eigen topic aanmaken :o

Dan moet je wel heel belangrijk zijn, Vip lid alles.

Je weet zelluf tog

Hahah no :roflol:

Of wel?

Die heeft geen kuur advies nodig, is een expert in de ontwikkeling van nieuwe soorten anabolen.

Jij begrijpt het!

:o:o

Gewoon meteen op 375/600 beginnen. Vind 10 weken zelf altijd net ff te kort en doe dus liever 12 weken. Hcg 2x per week zetten.

Roa is troep, pas gebruiken als echt niks anders helpt. Probeer eerst hoge dosering vitamine B5, heeft bij mij altijd geholpen.

En dan gewoon de hele kuur 375/600 zetten bedoel je? Zal eens kijken voor die B5, poeder neem ik aan?

En dan gewoon de hele kuur 375/600 zetten bedoel je? Zal eens kijken voor die B5, poeder neem ik aan?
Jep. Ja je kan B5 poeder of capsules nemen. Capsules zijn erg duur omdat je begint op 10gr per dag. Heb zelf zo een 500gr bak van stopacne.nl ---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------
Neen, ik ben het niet! Ik vroeg daaronder wel of het verstandig is om een stacker mee te laten lopen..
Zal weinig tot geen effect hebben op zowel spiergroei als vetverlies.

Volgens mij gewoon lekker en basis dit...

Terug
Naar boven