Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
smorgens moet je complexe koolhydraten en snelle eiwitten tot je nemen om uit catabole staat te komen. voor het slapen gaan eet je kwark ( langzame eiwitten ) om zo je lichaam zo lang mogelijk in anabole staat te houden.
Heb ook een vraag die eigenlijk hier een beetje op aansluit (als dat mag). Hoeft er niet nog een extra topic aangemaakt te worden
Ik eet zelf 's avonds voor het slapen gaan altijd +- 400ml magere yoghurt met rozijnen/banaan/pruimen/ananas, maar net wat er is. Gelden hier een beetje dezelfde regels voor als kwark, of heeft het wel zin om 's ochtends een extra portie te nemen? (zo ja, alleen op sport-dagen-ochtenden of is elke ochtend ook goed?).
Gewoon 's avonds voor het slapen gaan een bakje 500gram magere kwark nemen is gewoon het beste. In smaakjes worden toch vaak weer onnodige rotzooi gesmeten.
's ochtends neem ik zelf altijd magere yoghurt met havermout en een appeltje er doorheen. Vele hier eten ook brinta met melk, maar dat vond ik zelf niks.
Het is idd namelijk vanwege het verhaal: snelle eiwitten in de ochtend en langzame voor de avond