Fitness Seller

kwark

in de blender, brinta erbij, halva jam en melk.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Ik heb de magere kwark van biotime. En hij is echt goed weg te krijgen, zelfs zonder toevoegingen. Maar toch kap ik er altijd een hoop suiker bij, is vele lekkerder dan :D

heyyy mastaguy thnx!! supertip ga ik zeker proberen, idd gewoon blenderen, ga ik het niet meenemen ofzo maar wel relaxt wat kwark, aardbeien, banaantje klein beetje melk en dan hup in de blender :) weet nog niet of het dan zo lekker wordt maar merk ik vanzelf :P

Met banaan EN aardbeien vind ik hem nog lekkerder dan alleen banaan. Alleen aardbeien kosten weer meer geld, maar kwark/melk/banaan is ook prima te doen hoor. En als je een keer wilt zondigen dan kan het nog lekkerder, voeg je nog wat vanille ijs toe en heb je een volwaardige milkshake met veel eiwit erin.

Kan me niet voorstellen dat je het met wat siroop erdoorheen niet te vreten vind. Het smaakt dan gewoon net als vla.

Kwark is juist lekker man, dus niet zeuren en gewoon naar binnen werken die handel!

• Topic Starter Topic Starter
Kan me niet voorstellen dat je het met wat siroop erdoorheen niet te vreten vind. Het smaakt dan gewoon net als vla.
Weet niet welke kwark jij hebt maar de mijne ging dan helaas niet als vla smaken :D Maar goed met deze tips kan ik aardig uit de voeten, bedankt allemaal ;)

Idd het smaakt dan wel prima ja. Toch doe ik het liever door een shake, als ik helemaal vol gebunkerd zit, dan kan zo'n bakje kwark eten er niet meer bij, maar een shake klok ik dan nog wel weg. Dan maak ik van mijn eten drinken en les ik er gewoon de dorst mee die ik van het eten heb gekregen:D

Zit nu aan mijn halve kilo kwark. Doe zelf altijd de kwark in de shakebeker en vul de beker voor de rest met melk. FF roeren en je kan het zo weg kloeken.

dan eet je het toch gewoon niet. probeer cottage cheese/huttekase light (ong dezelfde hoeveelheid eiwitten alleen veel lichter voor de maag en makkelijker weg te krijgen.)

dan eet je het toch gewoon niet. probeer cottage cheese/huttekase light (ong dezelfde hoeveelheid eiwitten alleen veel lichter voor de maag en makkelijker weg te krijgen.)

Je vergeet te vermelden dat het ook 4x zo duur is:rolleyes: En voor zulk soort voeding, die je niet eet om van te genieten, maar om je eiwitten binnen te krijgen zou ik niet zoveel geld uit willen geven. Huttenkase eet ik wel eens maar dan echt om van te genieten, als ik bij m'n ouders ben, yum!

Magere aarbei kwark van optimel.

Zit 0.1 % vet in en geen toegevoegde suikers.

gr

Kwark van de aldi en ook de verkrijgen in de C1000 denkik: Milsa kwark.

11,2gr eiwitten

probeer kwark van de aldi, die is goed weg te krijgen :)

Terug
Naar boven