Fitness Seller

kwark === waar haal je het ???

ik vind die van de Lidl met 0 % vet het best en het goedkoopst

Ik heb die Franse magere kwark van Albert Heijn met 9%. Een klein beetje vloeibare natrena erbij en het is erg goed weg te krijgen.

Over het moment waarop, vooral voor het slapen gaan is het gunstig. In kwark zit caseïne wat een langzaam eiwit is en dus uitstekend verteert terwijl je slaapt. Kwark na je training heeft dus niet hetzelfde effect als een whey-shake die relatief snel wordt opgenomen...

Belgie: platte kaas.

Omdat je van België bent:

Koop magere kwark van het merk Galaxi (groen/witte pot) uit de Colruyt! Lekker romig en zacht :)

idd 95cent voor 4*7.5gr eiwitten.

die van de weightwatchers ( 8gr eiwitten ) vind ik persoonlijk wel de allerlekkerste

ik heb nu met 6 gr eiwit per 100 gr.

hoeveel zal ik ongeveer moeten eten??

500 gr. want ik neem ook nog 1x per dag 1 shake.

Ik heb altijd kwark van het merk 'Jogging' (aldi) 0,65 euro. Als ik het goed heb 8,9 gr eiwit per 100gram. Maar ik heb welleens gehoord dat er (nog) bétere kwarkjes zijn bij de aldi...

ik heb melkan niet franse kwark maar magere kwark 9,5 g eiwit per 100 g en 2,5g kh per 100

Voor mij blijft de beste platte kaas van Campina! Geen zure nasmaak en romig van structuur. Voedingswaarden zijn ook in orde. Dacht ongeveer 10,... gr. eiwitten per 100 gr.

whaddup bitchessssssssssssss???
ik ga ook altyd naar den aldi
maar vergis je niet je hebt magere en volle???
500gr lekkere kwark voor 65 ct MAAR sinds deze week voor nog geen 55ct
dus met zn allen daarheen.
nu heb ik dit weekend mn magere verse kaas in den delhaize gekocht deze was wel iets minder zuur en zachter van smaak...

el turco

nu heb ik dit weekend mn magere verse kaas in den delhaize gekocht deze was wel iets minder zuur en zachter van smaak...

el turco

ik doe heel hard mijn best maar ik krijg hem echt niet binnen van aldi , zo facking vuil! :p

• Topic Starter Topic Starter

el turco
Mijn eerste kwark kwam ook vandaar maar ik dacht kga es wat anders proberen ==== DANONE :D
Dit was niet mijn beste idee allertijden...

Probeer de Carrefour/Gb eens :) Daar heb ik bakken platte kaas (of kwark) van 500gr gevonden met 10,8g / 100g met 0% vet :D. De prijs heb ik niet direct op gelet, maar het merk was 'De Lelie' allezins.

Ik heb altijd kwark van het merk 'Jogging' (aldi) 0,65 euro. Als ik het goed heb 8,9 gr eiwit per 100gram. Maar ik heb welleens gehoord dat er (nog) bétere kwarkjes zijn bij de aldi...

Ja die heb ik ook, die heeft per 100gr 10,3gr eiwitten. en 0,18 vet meende ik.

Platte kaas van danone vitalenea met 20% vet.
Echt lekker en voedzaam.
Iedereen kijkt hier naar 0% vet, vergeet niet dat je die vetten ook nodig hebt om te groeien! ik doe er zelf nog eens honing en 50gram muesli bij!

Wat vind je van de smaak hiervan ???

Hij heeft ook echt een heel ander soort textuur lijkt het. De Franse Kwark is veel vloeibaarder terwijl die van Melkan inderdaad meer lijkt op een soort kaas. Iets er doorheen roeren gaat ook een minder makkelijk.

Terug
Naar boven