AndroidHealthClinic

Kuurvraagjes

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
Waardering
4
Bijna klaar met mijn kuur en ten volle tevredenheid over de gewonnen spiermassa (van 78 naar 89 kg en een paar procent gezakt in BF) heb ik toch een paar vraagjes die ik even kort wil sluiten.

Mijn kuur was/is

WK 1 t/m 14 Boldenone 400 mg
Wk 1 t/m 8 Trenbolone 75 mg EOD
WK 9 t/m 16 Stanozolol tabs 50 mg ED

Mijn nakuur start ik in week 17 en ziet er alsvolgd uit:

17 Clomid 50 mg Elke dag 1 tab
Nolvadex 20 mg Elke dag 2 tab
18 Clomid 50 mg Elke dag 1 tab
19 Clomid 50 mg Elke dag 1 tab
20 Clomid 50 mg Elke dag 1 tab (tot
ze op zijn)

Mijn vragen zijn: Is deze nakuur afdoende? Is HCG erbij een must? Ik heb namelijk min twijfels over HCG ivm beschadigen van je Leydigcellen/vruchtbaarheid.

Verder ben ik van plan Clen direct te starten na mijn laatste injectie Boldenone als anti-catabool (cortisol blokker)

Clen (GS) wil ik alsvolgd gebruiken:

ma di woe don vrij
0,5 1 1,5 2 2,5

2 dagen niks en dan weer 2 dagen 2,5 tabs per dag voor de duur van 8 weken.

Vraag: is het niet beter om de maandag t/m vrijdag cycles exact aan te houden gedurende 8 weken..dus in het weekend "off" en op maandag weer beginnen met opbouwen?

Wie verschaft mij wat inzicht in het zetten van de puntjes op de i?

Alvast bedankt!

Groet Jugger

das meer dan 10 kilo zuiver gewonnen als ik je zo hoor, zal wel een beetje vocht bijzijn,maar zal zeer miniem zijn, dus zeer mooi resultaat.
Ik heb na mijn kuur ook eens clen genomen, maar was er niet echt tevreden over

• Topic Starter Topic Starter
BIG-G zei:
das meer dan 10 kilo zuiver gewonnen als ik je zo hoor, zal wel een beetje vocht bijzijn,maar zal zeer miniem zijn, dus zeer mooi resultaat.
Ik heb na mijn kuur ook eens clen genomen, maar was er niet echt tevreden over

Moet er wel bij vermelden dat ik al een keer 90 kg gewogen heb..ik ga ervan uit dat het spiergeheugen ook een rol heeft gespeeld in het winnen van schone massa. Maar hoe dan ook ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Wat betreft de Clen; dit wordt mijn 1e keer dat ik dit middel ga gebruiken.

als je de clen gaat gebruiken kan je het doen zoals jij voorgesteld had, eerts 5 dagen opbouwen en zo kijken wat jij kan verdragen en dan gewoon 2 dagen op en dan 2 dagen af.
Er wordt ook wel eens gesproken over 2 dagen op, en 2 dagen af.
Je zou ook KETOTIFEN kunnen nemen waardoor je de clen constant kan nemen voor een langere periode,

acht weken aan de stromba tabs, wel lang

JuggerNaut zei:
Bijna klaar met mijn kuur en ten volle tevredenheid over de gewonnen spiermassa (van 78 naar 89 kg en een paar procent gezakt in BF) heb ik toch een paar vraagjes die ik even kort wil sluiten.

Mijn kuur was/is

WK 1 t/m 14 Boldenone 400 mg
Wk 1 t/m 8 Trenbolone 75 mg EOD
WK 9 t/m 16 Stanozolol tabs 50 mg ED

Mijn nakuur start ik in week 17 en ziet er alsvolgd uit:

17 Clomid 50 mg Elke dag 1 tab
18 Clomid 50 mg Elke dag 1 tab
19 Clomid 50 mg Elke dag 1 tab
20 Clomid 50 mg Elke dag 1 tab (tot
ze op zijn)

Mijn vragen zijn: Is deze nakuur afdoende? Is HCG erbij een must? Ik heb namelijk min twijfels over HCG ivm beschadigen van je Leydigcellen/vruchtbaarheid.

Verder ben ik van plan Clen direct te starten na mijn laatste injectie Boldenone als anti-catabool (cortisol blokker)

Clen (GS) wil ik alsvolgd gebruiken:

ma di woe don vrij
0,5 1 1,5 2 2,5

2 dagen niks en dan weer 2 dagen 2,5 tabs per dag voor de duur van 8 weken.

Vraag: is het niet beter om de maandag t/m vrijdag cycles exact aan te houden gedurende 8 weken..dus in het weekend "off" en op maandag weer beginnen met opbouwen?

Wie verschaft mij wat inzicht in het zetten van de puntjes op de i?

Alvast bedankt!

Groet Jugger

als je nolva tijdens je hcg neemt hoef je niet bang te zijn voor beschadiging van je Leydigcellen. hcg ma wo vr op 1000-1500iu per keer en 3 weken lang is een goede methode.

zou geen clen nemen na je kuur als je cortisol wilt verminderen zou je tijdens je training simpele koolhydraten kunnen nemen met bcaa's en voor je training 3 gram vit c verder kan je in je na kuur over het algemeen wat meer simpele koolhydraten eten

Juggernaut hoe was het met je libido gesteld gedurende de eerste 8 weken?

Hey Jugger! Prima resultaat en je nakuur ziet er prima uit. Met HCG kunnen je je testes weer snel op gang brengen maar wacht daar niet te lang mee.
Liefst 500-1000 IU om de 2 dagen in de laatse 2 weken ban je AAS kuur. De eerste week na je kuur datzelfde recept volhouden maar wel iets tegen de aromatisering nemen omdt je een flinke testoboost kunt krijgen. En op extra onderdrukking van je testes door een hoog oestrogeennivo zit je niet te wachten

Als je Clen als anti-catabool wilt gebruiken dan svp beginnen 3 weken na je laatste Boldenone-injectie. Tot die tijd zit er voldoende AAS (= anti-catabool) in je systeem.

Succes

Terug
Naar boven