MuscleMeat

Kuurvoorstel

dirko

Novice
Waardering
0
Naar 2jaar trainen wil ik eens gaan kuren. ik dacht zelf aan een kuur van masteron en trenbolone. waarom omdat toch nog wel meer definitie wil.

in die twee jaar ben ik van 85kg naar 93kg gegaan en me bf is verlaagd van 30% naar 19%.
maar ik sta alleen nog niet echt droog! vandaar dat ik voor die twee heb gekozen!
Ik kan alleen geen combinatie van die twee vinden. Heeft iemand beetje info hoe ik het beste kan aanpakken??

22 jaar
93 kg
19%

Laatst bewerkt:
Zou eerst naturel cutten naar een 12% en dan je kuur erin knallen, met combi van test en mss T3, aangezien het je eerste kuur is zou ik er geen tren in doen.Succes imo

tren is al krachtig genoeg op 50mg/eod en zal al een mooi effect zonder te veel sides geven. Alleen zou ik inderdaad eerst nog veel lager in vet gaan.

Idd doodzonde om ''drassig'' zo een stack te nemen....nee jewordt daar niet droog van,van cardio en dieet,DAAR wordt je droog van

• Topic Starter Topic Starter
Dus het beste is toch nog even door cutten tot dat ik ong op 12% bf kom en dan die kuur er in rammen??

Ik ben al druk bezig met cardio
naar elke trainen 45 min cardio verbrand rond de 450kcal. voldoende ??

45 minuten levert mij 690 op,kijk of je nog wat kan klungelen met intensieteit.Vooral niet te zwaar gaan.Meestal zal je met lichter meer verbranden dan zwaar anaeroob verbranden

Kuurtje:

week 1-5 45 min cardio
week 1-2 buiten uurtje hardlopen (hoge intensiteit)
week 3-5 buiten uurtje fietsen (hoge intensiteit)
week 5-8 60 min cardio
week 8-10 (endload) 45 min cardio (hoge intensiteit)

Let op!
dit is een zeer zware kuur, ga niet spelen met de dosages!

succes :D

• Topic Starter Topic Starter
Kuurtje:

week 1-5 45 min cardio
week 1-2 buiten uurtje hardlopen (hoge intensiteit)
week 3-5 buiten uurtje fietsen (hoge intensiteit)
week 5-8 60 min cardio
week 8-10 (endload) 45 min cardio (hoge intensiteit)

Let op!
dit is een zeer zware kuur, ga niet spelen met de dosages!

succes :D

Ik hoop dat ik hier wat aan heb ik doe meestal cardio op de crosstrainer en dan interval en dat zo 45 min. omdat ik d8 dat je hier mee het meeste kcal mee verbrand maar ik zal hardlopen en fietsen er dan ook bij gooien

Door cutten tot je vp max 15%
paar weken na je kt nog een 45min cardio, 2X pw lopen gaan

zou hoe dan ook,je trainen veranderen,en er ALTIJD cardio naast laten lopen,anders ben je zo weer vet

Terug
Naar boven