AndroidHealthClinic

kuurvoorstel voor droge massa

LIL Priest

Competitive Bodybuilder
Waardering
152
Lengte
1m74
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
ben 2 weken geleden uit me kuur gestapt en ik zit weer te denken aan me volgende kuur.

als ik de 12% aangetikt heb wil ik een goede massa kuur doen alleen ik twijfel tussen de korte en lange ester kuur, graag jullie mening

optie 1:
week 1-8 tren a 150 eod
week 1-8 t3 25-50 mcg
week 1-14 sustanon 250 eod
week 9-14 mast p 200 eod
week 8-14 750 iu pregnyl ew
week 16-19 nolvadex

optie 2:
week 1-16 test e 1000 ew
week 1-10 tren e 600 ew
week 1-10 t3 25-50 mcg
week 9-16 mast e 600 ew
week 8-14 750 iu pregnyl ew
week 16-19 nolvadex

persoonlijk gaat mijn voorkeur naar de lange ester puur om de sides van de ace en ook doordat ik dan elk om de dag 3 ml in me ass moet douwen :eek:

ik zou verder cutten dan 12% richting 8% is niet zo moeilijk!

hoe droger je staat hoe minder je bloat

en voeding is nog 90% van de bloat veroorzaker! zelfs off cycle kan ik vreselijk bloaten door verkeerd te eten

mmmmm maar waarom sust ipv teste?

• Topic Starter Topic Starter
mmmmm maar waarom sust ipv teste?

zie de meerwaarde niet in tussen de sustanon en bijvoorbeeld test p.

wanneer ik test p heb ik altijd een zeer pijna spuitplek van en 14 weken lang dat samen met de ace gaat toch wel zeer doen denk ik zo.

en ik zie niet veel verschil tussen de test en sustanon

!

Laatst bewerkt:
ik zou voor optie 2 gaan, minder prikken dus minder zere spuitplekken zodat je beter kunt trainen. minder sides. ik zou wel op het einde korte esters mee laten lopen tot je nakuur... vb TestP en mastP

nakuur klopt ook ni, je begint in week 16 met nakuren vlak na je TestE en Mast

met kuur NR2 zou ik in week 14 al beginnen met airimidex en deze nog 4 weken doortrekken (6weken totaal)

en halverwege met nolva beginnen en deze 3 weken langer dan de Airimidex laten doorlopen (dus ook 6 weken)

wat ook een idee is. de laatste 3 weken van je kuur cutten. zodat je tijdens je PCT weer iets meer eet om de klap op te vangen van de AS die uit je lichaam verdwijnen

wat ook een idee is. de laatste 3 weken van je kuur cutten. zodat je tijdens je PCT weer iets meer eet om de klap op te vangen van de AS die uit je lichaam verdwijnen

dit doe ik ook, eerst 16weekse bulkkuur, en nu 6 weekse cutkuur erachter om goed droog uit de kuur te komen. en dan in de nakuur terug extreem bulken om massa te behouden zonder dat het een ramp is om wat vet aan te zetten...

dit doe ik ook, eerst 16weekse bulkkuur, en nu 6 weekse cutkuur erachter om goed droog uit de kuur te komen. en dan in de nakuur terug extreem bulken om massa te behouden zonder dat het een ramp is om wat vet aan te zetten...

paar jaar geleden was het hier gewoon om halverwege de kuur van bulk naar cut over te schakelen, nu is men opeens bang voor massa verlies!

alleen zal ik niet meer extreem bulken! die bloat wordt ik flink depressed van wat mijn trainingen niet ten goede komt:o

paar jaar geleden was het hier gewoon om halverwege de kuur van bulk naar cut over te schakelen, nu is men opeens bang voor massa verlies!

alleen zal ik niet meer extreem bulken! die bloat wordt ik flink depressed van wat mijn trainingen niet ten goede komt:o

na 16 weken bulken is de rek er toch uit, kun je zowel gaan cutten. en massa verlies heb ik nog niet ondervonden. ik kom zelf beetje VVM bij door om te schakelen naar andere gear. en kcal blijven stuk boven onderhoud en maak het verschil met cardio inc met T3...

na 16 weken bulken is de rek er toch uit, kun je zowel gaan cutten. en massa verlies heb ik nog niet ondervonden. ik kom zelf beetje VVM bij door om te schakelen naar andere gear. en kcal blijven stuk boven onderhoud en maak het verschil met cardio inc met T3...

Je bent goed bezig man!

Hoelang ben je dan on-cycle al als ik vragen mag?
Geen schrik voor moeilijker-zwaarder herstel..?

(sorry voor de offtopic Priest)

vet er bij ben ik niet bang voor, ik ga hoogstwaarschijnlijk wanneer de mast gaat werken wat gaan cutten en dan in de nakuur wat boven me onderhoud zitten.

ik zou voor optie 2 gaan, minder prikken dus minder zere spuitplekken zodat je beter kunt trainen. minder sides. ik zou wel op het einde korte esters mee laten lopen tot je nakuur... vb TestP en mastP

begrijp me niet verkeerd ik wil de kuur dat het meeste resultaten zal brengen, en dan maakt het ook niet zoveel uit voor me om de ene dag te prikken of 2x per week met de lange esters.

aan het einde van de kuur zou ik kunnen gaan werken met korte esters maar lijkt mij overbodig alleen duurd het 2 weken langer voordat de shit meerendeels uit me lichaam is.

nakuur moet ik trouwens nog over nadenken ja met arimidex etcc nog niet goed over nagedacht ging mij eerste instantie om de kuur zelf waar ik advies over wou hebben.

Laatst bewerkt:
Je bent goed bezig man!

Hoelang ben je dan on-cycle al als ik vragen mag?
Geen schrik voor moeilijker-zwaarder herstel..?

(sorry voor de offtopic Priest)

22 weken, nog 4 weken tegaan. herstel valt mee, wel een dipje natuurlijk. ik denk niet dat er zo een groot verschil is tussen 12 weken kuren en 22 weken, alles ligt toch plat...

vet er bij ben ik niet bang voor, ik ga hoogstwaarschijnlijk wanneer de mast gaat werken wat gaan cutten en dan in de nakuur wat boven me onderhoud zitten.

begrijp me niet verkeerd ik wil de kuur dat het meeste resultaten zal brengen, en dan maakt het ook niet zoveel uit voor me om de ene dag te prikken of 2x per week met de lange esters.

aan het einde van de kuur zou ik kunnen gaan werken met korte esters maar lijkt mij overbodig alleen duurd het 2 weken langer voordat de shit meerendeels uit me lichaam is.

nakuur moet ik trouwens nog over nadenken ja met arimidex etcc nog niet goed over nagedacht ging mij eerste instantie om de kuur zelf waar ik advies over wou hebben.

resultaat hangt meer af van je training en voeding, de kuren staan zowat gelijk en 1g test e, 600mg tren e en 600 mast e zijn zeker goeie doseringen om te knallen. wel kun je miss overwegen om de laatste 5 weken test e te vervangen door sust voor een nieuwe prikkel, 16 weken test e deed niet veel meer op het einde bij mij, ofwel 7 weken test p van week 9 totaan de nakuur samen met Mast P dan, en na 7 weken Eod prikken ga je blij zijn dat je voor optie 2 gegeaan bent.
als je het lekker vindt om eod te prikken kun je altijd de volgende kuur met korte esters weken voor lange tijd...

ps 14 weken EOD prikken ga je echt wel beu worden en zal je training belemmeren geloof mij, vergeet ni dat je niet kunt blijven in je bil en been zetten, je gaat dan ook in schouders en biceps moeten zetten, en test P kan om den duur wel pijnlijk worden/zijn.
Dus als je het mij vraagt ga je met optie 2 meer resultaat boeken denk ik.

Heb tijdje geleden foto's van je gezien geloof nooit dat je nu op 12% staat
vind zware kuur bijna 2,5gr aas per week en dat voor 16 weken, mijn mening dus.
succes verder :)

Heb tijdje geleden foto's van je gezien geloof nooit dat je nu op 12% staat
vind zware kuur bijna 2,5gr aas per week en dat voor 16 weken, mijn mening dus.
succes verder :)

hij staat op 15 en op weg naar de 12... ben ook wel eens benieuwd naar een foto van lil priest, laatste keer dat ik een foto zag had je een bf van 20%+

en hoe komt je aan 2.5g per week? ik zie maar 1.6g per week

Je hebt gelijk 1.6g eerste weken tren nadien mast.

zal wel foto maken als ik op 12 % sta herkuul, speciaal voor jou :D

@ aleyezonme bedankt man heb veel gehad aan je uitleg, zat te twijfelen omdat met tren A beter zijn werk doet als met tren E maar eod prikken voor 14 weken lang is ook zwaar k*t.

ga toch voor de lange esters bedankt mensen !!!!!

Terug
Naar boven