XXL Nutrition

Kwark info

chukki

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
93kg
Ik neem 500 gr kwark van vitalinea (danone) voor het slapen gaan.
Per 100gr bevat het 49 kcal en zit er 7.4 gram eiwitten, 4.6kh en 0.1 gram vet in.

Men vraag is of dat dat goede kwark is? Want ik heb al andere geprobeerd maar vindt deze het lekkerste, maar volgens mij komt dat door de 4.5 gram suikers in de koolhydraten. Is dat zo slecht dan? En is het wel goed om voor het slapen nog kh's binnen te krijgen, dacht dat je dat juist moest vermijden.

niet janken en gewoon magere kwark eten en niks met een smaakje!

• Topic Starter Topic Starter
Is magere kwark, staat zo toch op de verpakking :)

Aldi kwark 4 the win. Daarnaast hier zijn al 100miljoenmiljard topics over. Er is zelfs een kwark review topic ergens! Kijk daar dan even, staat alles over smaak en de voedingswaarde.

beetje weinig eiwit, er zijn van 12g ook, krijg je helft zo veel binnen. Maar voor de rest gewoon niet huilen en gewoon magere kwark eten met de meeste eiwit. Ik vind het best lekker ook hoor trouwens, gewoon droge kwark

Niet janken en gewoon droge magere kwark eten, met veel eiwit en zonder enige kh's ;)

Aldi kwark 4 the win. Daarnaast hier zijn al 100miljoenmiljard topics over. Er is zelfs een kwark review topic ergens! Kijk daar dan even, staat alles over smaak en de voedingswaarde.
aldi kwark is lekkah :D
vandaag net een nieuwe lading binnen :)

ag gewoon eten dan krijg je maar zuiker binnen woord je maar wat dikker. het advies van een verstandloze 17 jarige jonge :P

Ik neem 500 gr kwark van vitalinea (danone) voor het slapen gaan.
Per 100gr bevat het 49 kcal en zit er 7.4 gram eiwitten, 4.6kh en 0.1 gram vet in.

Men vraag is of dat dat goede kwark is? Want ik heb al andere geprobeerd maar vindt deze het lekkerste, maar volgens mij komt dat door de 4.5 gram suikers in de koolhydraten. Is dat zo slecht dan? En is het wel goed om voor het slapen nog kh's binnen te krijgen, dacht dat je dat juist moest vermijden.

zoals elders al vermeld die van Aldi zit +/- 12 gr eiwitten in!

magere kwark, blikje ananas op SAP en gaan.. niks mis mee en ook geen suiker nodig..

Als je lekkere kwark wil neem je die van de AH. Natuurlijk wel naturel zonder smaakje

Probeer is die Franse[roze verpakking] bij Super de Boer. 8gr eiwitten en het is de best smakende die ik tot nu toe heb geprobeerd.[Niet zo zuur en zachter.]

Als je echt hardcore bent, kan je ook die andere kwark nemen, ook bij de Super, 9 gram eiwtiiten. Smaakt wel heeel erg zuur en droog...als een baksteen.

Je koopt suikervrije siroop met weinig kcals (Tip: Slimpie) Te koop bij hoogvliet, jumbo, albert heijn enz enz overal dus. Gewoon magere kwark kopen en een laagje siroop op de kwark en dan erdoorheen knalle met je lepel en je hebt heerlijke kwark! :cool:

Lekker veel kwark eten heeft je vriendin ook profijt van! :bj::bukkake:

PURE KWARK VAN DE ALDI!!!!!! <3 <3
kost ng geen 50cent voor 500gr dus ni wene!
milsani magere verse kaas:
per 100gr
62kcal
11.1g ewittten!!!!
3.9g kholydraten (100%suiker)
minder dan 1g vet

love it!

had laatst een kwark crisis in het dorp hiero, geen bakkie kwark te bekennen in de winkels :|

Terug
Naar boven