- Waardering
- 32.557
- Massa
- 160kg
Dus nu ben ik een slechte papa en ook nog dom?!?!111
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus nu ben ik een slechte papa en ook nog dom?!?!111
Heb je de Faptronic niet?ben getrouwd , laten we zeggen dat een tennisarm erbij hoort
IRL had je een stomp te pakken.
nee
Wie van de vijf stemt klauwen, nog vier buiten mij dus.
Tang. Probeer ook altijd de achterste te pakken zodat ik niks pak dat mensen met hun klauwen hebben kunnen aanraken.
Behalve die tang dan. Die heeft iedereen aangeraakt!
Hmm nou okee maar een meloen moet je toch eerst even voelen? Toch?Tang. Stelletje ransbakken, er is een vrouw in mijn woonplaats die voelt altijd het fruit/groente/broodjes voordat ze kiest. Smerige ranzig k*twij* is het gvd.
![]()
Met broodjes is het anders. Is vies. Ik laat me ook echt niet de kaas van het broodje eten.Hmm nou okee maar een meloen moet je toch eerst even voelen? Toch?
Ligt er aan welke kaas.Met broodjes is het anders. Is vies. Ik laat me ook echt niet de kaas van het broodje eten.
Bij 30+ iets minder calorieën, maar ook minder lekker.Ligt er aan welke kaas.
Hou die oude kaas maar, niks voor mij.
Jong Belegen kaas daarentegen is echt heerlijk, jammer van de ruim 400kcals/100 gr
klopt, iets lichter van smaak, of er moet een 30+ komijnekaas variant zijn, ook heerlijk.Bij 30+ iets minder calorieën, maar ook minder lekker.
Tang. Stelletje ransbakken, er is een vrouw in mijn woonplaats die voelt altijd het fruit/groente/broodjes voordat ze kiest. Smerige ranzig k*twij* is het gvd.
![]()
Ik heb een keer een man aan een kaasbroodje zien likken en vervolgens legde hij het terug.Ligt er aan welke kaas.
Hou die oude kaas maar, niks voor mij.
Jong Belegen kaas daarentegen is echt heerlijk, jammer van de ruim 400kcals/100 gr