XXL Nutrition

Kwijlen

Peiling Peiling nou?

• Totaal stemmers
    64
ja, heerlijk!

• Topic Starter Topic Starter
/adds poll

---------- Post added at 12:39 ---------- Previous post was at 12:38 ----------

Tijdens m'n slaap wil ik nog wel eens behoorlijk de kussen onder kwijlen.

slaap, kussen even omdraaien.. is zo gefixt :thumbup:

tijdens slaap af en toe.

Ja, tijdens het slapen op mijn kussen. Hoef ik mijn gezicht 's morgens ook niet te wassen.

Overlangs tijdens het trainen nog. Komt geregeld voor tijdens trainen en zo.

Op mijn werk vinden ze mij een grote kwijlerd!!:D

tijdens slapen als ik wasted ben

yea als ik lig te slapen

Altijd als ik lig te slapen.
Wanneer ik dan in de les in slaap gevallen ben op mn cursus, is die altijd kletsnat als'k wakker word

Ik heb hier ook best wel vaak last van. Als ik bijvoorbeeld even aan het dagdromen ben, druipen de slierten kwijl al mijn mond uit. Ik word daarom ook vaak raar aangekeken, maar dat ik raar aangekeken word kan ook komen door mijn doorgetrokken wenkbrauw, flaporen, acne of mijn ogen die verschillende kleuren hebben.

Vaak kwijl ik ook aan het begin van de dag en 's avonds is het dan vaak helemaal opgedroogd en hard geworden. Het kost me ook veel moeite en pijn om het er dan af te halen. Daarom zat ik er ook aan te denken om plastische chirurgie te ondergaan, zodat mijn lippen wat groter zijn en het op de grond druipt ipv op mijn kin.

Dus zoals dit:
24m74f6.jpg

alleen als ik slaap :rolleyes:

Ik heb hier ook best wel vaak last van. Als ik bijvoorbeeld even aan het dagdromen ben, druipen de slierten kwijl al mijn mond uit. Ik word daarom ook vaak raar aangekeken, maar dat ik raar aangekeken word kan ook komen door mijn doorgetrokken wenkbrauw, flaporen, acne of mijn ogen die verschillende kleuren hebben.

Vaak kwijl ik ook aan het begin van de dag en 's avonds is het dan vaak helemaal opgedroogd en hard geworden. Het kost me ook veel moeite en pijn om het er dan af te halen. Daarom zat ik er ook aan te denken om plastische chirurgie te ondergaan, zodat mijn lippen wat groter zijn en het op de grond druipt ipv op mijn kin.

Dus zoals dit:
24m74f6.jpg

Ik zou gelijk even je neus meepakken als je dan toch gaat..

Als ik met men bek open in slaap val voor een middagdutje
Of wat vaker gebeurt als ik in slaap val op mijn schoolcursussen.. meestal plakt er dan ook nog een blad aan men gezicht

Ja, want ik ben een mongooltje.

heel vaak ook als ik niet slaap echt k*t. al mijn vrienden zeggen dan lachend, daar gaat hij weer. weet iemand hoe je ervanaf komt?

kaas is groen :roflol:

wat een verschrikkelijk leven heb jij toch

Ik laat geen mogelijkheid ertoe onbenut.

Terug
Naar boven