MuscleMeat

kwark

Musculo

Adolescent bodybuilder
Elite Member
Waardering
235
Lengte
1m80
Ik weet die zure kwark niet weg te krijgen (magere franse van de ah) ook met siroop niet, als ik nou die aardbeien vruchtenkwark neem is dat dan echt veel erger?
Kan die kwark volgens mij ook niet in de blender met iets anders mengen want als ik de pot omkeer valt het er na 3 weken nog niet uit:rolleyes:

Misschien ben ik gewoon een watje, so be it, maar ik krijg hem toch echt niet weg, misschien tot ie nog voor 75% vol zit maar meer ook echt niet.

Tips?

Kwark met smaakje is alleen rijker aan suiker en heeft minder eiwit.

Ik meng het met wat melk als het wat dunner moet zijn en verder zoetstof of honing.

Ik meng mijn kwark altijd met melk en wat whey. Gewoon in de blender en opdrinken

Ik doe der altijd een appeltje door heen(geen zure:P) dan is het eigenlijk beswel lekker:D

probeer

koningskwark
of zaanse hoeve

choco whey er doorheen;)
lekkerlekker.

misschien een beetje whey erdoor.

ik had het in het begin ook.

ik heb nu kwark van de carrefour (die van colruyt is ook lekker) gewoon de goeie kwark zoeken zou ik zeggen;)

Je kan toch gewoon dat bakje op ze kant houde en met een lepel eruit hale in en de blender doen? =/

Gooi der anders zoetstof doorheen dat schijnt ook te helpen. of wat fruit ofzo

• Topic Starter Topic Starter
Oké dan probeer ik het wel met de blender :D
Dus honing, melk, fruit, zoetstof, whey nog meer ideeën?

gewoon puur eten man! kwark is lekker!!!

hier ook met zoetstof.
Maar went ook gewoon dat zure, ff door bijten.

ik heb precies hetzelfde met die magere kwark van de ah... van Biogarde geloof ik, paar keer geprobeerd met siroop of banaan of whatever het wordt gewoon niet lekker echt niet.. pak dus tegenwoordig maar yoghurt/melk voor het slapen gaan.. zit wel een stuk minder eiwitten in Ipv 10 gram per 100gram maar 3.5g... maar so be it ik krijg het niet weg dus dan maar yoghurt etc. :)

je moet gewoon vanille kwark hebbe, wie lust er nou geen vanille?

Bananen kwark/yogurt van de appie met een banaan erin :D!

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet per keer maar 250gr kwark, dus ook zonder iets erin krijg ik het wel weg... beetje doorzetten;) En soms doe ik er wat whey in!

ook een tip: niet opeten maar wat water/melk erbij pleuren en je drinkt het zo weg, evt smaakje toevoegen. aarbeien oid(blender).

Persoonlijk doe ik er ook nog weleens 2 scheppen whey bij als ik een lange dag weg ben en drink het verdeeld over de dag op. 500 gram kwark + 2 scheppen whey + water = 100gram eiwit (500 kcal/ 1 liter() zo krijg je de nodige eiwitjes wel binnen en hoef je ook nauwelijks te letten of je wel genoeg eiwit per maaltijd binnen krijgt. Je neemt gewoon om de paar uur wat slokken van die shake.

heyyy mastaguy thnx!! supertip ga ik zeker proberen, idd gewoon blenderen, ga ik het niet meenemen ofzo maar wel relaxt wat kwark, aardbeien, banaantje klein beetje melk en dan hup in de blender :) weet nog niet of het dan zo lekker wordt maar merk ik vanzelf :P

pussys gewoon eten die kwark en niet zeiken
ga je ook huilen als je spierpijn hebt ofwat?

ben hard en groei hard ;)

Terug
Naar boven