- Waardering
- 2.516
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Kan het zelf niet goed uitleggen, daarvoor zijn hier mensen op het forum die meer uitleg kunnen geven.Stel je voor ik kuur 6 weken lang 600 mg deca , elke week injecteer ik 600 mg. 14 dagen is de halveringstijd van nandrolone decanoaat als ik 600 mg spuit dan is bij de volgende injectie 300 mg aanwezig en dan spuit ik weer 600 mg wat dus 900 mg maakt en dat bouwt zich op als ik uiteindelijk als voorbeeld 500 mg in mijn systeem heb en daarna stop en 2 weken wacht dan zou ik 250 mg nandrolone in mijn systeem hebben, dat is alsnog veel om na te kuren.
Maar al even kort enkele dingen, als je 600mg injecteert, heb je uiteindelijk minder dan 600mg nandrolone in je lijf aangezien de decanoaat-ester ook een gewicht heeft.
In jouw voorbeeld zou je na twee weken nog maar 250mg in je systeem hebben, als je twee weken vroeger stopt met de deca heb je 2weken na het stoppen van de test 125mg nandrolone in je lichaam. En dit is zonder correctie van de ester. dus neem 100 mg (weet echter de juiste verdeling niet, schat 20/80 ofzo). Als je dan drie weken ipv 2 weken wacht heb je 75mg oid over, ik denk dat je dan wel al kan beginnen nakuren hoor

Dit is puur hoe ik natuurlijk denk hoe het wat in mekaar zit, heb er niet de volledige kennis over over hoe dit exact in zijn werk gaat

Maar wou vooral de zin '...zelf wat opzoekwerk ging verrichten...' zeker zeggen, gericht aan TS