XXL Nutrition

Kuurvoorstel

• Topic Starter Topic Starter
Dus je pakt hoe dan ook de sust?
Dan kun je in feite - net als met bold en deca - 21 dagen na je laatste sustanon inject pas je pct beginnen.
Wat anders kan ik doen? Ik herinner me mijn laatste test prop injectie nog.. zonder dollen ik heb 2 weken scheef zitten lopen. Het was abnormaal pijnlijk, ik ben extreem gevoelig blijkbaar voor iets wat erin zit.

Wat anders kan ik doen? Ik herinner me mijn laatste test prop injectie nog.. zonder dollen ik heb 2 weken scheef zitten lopen. Het was abnormaal pijnlijk, ik ben extreem gevoelig blijkbaar voor iets wat erin zit.
Met korte esters heb je vaak sneller last van PIP. Daarnaast kan ook de concentratie per ml (te) hoog zijn. Er blijven dan kristallen over na absorptie van de olie die hard en pijnlijk zijn. Immers ligt het smeltpunt van test prop ca. 4x hoger dan bijv enanthate wat rond de 36-37 gr ligt.
Wat vaak wel kan helpen is de test prop samen met een andere olie basis inject te prikken.
Mocht het aan de olie of solvent liggen waar je niet goed tegen kan, dan kun je eens een ander merk proberen.

Als je perse een korte kuur wil doen zul je toch aan de slag moeten met korte esters.

denny weet jij misschien waarom ik alleen maar bij testosteron testflu krijg? Elke injectie voel ik me grieperig voor een dag dan is het over, kan dan helemaal niet eten en voel me echt heel ziek. op npp tren etc heb ik het niet

denny weet jij misschien waarom ik alleen maar bij testosteron testflu krijg? Elke injectie voel ik me grieperig voor een dag dan is het over, kan dan helemaal niet eten en voel me echt heel ziek. op npp tren etc heb ik het niet
Geen idee, meestal verlaagde weerstand. Neem aan dat je vitamine inname (zeker vit C) in orde is?
Test-flu is vaak gewoon tijdelijk, en naar mate je vaker kuurt zul je er vaak geen eens last meer van hebben.
Maar jij hebt het altijd? Na elke inject?

Geen idee, meestal verlaagde weerstand. Neem aan dat je vitamine inname (zeker vit C) in orde is?
Test-flu is vaak gewoon tijdelijk, en naar mate je vaker kuurt zul je er vaak geen eens last meer van hebben.
Maar jij hebt het altijd? Na elke inject?
ja

Misschien is het ook gewoon een soort onderbewuste stress waardoor je misselijk wordt?

Terug
Naar boven