Fitness Seller

Kuurvoorstel

Stel je voor ik kuur 6 weken lang 600 mg deca , elke week injecteer ik 600 mg. 14 dagen is de halveringstijd van nandrolone decanoaat als ik 600 mg spuit dan is bij de volgende injectie 300 mg aanwezig en dan spuit ik weer 600 mg wat dus 900 mg maakt en dat bouwt zich op als ik uiteindelijk als voorbeeld 500 mg in mijn systeem heb en daarna stop en 2 weken wacht dan zou ik 250 mg nandrolone in mijn systeem hebben, dat is alsnog veel om na te kuren.
Kan het zelf niet goed uitleggen, daarvoor zijn hier mensen op het forum die meer uitleg kunnen geven.
Maar al even kort enkele dingen, als je 600mg injecteert, heb je uiteindelijk minder dan 600mg nandrolone in je lijf aangezien de decanoaat-ester ook een gewicht heeft.
In jouw voorbeeld zou je na twee weken nog maar 250mg in je systeem hebben, als je twee weken vroeger stopt met de deca heb je 2weken na het stoppen van de test 125mg nandrolone in je lichaam. En dit is zonder correctie van de ester. dus neem 100 mg (weet echter de juiste verdeling niet, schat 20/80 ofzo). Als je dan drie weken ipv 2 weken wacht heb je 75mg oid over, ik denk dat je dan wel al kan beginnen nakuren hoor :)
Dit is puur hoe ik natuurlijk denk hoe het wat in mekaar zit, heb er niet de volledige kennis over over hoe dit exact in zijn werk gaat :)

Kan het zelf niet goed uitleggen, daarvoor zijn hier mensen op het forum die meer uitleg kunnen geven.
Maar al even kort enkele dingen, als je 600mg injecteert, heb je uiteindelijk minder dan 600mg nandrolone in je lijf aangezien de decanoaat-ester ook een gewicht heeft.
In jouw voorbeeld zou je na twee weken nog maar 250mg in je systeem hebben, als je twee weken vroeger stopt met de deca heb je 2weken na het stoppen van de test 125mg nandrolone in je lichaam. En dit is zonder correctie van de ester. dus neem 100 mg (weet echter de juiste verdeling niet, schat 20/80 ofzo). Als je dan drie weken ipv 2 weken wacht heb je 75mg oid over, ik denk dat je dan wel al kan beginnen nakuren hoor :)
Dit is puur hoe ik natuurlijk denk hoe het wat in mekaar zit, heb er niet de volledige kennis over over hoe dit exact in zijn werk gaat :)
Stel je voor ik kuur 6 weken lang 600 mg deca , elke week injecteer ik 600 mg. 14 dagen is de halveringstijd van nandrolone decanoaat als ik 600 mg spuit dan is bij de volgende injectie 300 mg aanwezig en dan spuit ik weer 600 mg wat dus 900 mg maakt en dat bouwt zich op als ik uiteindelijk als voorbeeld 500 mg in mijn systeem heb en daarna stop en 2 weken wacht dan zou ik 250 mg nandrolone in mijn systeem hebben, dat is alsnog veel om na te kuren.
Dat klopt niet, Nandrolon Decanoate heeft een halfwaardetijd van 7.5 dagen. En Nandrolon Decanoate is 64% werkzame stof, de rest is ester gewicht.
zie:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/nieuwe-halfwaarde-tijden-ook-actieve-dosis.390333/

Los gezien van de halfwaardetijd, blijft nandrolon langer actief omdat metabolieten zich kunnen opslaan in vet. Hierdoor blijft deca vrij lang in je systeem aanwezig.

• Topic Starter Topic Starter

Ik snap je voorbeeld maar 75 MG is alsnog teveel, op ergononics is de test productie wekenlang stil door een injectie van 50 mg deca.

Dat de ester gewicht ervan af gaat dat weet ik ook, als ik het goed had was 2 mg deca 1 mg nandrolone.

Ik snap je voorbeeld maar 75 MG is alsnog teveel, op ergononics is de test productie wekenlang stil door een injectie van 50 mg deca.

Dat de ester gewicht ervan af gaat dat weet ik ook, als ik het goed had was 2 mg deca 1 mg nandrolone.
Nee, niet goed. Zie:
Dat klopt niet, Nandrolon Decanoate heeft een halfwaardetijd van 7.5 dagen. En Nandrolon Decanoate is 64% werkzame stof, de rest is ester gewicht.
zie:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/nieuwe-halfwaarde-tijden-ook-actieve-dosis.390333/

Op andere sites staat 14 dagen.. weet niet echt wat ik moet geloven ;/
Nandrolon Decanoate heeft een halfwaardetijd van 7.5 dagen. Sites waar 14dagen staat klopt niet.
Zie:
[Link niet meer beschikbaar]

Zie ook reactie van Cools betreffende de lijst met halfwaardetijden.
Die kloppen zover ik kan zien. Die andere halfwaardetijden waarbij enanthaat 10 dagen is kloppen inderdaad niet.

Half life is indd 7,5 dag.

zie:
Halfwaardetijd wist ik niet, ben uitgegaan van degene die hij dacht :) Ook de verhouding wist ik niet, deed maar een gokje, het was maar dat hij het idee snapte en zelf wat opzoekwerk ging verrichten zodat hij een juist(er) resultaat verkrijgt

Halfwaardetijd wist ik niet, ben uitgegaan van degene die hij dacht :) Ook de verhouding wist ik niet, deed maar een gokje, het was maar dat hij het idee snapte en zelf wat opzoekwerk ging verrichten zodat hij een juist(er) resultaat verkrijgt
i know, was ook geen verwijt ofzo:thumb:

Half-life heeft betrekking op het zetten van je volgende inject, dus met test E na 4.5dag.

Nakuren begin je met 2x half-life dus 10 dagen na je laatste inject en 21 dagen na nandrolone Deca. dus stop je 11 dagen eerder met Deca.

In kuur spreek men meestal dat je 2 weken eerder met Deca stopt.

Geavanceerder gebruikers zetten van om de 4/5d hun Test E en e7d deca, wat basis is. er zijn ook kuurders die eerder zetten.
Dat is allemaal een eigen keuze.

Maar om 3 maanden te wachten na je Deca is gewoon onzin.

Dit zou ik doen:

1-16 Sust opmaken en overgaan op E e5d (kijk even naar de samenstelling van jou sust,)
1-14 Npp de 1e 4weken samen met Deca ( 1-12 dagen eerder stoppen als test)

Waardoor je de korte esters uit Sust en nandrolon laat inkicken en je door kuur met langere ester.

De hoeveelheden moet je zelf weten, ik ga geen hoeveelheden adviseren. na 4 weken begin je dan ook met je HCG 2x per week.

mijn bericht is een advies en alle risico's zijn voor de gebruiker zelf. jezelf beter inlezen zodat je zeker van je zaak bent lijkt me een goede zaak.
Informeer uit verschillende bronnen en niet alleen van leden van een forum.

Laatst bewerkt:
...Nakuren begin je met 2x half-life dus 10 dagen na je laatste inject ...
Heeft ook te maken met welke dosis je eindigt, daar je in feite pas kan beginnen met een nakuur eer je bloedwaardes laag genoeg zijn. Je kunt je nakuur eerder beginnen als je eindigt met 500mg test ipv 1000mg test; om een voorbeeld te noemen.

@ts: Nog even wat, je moet wel week of 6-7 nakuren bij een kuur van 16 weken. 30/31 dagen die je aangeeft geldt voor 10/12 weken kuur.

Ik heb er even over nagedacht en ga als mijn bloedwaardes goed zijn 2x per jaar kuren.

Nu wil ik 8 weken kuren en wou het zo doen :
1/8 250 MG sustanon E5D
1/8 NPP 150 MG EOD
1/8 HCG 500 IU E3D
1/8 T3 50 mcg ED

9/11 50 mg clomid ED

Ik wil hierop bulken, hebben mensen ervaring met T3 en bulken? Mijn eetlust is nu 0.0 en ben vaak moe op gear vandaar dat ik de t3 erbij neem.

Ik heb er even over nagedacht en ga als mijn bloedwaardes goed zijn 2x per jaar kuren.

Nu wil ik 8 weken kuren en wou het zo doen :
1/8 250 MG sustanon E5D
1/8 NPP 150 MG EOD
1/8 HCG 500 IU E3D
1/8 T3 50 mcg ED

9/11 50 mg clomid ED

Ik wil hierop bulken, hebben mensen ervaring met T3 en bulken? Mijn eetlust is nu 0.0 en ben vaak moe op gear vandaar dat ik de t3 erbij neem.

Als je sustanon pakt t/m week 8 dan kun je natuurlijk niet een nakuur doen in week 9. Sustanon heeft namelijk ook een testosteron decanoate etser die een halfwaardetijd heeft van 7,5 dagen.
Dus pak dan test prop; wel een paar dagen langer dan de NPP gezien het verschil in halfwaardetijd!
Testosteron propionaat = 0.8 dagen
Nandrolon Phenylpropionate = 1.5 dagen

De hCG zou ik 250iu EOD doen of 500iu 2x/week; hCH op 500iu E3D is niet nodig.

T3 is prima te doen op 50mcg in een bulk, doe ik ook voor de eetlust.

Als je sustanon pakt t/m week 8 dan kun je natuurlijk niet een nakuur doen in week 9. Sustanon heeft namelijk ook een testosteron decanoate etser die een halfwaardetijd heeft van 7,5 dagen.
Dus pak dan test prop; wel een paar dagen langer dan de NPP gezien het verschil in halfwaardetijd!
Testosteron propionaat = 0.8 dagen
Nandrolon Phenylpropionate = 1.5 dagen

De hCG zou ik 250iu EOD doen of 500iu 2x/week; hCH op 500iu E3D is niet nodig.

T3 is prima te doen op 50mcg in een bulk, doe ik ook voor de eetlust.
Ik krijg hele erge PIP van test prop, no way dat ik meer dan 2 ml per week kan schieten ervan, vandaar dat ik sustanon neem (kon het HG krijgen)

Ik krijg hele erge PIP van test prop, no way dat ik meer dan 2 ml per week kan schieten ervan, vandaar dat ik sustanon neem (kon het HG krijgen)
Dus je pakt hoe dan ook de sust?
Dan kun je in feite - net als met bold en deca - 21 dagen na je laatste sustanon inject pas je pct beginnen.

Terug
Naar boven