Fitness Seller

kwark voor het slapengaag: wat er nog bij?

rickrox zei:
is yughert net zo goed als kwark of kan je dan beter kwark nemen
omdat me meoder altijd yoghurt haalt en geen kwark :(

In magere kwark zit veel minder vet en veel meer eiwitten. 500gr magere kwark van Biogarde heeft 50gr eiwitten.

Dan moet jij zeggen : 'Ma neemt u eens kwark mee voor me'

Mischien helpt dat wel als je dat vraagt :P

Maar om even antwoord te geven op je vraag :
Yoghurt bevat 3,5 gram eiwit per 100gr. Kwark ongeveer 10 gr per 100gr.
Dus wat denk je wat beter is :D?

Kukkeledeh zei:
De olie slimmerd je can het ook in capsules halen omega 3-6-9 bij de tuinen kost 25 euro 120 caps

digger zei:
:rolleyes: Wel eens gehoord van de zaden breken: dan kan je lichaam het wel opnemen.

Wat nou Slimmerd? Er staat toch gewoon dat ie er lijnzaad in doet! Hij zegt geen olie, hij zegt niets van gebroken of wat.

axestream zei:
Ja, maar dan heb je er gigantisch veel van nodig om aan dezelfde hoeveelheid olie te komen die je normaal met twee eetlepels per dag naar binnen werkt.

precies!

chunky zei:
Er staat toch gewoon dat ie er lijnzaad in doet! Hij zegt geen olie, hij zegt niets van gebroken of wat.

Klopt, maar jij doet de zaden af als nutteloss: het zou niet te verteren zijn. Daar gaat het mij om, niet dat je vraagt of het olie of zaden zijn.

En axestream heeft ook gelijk: je moet redelijk veel ervan eten, maar het kan wel.

oke dan zeg ik dat maar is tegen me moeder :P
want zit dus bijna 3 dubbele eiwitten in voor zelfde hoeveelheid.
Kan je ook je kwark eten met beetje siroop en krenten ofzo en honing :rolleyes:

rickrox zei:
is yughert net zo goed als kwark of kan je dan beter kwark nemen
omdat me meoder altijd yoghurt haalt en geen kwark :(

Denk dat je JOGHURT bedoelt? , en ookal haalt je moeder deze ZONDER smaakje, die zooi zit vol met suikers, IMO geen goed voedingsmiddel ;)

Staat ook met koeieletters op het pak :D

Iedereen moet is niet zo zeuren over Kwark.

'Ik gooi er jam in'
'Ik gooi er 5 eetlepels suiker in'
'Met stroop erin is lekker'
'Ik eet liever met honing'

Freet gewoon magere kwark lekker met een beetje zoetstof...
Maar blijf aub van dat suikergoed af.

Tip: Je kan 100gr aarbeien door je kwark gooien, beetje aspartaam zoetstof erbij.. en 'in de mixer' Dan smaakt het ook zoet.. alleen lekker suikervrij, weinig kcal.. en nog lekkerder ook (vind ik)

:D

ik doe er gewoon van die carvan siroop in ook nog goed met vitamientjes en fruitsuikers dat is lekkeah smullen

Terug
Naar boven