Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.378
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Alleen van je roze paddestoel?Met broodjes is het anders. Is vies. Ik laat me ook echt niet de kaas van het broodje eten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen van je roze paddestoel?Met broodjes is het anders. Is vies. Ik laat me ook echt niet de kaas van het broodje eten.
Zo wordt een stuk fruit snel 'rijp' als iedereen erin knijpt.Waar woon je 😅
Fruit moet je sws aan voelen. Als 1 stukje zacht is smaakt die hele appel verrot
Ik was vanmorgen bij de Jumbo Roombeek en MelkhalWaar woon je 😅
Fruit moet je sws aan voelen. Als 1 stukje zacht is smaakt die hele appel verrot

Dat is smerig.
Niet mee eens.
Meloenen voelen doe ik graag...badem tssss... Maar "voelen" of zoals de dame in kwestie KNIJPT.. haha word er serieus geïrriteerd van terwijl ik dit typ.Hmm nou okee maar een meloen moet je toch eerst even voelen? Toch?
Geen reden om het fruit te mishandelen!!!Meloenen voelen doe ik graag...badem tssss... Maar "voelen" of zoals de dame in kwestie KNIJPT.. haha word er serieus geïrriteerd van terwijl ik dit typ.
Nee.Eten we wel eens direct een broodje op in de winkel tijdens het shoppen? of eerst betalen?
Ik hou wel van een broodje voor ondertussen😅
Beetje te overbodig onderwerp voor, vind je niet?
PrimaBeetje te overbodig onderwerp voor, vind je niet?
Zag toevallig dit topic moest wel lachen, ik gebruik mooi mn klauwen😆
Huh dit ging toch over broodjes?Het gaat over knijpen in meloenen... En jullie bedoelen echt fruit?
Mannen, wordt het niet eens tijd om de dosering aan te passen?![]()
heb radijsjes hele mooieHet gaat over knijpen in meloenen... En jullie bedoelen echt fruit?
Mannen, wordt het niet eens tijd om de dosering aan te passen?![]()
Lekker, gelijk het bananenlied in mijn hoofd 😅
sorry