MuscleMeat

kuurvoorstel

vincent2912

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
116kg
Vetpercentage
13%
Beste allemaal,

Ik.wil weer gaan beginnen met een nieuw kuurtje
Test prop 200,mg oed 8 weken
Tren à 150/200 mg oed twijfel nog 7 weken
Verder mssn nog mast of,iemand beter advies??
Drie weken nakuur arofixen

Nu nog een vraag: ?
Natuur,begint bij only korte esther twee dagen na laatste inject ?

Verder wil ik tijdens de kuur ook nog proviron nemen voor,libido 20mg per dag voldoende tot aan pct?

Laatst bewerkt:
Beste allemaal,

Ik.wil weer gaan beginnen met een nieuw kuurtje
Test prop 200,mg oed 8 weken
Tren à 150/200 mg oed twijfel nog 7 weken
Verder mssn nog mast of,iemand beter advies??
Drie weken nakuur arofixen

Nu nog een vraag: ?
Natuur,begint bij only korte esther twee dagen na laatste inject ?

Verder wil ik tijdens de kuur ook nog proviron nemen voor,libido 20mg per dag voldoende tot aan pct?

wat is je kuurverleden en wat zijn je doelen van deze kuur ?

Ik snap helemaal niks van je kuurvoorstel af, je denkt dit? Je moet het weten en proviron zou ik eruit laten het is onnodig imo.

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik.weet het nog niet zeker daarom.denk ik er nog over na en praat ik via een.forum.,verder heb ik in.totaal drie kuurtjes achter de rug waaronder een lange cycle van.totaal 8 maanden met bridge tussrndoor verder hem ik gebruikt gemaakt van de volgende,middelen tren e /.a test e test prop bold winny

Verder is,me doel droge massa en paar procent lager

50 test-p elke dag met tren -a 100 elke dag voor droger worden . Clean bulk verhoudingen omdraaien de kuur 6 tot 8 weken ivm korte esters proviron is niet nodig je libido zal goed blijven

50 test-p elke dag met tren -a 100 elke dag voor droger worden . Clean bulk verhoudingen omdraaien de kuur 6 tot 8 weken ivm korte esters proviron is niet nodig je libido zal goed blijven

Waarom elke dag prikken als eod ook kan ? Zijn kuur ziet er redelijk uit ik zou er niks aan wijzige

Omdat hij om de dag 2 ml test wil prikken kan prima maar ik zou persoonlijk kiezen voor elke dag 1 ml . ( voor stabielere bloedwaardes ) het maakt niet heel veel uit bij de prop, maar mijn ervaring bij ace is elke dag injects brengt minder bijwerkingen met zich mee, en als je dan toch al elke dag prikt waarom dan niet de prop ook elke dag.. Maar zo zou ik het doen ...

Lekker kuurtje hoor , alleen ik kan niet tegen tren dus gaat m niet meer worden voor mij

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor het advies, dan wordt het denk ik elke dag prikken test p 50 en tren a 100 , eventueel de test nog op 100 doen

Moet goed komen ... Succes

Verklaar je antwoord met je libido zal goed blijven. Niet elk persoon heeft een goed libido als die on is, en dan praat ik voor mezelf.

Provi is gewoon aan te raden met deze kuur.

Ik heb nooit iemand gehoord dat zijn libido lager werd door test

En 200mg tren-a eod, ****t mijn libido wel hoor. Provi pak je ook tegen vocht, niet alleen voor de libido en nog voor meer vrije test.

Terug
Naar boven