MuscleMeat

kwark voor het slapengaag: wat er nog bij?

mephisto56

Cool Novice
Waardering
0
Heb vandaag mijn eerste bakje kwark naar binnen gespeeld (500g lidl) en moet zeggen dat ik flink vol zat. :( Maar dat ding is maar 68cal dus er moet nog veel bij. Iemand tips om dit haalbaar te maken?

kwark eet je ook niet voor de cals ;)

Uhm, zal wel 68cal per 100gr zijn.

mephisto56 zei:
Heb vandaag mijn eerste bakje kwark naar binnen gespeeld (500g lidl) en moet zeggen dat ik flink vol zat. :( Maar dat ding is maar 68cal dus er moet nog veel bij. Iemand tips om dit haalbaar te maken?

Weet niet welk merk je hebt :P maar meestal zit bakje kwark op totaal zon 300 cal. En wat je er bij moet nemen uh nix :P

• Topic Starter Topic Starter
Ja, het is dus inderdaad 5x68cal. Maar dan is het nog geen volledige maaltijd natuurlijk. Gezien dat het tijdens m'n werk moeilijk eten is kan ik maar een 5-tal keren eten en dan is dat niet genoeg.

250 gr is imo zat, pleur er een zooi havermout en indien voorradig lijnzaadolie doorheen, nog een beetje melk om de boel ietsiepietsie vloeibaarder te maken en als ik et niet te vreten vind nog een scheut vruchtensap!

smikkelen maar

waarom pak je er geen cashews doorheen maar ja kijk uit dat je niet vettiger wordt. tonijn kan ook

of overdag kwark met fruit

Ik zou er geen/weinig koolhydraten bij nemen, die heeft je lichaam niet zoveel nodig als je gaat slapen en is dan eerder geneigd het als vet op te slaan. Hou het gewoon bij de kwark.

Ik eet em met lijnzaad

Gooi een beetje roosvice lessini light door je kwark heen is ie 10 keer lekkerder en 2 sneedjes bruin brood met kipfilet.

chunky zei:
het echte zaad? of de olie.

heel zaad heb je geen donder aan, kakkie zo weer uit.
De olie slimmerd je can het ook in capsules halen omega 3-6-9 bij de tuinen kost 25 euro 120 caps

lijnzaad kan je doen, ik zou niet te veel kh's er bij doen iig.

digger zei:
:rolleyes: Wel eens gehoord van de zaden breken: dan kan je lichaam het wel opnemen.

Ja, maar dan heb je er gigantisch veel van nodig om aan dezelfde hoeveelheid olie te komen die je normaal met twee eetlepels per dag naar binnen werkt.

Gooi die lidl kwark weg man.
Ga naar Albert Heijn en haal daar magere kwark van hun eige merk.
2,5 gr eiwit meer per 100 gr :) dat schilt per bakje dus 12.5 gr!

Overigens is 250gr kwark meer dan genoeg hoor voor het slape gaan..

En 68kcal?? Was het maar zo, dan frat ik me ermee vol :D
Het zal wel per 100gram wezen wat je bedoeld.

is yughert net zo goed als kwark of kan je dan beter kwark nemen
omdat me meoder altijd yoghurt haalt en geen kwark :(

Terug
Naar boven