AndroidHealthClinic

L-arginine & Ornithine

Ik supplementeer met arginine in combinatie met Lysine. 1000mg e.d. Werd beweerd dat het blaasjes in de mond zou verminderen, merk er zelf vrij weinig van. Maargoed het zou goede invloed op je afweer hebben dus ik maak braaf mijn potjes op.

Van de arginine kan ik zeggen dat het vooral een positief effect heeft in de slaapkamer... orgasmes duren langer heb ik zelf het idee, en meer zaadproductie. (geen bullshit) En ik kan nu niet echt zeggen dat dat een vervelende bijwerking voor mij is.

spieropbouwend? Ik durf het echt niet te zeggen..

• Topic Starter Topic Starter
Ik supplementeer met arginine in combinatie met Lysine. 1000mg e.d. Werd beweerd dat het blaasjes in de mond zou verminderen, merk er zelf vrij weinig van. Maargoed het zou goede invloed op je afweer hebben dus ik maak braaf mijn potjes op.

Van de arginine kan ik zeggen dat het vooral een positief effect heeft in de slaapkamer... orgasmes duren langer heb ik zelf het idee, en meer zaadproductie. (geen bullshit) En ik kan nu niet echt zeggen dat dat een vervelende bijwerking voor mij is.

spieropbouwend? Ik durf het echt niet te zeggen..

L-Ornithine - er wordt beweerd dat ornithine anabole effecten heeft en atletische prestaties verbeterd. Onderzoek heeft gesuggereerd dat L-Ornithine, samen met arginine, spieropbouw activiteit in het lichaam kan bevorderen door een verhoging van het niveau van anabole (groeibevorderende) hormonen zoals insuline en groeihormoon.

=> ik denk dus dat het vooral in combinatie is met ornithine, maar heb het zelf nog niet geprobeerd.

ik neem ook wel is periodes minstens 5 gr arginine per dag. aan spieropbouw doet het niks. daar moet je het niet voor nemen. spieropbouw krijg je enkel als je genoeg koolhydraten en eiwitten eet. en goed trainen natuurlijk. dus, veel meer eiwitten en koolhydraten.

Waar neem je het dan voor?

Je krijgt er wel flinke pomp van

Dat is ook het positieve dat ik er van merk, lekkere pomp en geen dikke plofkop als met creatine.

Terug
Naar boven