AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel

Bulken op 15% is nog dikker worden en lang moeten cutten, dus veel spiermassa weer inleveren.
Als je nou eerst 10 weken gaat cutten (20 is teveel) van 15% naar een single digit en daarna rustig kcals opvoert pak je de rebound spiermassa en eindig je groter dan eerst bulken en daarna cutten.

Ik zou geen nolvadex tijdens je kuur gebruiken en proviron zie ik ook geen baat bij als je al een anti e als arimidex pakt.

Ik zou hem zo doen bro:
week 1-10 primo 1000mg
week 1-10 test e 250mg
week 11-20 test e / sust 750mg
week 11-18 deca 400mg
week 11-13 anadrol
week 14-16 dianabol
week 11-21 arimidex
week 22 etc pct

edit: geen hgh trouwens ?

Ik zou inderdaad ook eerst in 6 tot 8 weekjes cutten van 15% naar 6-8%. Met de juiste middelen en voeding is dit makkelijk te doen. Daarna weer schone massa bouwen zodat je onder de 10% blijft.

Ik zou overigens de Primo vervangen voor Tren A. 50mg Tren A elke dag doet (bij mij) meer als 600-800mg Primo.

Hoe kom je er trouwens bij dat 4iu Hyge per dag duurder zou uitkomen als 10 amps Schering Primo PW (ervan uitgaande dat originele Primo al snel 6 euro per ampul kost)?

HCG zou ik overigens ook laten meelopen op ca. 2 x 500iu PW.

Laatst bewerkt:
Zit er zoveel meerwaarde aan tren a ed dan eod Rob?

Gjm zei dit ook al volgens mij.

Iets stabielere bloedwaarden dus minder bijwerkingen. Dat is i.i.g. wat ik ervaar.
Vind het ook absoluut geen probleem om elke dag halve ml Tren A en Mast P te zetten. Kan heel gemakkelijk door bijv. een slin spuitje te backloaden. Zo kan je elke spiergroep injecteren (biceps, triceps, borst, etc).

Iets stabielere bloedwaarden dus minder bijwerkingen. Dat is i.i.g. wat ik ervaar.
Vind het ook absoluut geen probleem om elke dag halve ml Tren A en Mast P te zetten. Kan heel gemakkelijk door bijv. een slin spuitje te backloaden. Zo kan je elke spiergroep injecteren (biceps, triceps, borst, etc).

Qua bijwerkingen ook minder snel pissed off bij ED injecties?

Backloaden? Pls explain?

Qua bijwerkingen ook minder snel pissed off bij ED injecties?

Daar heb ik sowieso nooit echt last van. Hoogstens wat opgefokter in het verkeer maar ik verander nooit echt qua persoonlijkheid.

Gewoon van beide 0.5ml opzuigen met een normale spuit en 0.8x40 naald, dan de zuiger van de slin spuit eruit halen en erin spuiten. Vervolgens zuiger weer in de slin spuit duwen en injecteren.

Daar heb ik sowieso nooit echt last van. Hoogstens wat opgefokter in het verkeer maar ik verander nooit echt qua persoonlijkheid.

Gewoon van beide 0.5ml opzuigen met een normale spuit en 0.8x40 naald, dan de zuiger van de slin spuit eruit halen en erin spuiten. Vervolgens zuiger weer in de slin spuit duwen en injecteren.

Dank :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tips mannen. Misschien is eerst cutten, dan bulken en vervolgens recompen misschien een beter idee. Punt is dat ik denk dat langere cuts volgens mij beter werken en ik goede verhalen hoor over 20 weken primo @1 gram. 200 amps primo heb ik al binnen dus dat kan ik sowieso in mijn kuurschema verwerken. Waar ik wel bang voor ben is dat 10 weken cutten niet genoeg gaat zijn omdat ik op de een of andere manier altijd jammerlijk faal als ik wil cutten. Aan de andere kant weet ik ook gewoon dat bulken van een laag bf% veel betere resultaten oplevert.

Testoflesje, ik denk dat jouw schema inderdaad ok is voor betere kracht- en bulkgains en waarschijnlijk is de primo aan het begin ook beter voor mijn eetlust aan het eind als de anadrol en dbol beginnen. HGH ga ik pas weer nemen als ik 100kg @ 10% ben, ik denk dat ik mijn geld nu beter kan besteden aan schoon voedsel.

RonS, wat voor cutschema zou je aanraden voor 8 weken om 5% te droppen? Alleen tren of ook nog wat fatburners? Daarnaast cutten volgens standaard keto/low carbdieet ofzo?

Wat ik niet snap is dat je primo neemt omdat het minder onderdrukt

Maar vervolgens start met Deca en geen hcg gebruikt..

Daarnaast als je 30 weken on gaat zou je dan niet eerste een cut kuur doen, paar weken trt en vervolgens een clean bulk kuur?

• Topic Starter Topic Starter
Ik verwacht dat na 20 weken primo de deca geen invloed meer zal hebben op het herstel. Cut en dan bulk is op zich ook wel aardig inderdaad maar dan zou ik geen TRT tussendoor nemen omdat primo toch licht androgeen is. Ik moet de opties nog even op me laten inwerken. De reacties zijn dan ook erg waardevol!

Bedankt voor de tips mannen. Misschien is eerst cutten, dan bulken en vervolgens recompen misschien een beter idee. Punt is dat ik denk dat langere cuts volgens mij beter werken en ik goede verhalen hoor over 20 weken primo @1 gram. 200 amps primo heb ik al binnen dus dat kan ik sowieso in mijn kuurschema verwerken. Waar ik wel bang voor ben is dat 10 weken cutten niet genoeg gaat zijn omdat ik op de een of andere manier altijd jammerlijk faal als ik wil cutten. Aan de andere kant weet ik ook gewoon dat bulken van een laag bf% veel betere resultaten oplevert.

Testoflesje, ik denk dat jouw schema inderdaad ok is voor betere kracht- en bulkgains en waarschijnlijk is de primo aan het begin ook beter voor mijn eetlust aan het eind als de anadrol en dbol beginnen. HGH ga ik pas weer nemen als ik 100kg @ 10% ben, ik denk dat ik mijn geld nu beter kan besteden aan schoon voedsel.

RonS, wat voor cutschema zou je aanraden voor 8 weken om 5% te droppen? Alleen tren of ook nog wat fatburners? Daarnaast cutten volgens standaard keto/low carbdieet ofzo?

Ik doe iig Tren A en Mast P, van beide elke dag 50mg. Pak zelf maar zelden fatburners. Heb nu wel wat Kaizen Ephidrine en Caffeïne besteld zodat ik mijn eigen ECA stack kan gaan maken. Clen, T3 etc. ben ik persoonlijk geen fan van. Als je er nog wat Nordi Simplexx zou bijzetten zal het helemaal snel gaan. Heerlijk om massa te bouwen en tegelijkertijd in rap tempo vet te verliezen, vooral als je al wat langer off bent ;)

Ikzelf volg tijdens cutten altijd een "low" carb dieet. Mocht het niet snel genoeg gaan dan haal ik er om de paar weken ca. 200kcal in de vorm van KH vanaf. Cardio heb ik niet nodig om naar 6-7% te gaan, maar dat is denk ik persoonsgebonden.

Laatst bewerkt:
Haha low carb is 500 gram rijst per dag zeker voor jou Rob? :D

Nee ik begin met 300gr rijst, 100gr havermout, 50gr dextrojuice pro, 30gr rozijnen, 1 appel en 3 vers geperste sinaasappels.
Ik reken nooit uit hoeveel KH dat precies is. Weet dat dit voor mij werkt ;)

Terug
Naar boven