XXL Nutrition

kwark?

ik zou vooral kh nemen. maar denk dat er veel suiker + troep in zit, meeste hier eten gwn naturel magere kwark

smorgens moet je complexe koolhydraten en snelle eiwitten tot je nemen om uit catabole staat te komen. voor het slapen gaan eet je kwark ( langzame eiwitten ) om zo je lichaam zo lang mogelijk in anabole staat te houden.

:rolleyes: wat is kh
Ik eet nu altijd na training magere kwark.
Of is het beter als ik het elke dag eet :rolleyes:

KoolHydraat
kwark voor het slapen nemen.

ik heb net 500 gram kwark op, yum

Ik eet elke dag 's ochtends en savonds rond 6 uur margere kwark aardbeiensmaak.

Is dit goed of moet je een andere kwark nemen?
nee. Magere franse kwark, die is gewoon wit van kleur en zit geen smaakje aan.

De voedingswaarden moeten er ongeveer zo uit zien:
koolhydraten: 3-5gram per 100gram
eiwitten: 9-11 gram per 100gram
vet: 0,5 gram per 100gram

Heb ook een vraag die eigenlijk hier een beetje op aansluit (als dat mag). Hoeft er niet nog een extra topic aangemaakt te worden :P

Ik eet zelf 's avonds voor het slapen gaan altijd +- 400ml magere yoghurt met rozijnen/banaan/pruimen/ananas, maar net wat er is. Gelden hier een beetje dezelfde regels voor als kwark, of heeft het wel zin om 's ochtends een extra portie te nemen? (zo ja, alleen op sport-dagen-ochtenden of is elke ochtend ook goed?).

Alvast bedankt :P

Maak van die magere yoghurt maar kwark. Magere yoghurt heeft naar mijn weten niet heel veel eiwitten.

yoghurt heeft evenveel eiwitten als melk ja....beetje waardeloos.

Gewoon 's avonds voor het slapen gaan een bakje 500gram magere kwark nemen is gewoon het beste. In smaakjes worden toch vaak weer onnodige rotzooi gesmeten.

's ochtends neem ik zelf altijd magere yoghurt met havermout en een appeltje er doorheen. Vele hier eten ook brinta met melk, maar dat vond ik zelf niks.

Het is idd namelijk vanwege het verhaal: snelle eiwitten in de ochtend en langzame voor de avond ;)

Terug
Naar boven