XXL Nutrition

Kwaliteit homegyms

Je kan trouwens bij dat rack voor 35 euro extra halterliggers bestellen. Handig voor OH presses als je ze aan de buitenkant hangt.

• Topic Starter Topic Starter
ik bn 1.62m klein dus ik kan die oef waarschijnlijk gewoon in het rack doen ;)

rack 395 euro
lat attachment 250 euro ( in september terug binnen heb het nagevraagd )
crossover 425
dip attachment 25

totaal = 1095 euro

395 (powerrack)+250 (lat attachment)+425 (cable crossover attachement

rack 395 euro
lat attachment 250 euro ( in september terug binnen heb het nagevraagd )
crossover 425
dip attachment 25

totaal = 1095 euro

<je moet wat karma verspreiden> Je krijgt het z.s.m.!
bedankt voor de info.

1095 euro..pff.., dan nog bankje erbij, stangen en schijven...pfff...

Die lat attachment..> is die met een gewichtstack of moet je zelf je 50 mm schijven eraan hangen? Ik denk het laatste of niet?

dat is zonder stack

dat vind ik eigenlijk zinloos geld uitgeven

aangezien je er gewoon schijven aan kan bevestigen

als je voor zo een bedrag bestelt kan je altijd is een mailtje sturen of telefoontje plegen om te vragen of je er geen korting op krijgt doet soms wonderen bij helisport;):D

Laatst bewerkt:
als je voor zo een bedrag bestelt kan je altijd is een mailtje sturen of telefoontje plegen om te vragen of je er geen korting op krijgt doet soms wonderen bij hellisport;):D

Heb je zeker een punt; nee heb je, ja kan je krijgen...

@ Silver> heb je hier ervaring mee bij Helisports? Zo ja, voor hoeveel had je besteld, en hoeveel heb je eraf gekregen?

spreek je uit ervaring ?

ja ik spreek uit ervaring en intotaal een 150euro eraf ongeveer was een 10% - 15% korting ongeveer.

wat had je besteld ?

Ik denk dat die bodycraft ruim zal voldoen, lijkt me een goed apparaat met die cablecross en het lat attachment erbij, eventueel ook nog de steekgewichten.

Ik zou wel deze bench nemen in de plaats. Voor in een powerrack is deze sowieso handiger omdat je hiermee nooit isseus hebt met het incline of schouderdrukken aan de achterkant van het rack. Arm attachment zou ik sowieso niet kopen.

BodyCraft F320 Halterbank

bij die bank
als je nu incline dumbbell curls wilt doen komen de dumbbells dan niet tegen de grond ?

te snel gereageerd en wat ik besteld had
powerrack, lat attachment, halter set220kg, ez-curlstang,f320bankje,60kilo extra gewichte ,......

en bij het powerrack van bodycraft heb je niets om je benen onder te klemmen als je lat pulldowns doet, powertec heeft dit wel

kan je anders een barbell op je knieen leggen en die onder de spotters klemmen ?

Ik zeg, lang leve tweedehands ;) ... maar ach ja als je het geld er voor hebt ben je wel mooi in 1 keer klaar.

voor de 2de hands heb je veel ruimte nodig

als je geld genoeg hebt zou ik dit kopen

titan-lg.jpg

de basis versie is iets van 2250 euro

maar als je nagaat wat dit ding allemaal kan en de prijzen van elk onderdeel vergelijkt

power rack ( 400 euro )
bankje ( 200 euro )
leggpress ( 700 euro ? )
hoge en lage pulley ( 300 euro )
smith machine ( 400 euro )
machine voor kuiten ( 200 euro )

dit is al een totaal van 2200 euro

en dan zijn er nog zoveel opties om eraan toe te voegen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven