MuscleMeat

Kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

hCG zorgt er toch voor dat er meer test vrij komt waardoor 150 niet te weinig moet zijn. (broscience?) Ik begrijp je punt wel, zal het moeten overwegen om dan bijv wat minder mast of bold te nemen.

Hcg raak ik sowieso nooit meer aan
Zorgt ook vooral voor meer oestrogenen
 
Als je echt zo slecht tegen tren kan, kan je misschien kiezen voor tren op water basis. 1 x per dag prikken pre workout.
Is vrij snel je systeem weer uit dus van sides over de dag verspreid zou je minder last moeten krijgen.

Ik moet me even inlezen over deze tren, heb er wel eens van gehoord maar ken er verder niet zo veel van, komt neer op die tren tabletten of niet?
 
Hcg raak ik sowieso nooit meer aan
Zorgt ook vooral voor meer oestrogenen

Om herstelredenen lijkt het me wel handig om hCG te gebruiken. Ik wil het iig wel toevoegen.
 
Om herstelredenen lijkt het me wel handig om hCG te gebruiken. Ik wil het iig wel toevoegen.
Ben telkens goed hersteld van mijn kuren zonder hcg. Kuur ook niet heel lang en ook relatief lage doseringen. Ook enkel test en mast.
Misschien volgend jaar hcg toevoegen, wil 1g test 1g mast doen :D
 
Ben telkens goed hersteld van mijn kuren zonder hcg. Kuur ook niet heel lang en ook relatief lage doseringen. Ook enkel test en mast.
Misschien volgend jaar hcg toevoegen, wil 1g test 1g mast doen :D

Tot nu toe nog nooit problemen ondervonden tijdens herstel, wel merk ik dat ik hcg nodig heb. Ik heb een keer een halve kuur zonder hcg gedaan en merkte dat het zaakje wat kromp(ballen). Ik meen dat dit niet hoeft te betekenen dat herstel langer kan duren maar om er zeker van te zijn wil ik hcg blijven gebruiken. Better safe than sorry in dit geval.
 
Tot nu toe nog nooit problemen ondervonden tijdens herstel, wel merk ik dat ik hcg nodig heb. Ik heb een keer een halve kuur zonder hcg gedaan en merkte dat het zaakje wat kromp(ballen). Ik meen dat dit niet hoeft te betekenen dat herstel langer kan duren maar om er zeker van te zijn wil ik hcg blijven gebruiken. Better safe than sorry in dit geval.
True. Bij mij is het ook wat gemakzucht hoor :) En zolang ik kuur met schappelijke doseringen en lengte zal het wel meevallen. Als ik naar hogere doseringen of blast-cruise begin te gaan ga ik ook gebruik beginnen maken van hcg waarschijnlijk. Maar nu groei ik nog genoeg op een test mast kuurtje van 10-12 weken.
 
True. Bij mij is het ook wat gemakzucht hoor :) En zolang ik kuur met schappelijke doseringen en lengte zal het wel meevallen. Als ik naar hogere doseringen of blast-cruise begin te gaan ga ik ook gebruik beginnen maken van hcg waarschijnlijk. Maar nu groei ik nog genoeg op een test mast kuurtje van 10-12 weken.

Mijn kuur wordt wss wat langer dan 12 weken waardoor ik hcg toch nodig vind. Blast-cruise of andere middelen en geen hcg lijkt mij ook geen strak plan. Ik beschik nu ook over een eigen koelkast/vriezer waardoor ik in het begin vd kuur een aantal slin spuiten klaar maak waardoor het niet echt veel moeite kost ;)
 
Ik ben gestopt met hcg, dit is nu mijn 2e week zonder en ga het de komende 8 weken niet gebruiken. Libido begint weer terug te komen en de Gyno word langzaam kleiner
 
Ik ben gestopt met hcg, dit is nu mijn 2e week zonder en ga het de komende 8 weken niet gebruiken. Libido begint weer terug te komen en de Gyno word langzaam kleiner

libido en gyno is voor jou de reden dat jij geen hcg gebruikt? Zelf heb ik dit nog niet ondervonden, alleen bij tren merkte ik dat mijn tepels wat opgezwollen waren en uiteindelijk een klein gyno knobbeltje tot gevolg.
 
libido en gyno is voor jou de reden dat jij geen hcg gebruikt? Zelf heb ik dit nog niet ondervonden, alleen bij tren merkte ik dat mijn tepels wat opgezwollen waren en uiteindelijk een klein gyno knobbeltje tot gevolg.

Ik dacht "probeer het eens uit" en ik moet zeggen dat het de goede kant op gaat :) ben ook maar wat aan het experimenteren haha
 
Ik moet me even inlezen over deze tren, heb er wel eens van gehoord maar ken er verder niet zo veel van, komt neer op die tren tabletten of niet?

Inlezen is altijd goed plan ;)
Nee tren tabs en tren suspension (water basis) is heel wat anders
Androxine is volgens mij de naam er van.
 
Inlezen is altijd goed plan ;)
Nee tren tabs en tren suspension (water basis) is heel wat anders
Androxine is volgens mij de naam er van.

Tnx, ik zal het eens opzoeken. De naam komt me nu nog niet bekend voor.
 
Back
Naar boven