SIEMERD
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen als ik spierpijn in mijn binnenkant borst heb SePupussys gewoon eten die kwark en niet zeiken
ga je ook huilen als je spierpijn hebt ofwat?
ben hard en groei hard![]()

pussys gewoon eten die kwark en niet zeiken
ga je ook huilen als je spierpijn hebt ofwat?
ben hard en groei hard![]()

heyyy mastaguy thnx!! supertip ga ik zeker proberen, idd gewoon blenderen, ga ik het niet meenemen ofzo maar wel relaxt wat kwark, aardbeien, banaantje klein beetje melk en dan hup in de blenderweet nog niet of het dan zo lekker wordt maar merk ik vanzelf
![]()
Weet niet welke kwark jij hebt maar de mijne ging dan helaas niet als vla smakenKan me niet voorstellen dat je het met wat siroop erdoorheen niet te vreten vind. Het smaakt dan gewoon net als vla.
Maar goed met deze tips kan ik aardig uit de voeten, bedankt allemaal 
Kan me niet voorstellen dat je het met wat siroop erdoorheen niet te vreten vind. Het smaakt dan gewoon net als vla.

dan eet je het toch gewoon niet. probeer cottage cheese/huttekase light (ong dezelfde hoeveelheid eiwitten alleen veel lichter voor de maag en makkelijker weg te krijgen.)
En voor zulk soort voeding, die je niet eet om van te genieten, maar om je eiwitten binnen te krijgen zou ik niet zoveel geld uit willen geven. Huttenkase eet ik wel eens maar dan echt om van te genieten, als ik bij m'n ouders ben, yum!